Uaz mootori rem&tuunimine.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Uaz mootori rem&tuunimine.
Võtsin siis ette mootori kap. remondi. Ei ole küll päris esimene mootor aga eelmisest korrast 20 aastat möödas. Teema olekski siis mõtete ja õpetuste korjamiseks. Plaanis ka lisaks tavalisele remondile mootori suutlikuse tõstmine.
1. Plokikaane lihvimine, et saada juurde pisut jõudu ja 95 bensiin peaks siis ka paremini maitsema. Küsimus kui palju oleks hea maha lihvida eeldusel,et vastupidavus ei kannata.
2. Mida soovitate teha klappidega peale tavapärase lihvimise?
3. Kolvid-kepsud. Tuleks saada ühte kaalu. Veel midagi?
4. Väntvõll koos hoorattaga pinki. Veel midagi?
5. Muidugi see Uaz kirstunael- rasvanöör. Tundub ,et hea kasutada mersu oma?
Ootan häid mõtteid ja konstruktiivset kriitikat.
1. Plokikaane lihvimine, et saada juurde pisut jõudu ja 95 bensiin peaks siis ka paremini maitsema. Küsimus kui palju oleks hea maha lihvida eeldusel,et vastupidavus ei kannata.
2. Mida soovitate teha klappidega peale tavapärase lihvimise?
3. Kolvid-kepsud. Tuleks saada ühte kaalu. Veel midagi?
4. Väntvõll koos hoorattaga pinki. Veel midagi?
5. Muidugi see Uaz kirstunael- rasvanöör. Tundub ,et hea kasutada mersu oma?
Ootan häid mõtteid ja konstruktiivset kriitikat.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Siit saad portimise algtõed, vaata ka teist osa kindlasti. http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... imine.aspx
Foorumit uurides leiab, et 3mm maha, siis saab hea. Nookurid saab ise lühemaks teha, kübara alt oli vist, või otsida poest lühemad, neid tehti erineva pikkusega.
Kui enne pole motors24 lehel käinud, siis soovitan vaadata läbi kõik need mootori osad, head saated ning saab ka targemaks, st. mina sain.
Mina ise lisaks vb. veel kontaktivaba jagaja, vahest volga klubi lehel liigub neid.
Terv. Villu
Foorumit uurides leiab, et 3mm maha, siis saab hea. Nookurid saab ise lühemaks teha, kübara alt oli vist, või otsida poest lühemad, neid tehti erineva pikkusega.
Kui enne pole motors24 lehel käinud, siis soovitan vaadata läbi kõik need mootori osad, head saated ning saab ka targemaks, st. mina sain.
Mina ise lisaks vb. veel kontaktivaba jagaja, vahest volga klubi lehel liigub neid.
Terv. Villu
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
See portimise osa on hariv küll aga nagu lõpus öeldi siis mõtle milleks sul masin on. Konkreetsel autol on eesmärk teha majapidamises vajalikke töid ja viia mind mõnele safarile. Seega piisab ilmselt valujääkide eemaldamisest ja tihendi sobitamisest. Pole mul ju selliseid viilegi
Muidugi võib mõni kaaskodanik neid laenuks pakkuda.
Aga mõtleme edasi.

Aga mõtleme edasi.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Tere
Enne kui hakkad väntvõlli lihvima lase üle mõõta.Hoiad kõvasti aega ja raha
kokku.Aasta tagasi uurisin seda asja 200-300 eeki kael.Tavaliselt kuluvad
vändakaelad kiiremini kui võllikaelad.Samas saan aru ,et kiirendus
võistlustele ei minda selle autoga,on siis sellel mõtet.Võta üks suur
paberileht kirjuta sinna kõik mida tahad teha ,siis uuri järgi hinnad.
Kirjuta SUURELT pane sellisesse kohta ,et sa näeksid kogu aeg nimekirja ja kalendrit.Muidu võib juhtuda see,et aasta pärast müüakse pooleli olev
projektikas.
Enne kui hakkad väntvõlli lihvima lase üle mõõta.Hoiad kõvasti aega ja raha
kokku.Aasta tagasi uurisin seda asja 200-300 eeki kael.Tavaliselt kuluvad
vändakaelad kiiremini kui võllikaelad.Samas saan aru ,et kiirendus
võistlustele ei minda selle autoga,on siis sellel mõtet.Võta üks suur
paberileht kirjuta sinna kõik mida tahad teha ,siis uuri järgi hinnad.
Kirjuta SUURELT pane sellisesse kohta ,et sa näeksid kogu aeg nimekirja ja kalendrit.Muidu võib juhtuda see,et aasta pärast müüakse pooleli olev
projektikas.
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa

