Küsiks targematelt, et kas tagasilla küljes olev difri luku vaakum kamber kuidagi ära ka käib? Asi nimelt selles, et lätlastel on millegi pärast juhtmed lahti võetud ja voolikud on ka kambri küljest ära. Kõige hullem on see, et nii on vist juba tükk aega sõidetud ja arvatavasti on kambri torudest kõiksugu vett ja sodi sisse läinud
Y60 PATROLI difri lukk
Moderaatorid: jr, Moderators
-
jeepisõber
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: P Sept 02, 2007 8:38 pm
Y60 PATROLI difri lukk
Tere. Sai üks Patrol lätlaste käest ära päästetud ja nüüd oleks veidi abi tarvis.
Küsiks targematelt, et kas tagasilla küljes olev difri luku vaakum kamber kuidagi ära ka käib? Asi nimelt selles, et lätlastel on millegi pärast juhtmed lahti võetud ja voolikud on ka kambri küljest ära. Kõige hullem on see, et nii on vist juba tükk aega sõidetud ja arvatavasti on kambri torudest kõiksugu vett ja sodi sisse läinud
. Äkki oleks kuidagi võimalik seda kambrit puhastada ja töövõimekust kontrollida? Ja veel, et kuidas süsteem töötab, kui sillal olevasse kambrisse lähevad nii juhtmed, kui vaakum?
Küsiks targematelt, et kas tagasilla küljes olev difri luku vaakum kamber kuidagi ära ka käib? Asi nimelt selles, et lätlastel on millegi pärast juhtmed lahti võetud ja voolikud on ka kambri küljest ära. Kõige hullem on see, et nii on vist juba tükk aega sõidetud ja arvatavasti on kambri torudest kõiksugu vett ja sodi sisse läinud
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Ühest torust imeb vaakum luku peale,teisest imeb maha,juhtmed on tule jaoks.
Proto
53951597
53951597
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Ja kui õieti mäletan,siis maha käis silla seestpoolt mutrit keerates,aga pole kindel.
Proto
53951597
53951597
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4502
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Vastus tõenePraks1 kirjutas:Ja kui õieti mäletan,siis maha käis silla seestpoolt mutrit keerates,aga pole kindel.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Ja peaks töötama ka suruõhuga. Ainult ära hulluks mine ja 8 atti sinna järgi lajata. Mingi kuni atm peaks üle elama.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
-
jeepisõber
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: P Sept 02, 2007 8:38 pm
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Tänan abi eest. Eks tuleb siis millalgi differ välja võtta. Ma kardan küll, et see kamber on mingit läti muda täis
.
Võib muidugi vaikselt õhuga proovida, kas toimub misgit. Difri välja kiskumine ju tükk tegemist.
Võib muidugi vaikselt õhuga proovida, kas toimub misgit. Difri välja kiskumine ju tükk tegemist.
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Diffri välja võtmisega saad kätte terve lülituse,aga pole enam mälu järgi kindel,et saad ka laiali võtta membraani,proovi enne ikka niisama,kas üldse lülitab ja survet peab,.
Kui proovid survega,siis max 1 bar,kuna vaakum on max -1.
Kui proovid survega,siis max 1 bar,kuna vaakum on max -1.
Proto
53951597
53951597
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Et siis jah > 1 atmMadis kirjutas:Ja peaks töötama ka suruõhuga. Ainult ära hulluks mine ja 8 atti sinna järgi lajata. Mingi kuni atm peaks üle elama.
Aga nagu öeldud, roogi kogu mudru välja, tee puhtaks ja kui membraan terve, siis peaks toimetama heaste(kui mingi lättlase karvane käsi pole eelnevalt miskit totaalselt peeti keeranud)
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4502
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Y60 PATROLI difri lukk
10-12 psi annab seal vaakumpump - ehk siis 0.7 - 0.8 BarMadis kirjutas:Et siis jah > 1 atm
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
jeepisõber
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: P Sept 02, 2007 8:38 pm
Re: Y60 PATROLI difri lukk
No nii
! Aega võttis, aga asja sai.
Vaakumist sai loobutud, kuna kole hädine tundus (kuigi pump on uus) ja kui lukku veel vahest tõmbas, siis maha sai ainult suruõhuga.
Kuna õhuga asi toimis(~1bar lukku ja ~1,5 lukk maas), siis ei hakanud difrit maha kisguma ja soetasin hoopis istme alla väikese kompressori.
Solenoididel vahetasin lihtsalt välja minevad voolikud omavahel ära ja asi toimib. Miks luku maha tõmbamiseks rohkem survet vaja läheb, ei oska öelda kuna pole luku sisu näinud. Kui kellegil on mõtteid, oleks huvitav. Praegu tundub, et membraan kannatab ka veidi rohkem kui 1bar, kui kaua, eks näis.
Kui kellelgi on mingeid mõtteid jagada, siis jagame rõõmuga, kui ei, siis võib teema lukku panna.
Vaakumist sai loobutud, kuna kole hädine tundus (kuigi pump on uus) ja kui lukku veel vahest tõmbas, siis maha sai ainult suruõhuga.
Kuna õhuga asi toimis(~1bar lukku ja ~1,5 lukk maas), siis ei hakanud difrit maha kisguma ja soetasin hoopis istme alla väikese kompressori.
Solenoididel vahetasin lihtsalt välja minevad voolikud omavahel ära ja asi toimib. Miks luku maha tõmbamiseks rohkem survet vaja läheb, ei oska öelda kuna pole luku sisu näinud. Kui kellegil on mõtteid, oleks huvitav. Praegu tundub, et membraan kannatab ka veidi rohkem kui 1bar, kui kaua, eks näis.
Kui kellelgi on mingeid mõtteid jagada, siis jagame rõõmuga, kui ei, siis võib teema lukku panna.