patroli turbo

Moderaatorid: jr, Moderators

casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

patroli turbo

Postitus Postitas casca »

auto siis 84 aastast. nimelt peale järsku kohapealt minekut 3. käiguga lõi kapoti alt valget suitsu ja seda just turbo juurest. oskab keegi head nõu andma mis viga võib olla?
Offroadiga tegelnud alates 2006.
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

ja turbo on õline ka, eriti selle vooliku juurest mis kollektrorist turbosse tuleb. igasugune nõu oodatud! kas ise tasub turbot lahti võtta, või peaks laskma kellelgi kogenenumal inimesel seda teha. kui keeruline see ikka olla saab?
Offroadiga tegelnud alates 2006.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

võta lahti siis saad teada kui keeruline see on! :lol:
ise pole kunagi turbot lahti võnud :?
56157755
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

http://www.turbolader.net/en/

Kõne Sophiale (kui ta veel seal tööl on) ütled oma krediitkaardi info ja juba nädala pärast sõidad uue turboga ringi.
+372 5028488
Laurius
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: P Mär 20, 2005 9:57 am

Postitus Postitas Laurius »

Võta õhupuhastist tulev toru turbo küljest lahti ja katsu käega turbiini loksu. Üks diislivirtuoos ütles mulle mõni aeg tagasi, et kui lõtk on kuni 1 mm, on asi veel OK, isegi kui turbo õline on.
Kuna lõtk tuleb turbo laagrite kulumisest ja just neid laagreid õlitab turbost läbi käiv mootoriõli siis mida suurem lõtk seda rohkem õli laagrite vahelt turbosse satub.

Minu Patrolil olid laagrid lõpuks nii puru, et lõtk oli ca 1 cm ja õli lahmas sisselaske- ja väljalaskekollektoritesse rohkem kui 1 liiter 100 km kohta.
Nüüd on uus turbo (Terrano II oma) ja laulab nagu uus.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

eee...


1mm loksu .. eee... turbos eee... :roll: kule... :!:
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Tegelikult võib see loks olla imeväike. Millimeetrine loks on igatahes juba liiast. Kui käega katsud, siis loksu tunda ei tohiks olla.
Ja turbo võib kergelt õline olla, see on veel normaalne nähe ja kaasneb kulumisega.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Pikkilõtk kuni 1 - 2mm (sõltub turbost) on veel sõidetav, ristilõtk, maks mõni kümnendik. Kui keerutamisel kostab hõõrdumist, on asi tuksis ja võimalusi remondiks vähe.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

suurematel turbotel 1-2mm täitsa norm!
56157755
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

eks kui nädalavahetusel aega saan siis vaatan üle kui suur lõtk mul seal on.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

1-2mm ja normaalne :roll: lõtk
See on ebanormaalne! Jah ilmselt mootor sõidab...aga no kuulge, normaalsest on siin asi kaugel. Me räägime siiski deatilist, mis teeb 30000+rpm minutis. Pikilõtk peab olema mõõdetav kümnendikes max ja ristilõtk sajandikes max. Aga noh, tühja rehviga pidavat ka mõnus sõita olema räägitakse :wink:
+372 5028488
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Tegelikult on need lõtkud külma turbo puhul siiski päris suured igal juhul mitte sajandikes. Kui kuumaks läheb (ja seda ta teeb) siis lõtkud vähenevad oluliselt. Kui lõtku ei oleks siis kuumenedes pooks paisumine turbo kinni.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

No võtame või Drag Racingu True Street klassis (sõiduautod ja kastikad) on ette nähtud stock turbo labade ja korpuse vaheliseks max vahemaaks 0.2mm ehk siis kaks kümnendikku. Suurem ristilõtk kui sajandik ei ole lihtsalt mõeldav keskkonnas, kus näiteks tüüpilise tsentrifugaalturbo pööreteks on tipus isegi 100 000 RPM minutis. Õlikulu võlli vahelt oleks liiga suur ja samuti hakkaks turbo liialt üle kuumenema, kuna sellisel pööretel võimendub kümnendikena mõõdetav lõtk juba hirmsuurelt ja avaldub suure koormusena turbo võlli puksidele. Ehk siis lisaks ümber telje liikumisenergiale lisandub ka risti teljelt tulev energia, mis kuumutaks ja lõhuks juba liialt turbot.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Risti lõtk peab olema käega tuntav kuid ime väike. sinan puksi vahele peab mahtuma õli ja paisumisruumi peab ka olema, selleks ajaks kui turbo jooksma hakkab on ta juba toredalt kuum ja lõtke enam ei ole.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Miq78 kirjutas:Risti lõtk peab olema käega tuntav kuid ime väike. sinan puksi vahele peab mahtuma õli ja paisumisruumi peab ka olema, selleks ajaks kui turbo jooksma hakkab on ta juba toredalt kuum ja lõtke enam ei ole.
Õige lähenemine, kuid kui suure nii öelda vahe siis täidab ära näiteks 10w-40 poolsünteetiline õli ... ?
+372 5028488
Vasta

Mine “Nissan / Renault”