Viimati muutis taxopets, R Veebr 11, 2011 9:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Tere
Peab tunnistama ,et olen vana ja ei saa aru mida nooremad räägivad.
Ammustel aegadel kui talvel lund ei olnud ja muru kasvas.
Kapitaalremont mootorile=mootor demonteeritakse täielikult ja enamus
detaile asendatakse sinna hulka kuulub silindrite puurimine ja hoonimine või hülsside vahetus väntvõllikaelte lihvimine klapipesade freesimine ja
soveldamisega vajadusel klapipesa vahetus lühidalt kõik mis liigub ja kulub.Kapitaalremonti tehti mootorile teatud läbisõidu järel.Enne seda tehakse mootorile täielik diagnostika ,mõõdetakse õli kuluja survet, silindrites
surve astet ja nende erinevust valatakse silindrisse õli ja mõõdetakse uuesti.
Loe erinevaid foorumeid ja saad teada palju on lõpule viimata projekte.
Siit ka küsimus kas 400 euroga saab kap.rem. mootori.Ei saa, hinnavahemik
on 600-800euri oleneb varuosade hinnast ja silindrite arvust.
Tiit
Peab tunnistama ,et olen vana ja ei saa aru mida nooremad räägivad.
Ammustel aegadel kui talvel lund ei olnud ja muru kasvas.
Kapitaalremont mootorile=mootor demonteeritakse täielikult ja enamus
detaile asendatakse sinna hulka kuulub silindrite puurimine ja hoonimine või hülsside vahetus väntvõllikaelte lihvimine klapipesade freesimine ja
soveldamisega vajadusel klapipesa vahetus lühidalt kõik mis liigub ja kulub.Kapitaalremonti tehti mootorile teatud läbisõidu järel.Enne seda tehakse mootorile täielik diagnostika ,mõõdetakse õli kuluja survet, silindrites
surve astet ja nende erinevust valatakse silindrisse õli ja mõõdetakse uuesti.
Loe erinevaid foorumeid ja saad teada palju on lõpule viimata projekte.
Siit ka küsimus kas 400 euroga saab kap.rem. mootori.Ei saa, hinnavahemik
on 600-800euri oleneb varuosade hinnast ja silindrite arvust.
Tiit
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Väga õige-surveaste on jääv suurus,see ei muutu ning iseloomustab maksimaalse ja minimaalse põlemiskambri mahu suhet.raimz kirjutas:Surveastet ei saa mõõta, survet mõõdetakse.gasuzu kirjutas:Tere
surve astet ja nende erinevust valatakse silindrisse õli ja mõõdetakse uuesti.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Lgp. Tiit. Ma ei tea kus küll võib pärineda selline Teiepoolne pessimism. Kindlasti on sellel mingi hea seletus. Panen ette, et kustutame omavahelise suhtluse ja äkki jääb siia teemasse siiski asjalik tehniline arutelu.
Parimat Peeter.
Parimat Peeter.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Uaziku mootori arendamisel, nii, et maksimaalsed kasutatavad mootoripöörded tõusevad oluliselt, saab takistuseks originaalsete klapivedrude elastsus. Kõrgetel pööretel võib klapitaldrik vabaneda ja poolkuud oma kohalt lahkuda. Tulemuseks sisse kukkuv klapp. Lühidalt, paremad klapivedrud ja kergemad taldrikud oleks abiks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
No kui oluliselt nad tõusevad,kas sinna 10000 kanti või? Enne jooksevad saaled kokku ,kui poolkuud välja.Kui on vanad surnud klapivedrud,siis võib mingi probleem olla küll ,et kolb ja klapid hakkavad kokku saama, aga korralike puhul pole mingit hirmu.No muidugi, selle mootoriga F1-e ei sõida.erik kirjutas:Uaziku mootori arendamisel, nii, et maksimaalsed kasutatavad mootoripöörded tõusevad oluliselt, saab takistuseks originaalsete klapivedrude elastsus. Kõrgetel pööretel võib klapitaldrik vabaneda ja poolkuud oma kohalt lahkuda. Tulemuseks sisse kukkuv klapp. Lühidalt, paremad klapivedrud ja kergemad taldrikud oleks abiks.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Ibra lennutab jälle tarkusiibra kirjutas:No kui oluliselt nad tõusevad,kas sinna 10000 kanti või? Enne jooksevad saaled kokku ,kui poolkuud välja.Kui on vanad surnud klapivedrud,siis võib mingi probleem olla küll ,et kolb ja klapid hakkavad kokku saama, aga korralike puhul pole mingit hirmu.No muidugi, selle mootoriga F1-e ei sõida.erik kirjutas:Uaziku mootori arendamisel, nii, et maksimaalsed kasutatavad mootoripöörded tõusevad oluliselt, saab takistuseks originaalsete klapivedrude elastsus. Kõrgetel pööretel võib klapitaldrik vabaneda ja poolkuud oma kohalt lahkuda. Tulemuseks sisse kukkuv klapp. Lühidalt, paremad klapivedrud ja kergemad taldrikud oleks abiks.

PS: Korraliku õli kasutades ei juhtu saaledega mitte midagi.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kui sa tahad katsetada sel mootoril lennukipöördeid ,pole sul vaja mingit lääne karpat,vaid pane sinna karpa asemele oma bensiiniga läbi immutatud labakas ja sa saad need pöörded,mida sa pole eluski näinud.uputaja kirjutas:Ibra lennutab jälle tarkusiibra kirjutas:No kui oluliselt nad tõusevad,kas sinna 10000 kanti või? Enne jooksevad saaled kokku ,kui poolkuud välja.Kui on vanad surnud klapivedrud,siis võib mingi probleem olla küll ,et kolb ja klapid hakkavad kokku saama, aga korralike puhul pole mingit hirmu.No muidugi, selle mootoriga F1-e ei sõida.erik kirjutas:Uaziku mootori arendamisel, nii, et maksimaalsed kasutatavad mootoripöörded tõusevad oluliselt, saab takistuseks originaalsete klapivedrude elastsus. Kõrgetel pööretel võib klapitaldrik vabaneda ja poolkuud oma kohalt lahkuda. Tulemuseks sisse kukkuv klapp. Lühidalt, paremad klapivedrud ja kergemad taldrikud oleks abiks.Piisas sellest, et vahetada karburaator korraliku lääne toodangu vastu . Mootor hakkas nii pööritama, et klappe ei jõudnud eest ära tõmmata. Lisaks hakkab põhjagaasiga "naljakalt" vahele jätma. Seega Eriku jutt väga õige.
PS: Korraliku õli kasutades ei juhtu saaledega mitte midagi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.