Tervist, olen küll alles algaja motorist, aga kange soov on Nival mootorit vahetama hakata, hetkel on mootor pisut nõrgavõitu ja maanteele sellisega eriti ei läheks. Oskab keegi öelda millised mootorid võiksid niva käigukastiga sobida? või on veel mingeid variante. kõik soovitused on teretulnud.
Kui võimast mootorit siis vaja on,et 56kw 1,6 või 59kw 1,7 mootor ära ei vea.Ma sõidan praegu 40kw 1,7 diiselmootoriga ja ma ei leia,et ta nii väga nõrguke oleks.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
ardi kirjutas:Kui võimast mootorit siis vaja on,et 56kw 1,6 või 59kw 1,7 mootor ära ei vea.Ma sõidan praegu 40kw 1,7 diiselmootoriga ja ma ei leia,et ta nii väga nõrguke oleks.
Ega jah,tõsist offroadi ma sellega ei tee,kuid teema autoril oli ju eesmärk maanteesõiduks sobilikku mootorit.Kuna Niva juhitavus üle 120-130km/h kiirustel on juba suht kehva,siis minu arust võimsamat mootorit maanteesõiduks ta ei vajaks.Suurem mootor tähendab ka suuremat kütusekulu.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Mootor on mul korras, aga jube vaevaliselt liigub, 90-100 sõita on suht piin, ja kütusekulu, läänemootori puhul oleks kindlasti väiksem kui see võtab oma 10l/100km kindlasti. Miski 60kw vähe kaasaegsem mootor oleks kena. Präegune mootor aastast 79.
Võibolla sobiks siis miski sõiduauto sulle, mingi väike japs mis saab hakkama maanteel 5,5l/100-le 10l/100-le Nivaga pideva nelikveoga on täitsa hea ja normaalne kütusekulu! Pideva nelikveoga lääeautod võtavad 9l 100-le seega peaks ju kõik norm olema... Võta eest kardaan ära ja vaata palju siis kütet läeb või tagumine
Asi on nii, et präegune mootor on tõesti pisut nõrgavõitu, vaadates teisi nivasid siis need liiguvad ikak tunduvalt erksamini. Surveastmed on ilusad, matsupill aga kuhu kaob jõud, ma ei tea. Seega mõtlesin, et ehk teeb miski uuem mootor asja paremaks. Muidugi on see tükk pusimist aga kui tehtud siis olukord kindlasti parem kui präegu. Teine võimalus on muidugi mootori remont.
Kui mootoris surved normis,siis viga kas veermikus,pidurites või mootori seadistuses(süüde paigast ära,gaasijaotus paigast ära,karburaator valesti reguleeritud või mõeldud väiksema kubatuuriga mootorile).1 asi torkas veel võib olla :oled sa kindel et sul ikka originaal 1600 mootor peal
Ühinen eekõneleja mõtetega, auto valiku õigsuses. Olles ise olnud 10 a. 4x4 omanik ja sellet 3 a. Niva roolis, siis tekitaba minus siirast imestust inimene, kes maasturi AINULT linnasõiduks ostab. Kui selliselt inimeselt küsida, kas metsa ka minnakse, siis reeglinna vaadatakse mind hullunud pilgul ja listakse, et auto saab ju sellisel juhul poriseks ning kriimustataud.
Ok, loomulikult suur ratas on meie auklikel teedel mõnusam, kuid kui sinna alla veel võimalikult pisike rehv pannakse, siis ei saa üldse pointist aru.
Mina soovitaks linna tingimustes sellistel inimestel endale ikkagi (maht-)universaal valida.
Muideks 10/L 100 Niva kütuse kulu kohta pole üldse paha tulemus.
Loomulikult ei ostnud ma nivat linna sõiduks, kuid vahest on ka sinna asja ja präeguses seisus ma ei julge seda, sest masin on tõesti pisut kehvas seisus. ei kannata sõita kiiremini kui 80 ja nii on see olnud juba sellest ajast kui ma ta ostsin. Plaanis on pikem tegemine, vähe pikemad vedrud ja palju plekitööd aga sinna juurde mõtlesin et ehk tasub mootori vahetaminegi ära vastasel juhul tuleks mootor kindlasti kellelgi lasta üle vaadata. Kahtlen niva originaal mootoris. Eks näis mis saab.
Kui kütust võtab 10l/100k ja minekut pole siis on viga ainult karbussis,kõigi teiste puuduste korral suureneb ka kütusekulu.
Pakun,et teine siiber on kinni roostetanud ja ei avane,või on teise lõõri kanalid umbes.
Mingi muu masina mootori pealearetus või Niva enda mootori rem või vahetus hinnaerinevuseks pakun ca 10000kroonist erinevust.Oma mootori saad korda mõne tuhandega kuid ostes ja aretades peale võõrast mootorit võid kohe number 1 ette kirjutada.Sest töömaht on suur.
Et kui sul 1,6 jääb lahjaks,siis pakun sulle 1,7-t hinnaga 6000kr.Või 1,7 puuritud 06 mootorit 5000kr eest.Pakun ka 1,7 diiselmootorit koos paigaldusega h-15000,selle sees on paigaldus 12000kr.
Samasse suurusesse võid arvestada ka mingi soovitud 60kw kaasaegse bensumootori koos paigldusega.
Ehk lõppkokkuvõtteks antud soov ei ole majanduslikult mõtekas.Aga eks kinnisideedega on raske võidelda.Olen näinud tegelasi kes on investeerinud autosse 40000kr ja siis aasta pärast auto maha müünud 10000kr eest.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616