Y60 PATROLI difri lukk

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
jeepisõber
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 02, 2007 8:38 pm

Y60 PATROLI difri lukk

Postitus Postitas jeepisõber »

Tere. Sai üks Patrol lätlaste käest ära päästetud ja nüüd oleks veidi abi tarvis.

Küsiks targematelt, et kas tagasilla küljes olev difri luku vaakum kamber kuidagi ära ka käib? Asi nimelt selles, et lätlastel on millegi pärast juhtmed lahti võetud ja voolikud on ka kambri küljest ära. Kõige hullem on see, et nii on vist juba tükk aega sõidetud ja arvatavasti on kambri torudest kõiksugu vett ja sodi sisse läinud :evil: . Äkki oleks kuidagi võimalik seda kambrit puhastada ja töövõimekust kontrollida? Ja veel, et kuidas süsteem töötab, kui sillal olevasse kambrisse lähevad nii juhtmed, kui vaakum?
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Y60 PATROLI difri lukk

Postitus Postitas Praks1 »

Ühest torust imeb vaakum luku peale,teisest imeb maha,juhtmed on tule jaoks.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Y60 PATROLI difri lukk

Postitus Postitas Praks1 »

Ja kui õieti mäletan,siis maha käis silla seestpoolt mutrit keerates,aga pole kindel.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Y60 PATROLI difri lukk

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Praks1 kirjutas:Ja kui õieti mäletan,siis maha käis silla seestpoolt mutrit keerates,aga pole kindel.
Vastus tõene
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Y60 PATROLI difri lukk

Postitus Postitas Madis »

Ja peaks töötama ka suruõhuga. Ainult ära hulluks mine ja 8 atti sinna järgi lajata. Mingi kuni atm peaks üle elama.
TR3 BHC
Madis 5115033
jeepisõber
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 02, 2007 8:38 pm

Re: Y60 PATROLI difri lukk

Postitus Postitas jeepisõber »

Tänan abi eest. Eks tuleb siis millalgi differ välja võtta. Ma kardan küll, et see kamber on mingit läti muda täis :) .
Võib muidugi vaikselt õhuga proovida, kas toimub misgit. Difri välja kiskumine ju tükk tegemist.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Y60 PATROLI difri lukk

Postitus Postitas Praks1 »

Diffri välja võtmisega saad kätte terve lülituse,aga pole enam mälu järgi kindel,et saad ka laiali võtta membraani,proovi enne ikka niisama,kas üldse lülitab ja survet peab,.
Kui proovid survega,siis max 1 bar,kuna vaakum on max -1.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Y60 PATROLI difri lukk

Postitus Postitas Madis »

Madis kirjutas:Ja peaks töötama ka suruõhuga. Ainult ära hulluks mine ja 8 atti sinna järgi lajata. Mingi kuni atm peaks üle elama.
Et siis jah > 1 atm
Aga nagu öeldud, roogi kogu mudru välja, tee puhtaks ja kui membraan terve, siis peaks toimetama heaste(kui mingi lättlase karvane käsi pole eelnevalt miskit totaalselt peeti keeranud)
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Y60 PATROLI difri lukk

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Madis kirjutas:Et siis jah > 1 atm
10-12 psi annab seal vaakumpump - ehk siis 0.7 - 0.8 Bar
tartuoffroad.ee
5581340
jeepisõber
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 02, 2007 8:38 pm

Re: Y60 PATROLI difri lukk

Postitus Postitas jeepisõber »

No nii :D! Aega võttis, aga asja sai.

Vaakumist sai loobutud, kuna kole hädine tundus (kuigi pump on uus) ja kui lukku veel vahest tõmbas, siis maha sai ainult suruõhuga.
Kuna õhuga asi toimis(~1bar lukku ja ~1,5 lukk maas), siis ei hakanud difrit maha kisguma ja soetasin hoopis istme alla väikese kompressori.
Solenoididel vahetasin lihtsalt välja minevad voolikud omavahel ära ja asi toimib. Miks luku maha tõmbamiseks rohkem survet vaja läheb, ei oska öelda kuna pole luku sisu näinud. Kui kellegil on mõtteid, oleks huvitav. Praegu tundub, et membraan kannatab ka veidi rohkem kui 1bar, kui kaua, eks näis.
Kui kellelgi on mingeid mõtteid jagada, siis jagame rõõmuga, kui ei, siis võib teema lukku panna. :)
Vasta

Mine “Nissan / Renault”