patroli turbo
Moderaatorid: jr, Moderators
patroli turbo
auto siis 84 aastast. nimelt peale järsku kohapealt minekut 3. käiguga lõi kapoti alt valget suitsu ja seda just turbo juurest. oskab keegi head nõu andma mis viga võib olla?
Offroadiga tegelnud alates 2006.
http://www.turbolader.net/en/
Kõne Sophiale (kui ta veel seal tööl on) ütled oma krediitkaardi info ja juba nädala pärast sõidad uue turboga ringi.
Kõne Sophiale (kui ta veel seal tööl on) ütled oma krediitkaardi info ja juba nädala pärast sõidad uue turboga ringi.
+372 5028488
Võta õhupuhastist tulev toru turbo küljest lahti ja katsu käega turbiini loksu. Üks diislivirtuoos ütles mulle mõni aeg tagasi, et kui lõtk on kuni 1 mm, on asi veel OK, isegi kui turbo õline on.
Kuna lõtk tuleb turbo laagrite kulumisest ja just neid laagreid õlitab turbost läbi käiv mootoriõli siis mida suurem lõtk seda rohkem õli laagrite vahelt turbosse satub.
Minu Patrolil olid laagrid lõpuks nii puru, et lõtk oli ca 1 cm ja õli lahmas sisselaske- ja väljalaskekollektoritesse rohkem kui 1 liiter 100 km kohta.
Nüüd on uus turbo (Terrano II oma) ja laulab nagu uus.
Kuna lõtk tuleb turbo laagrite kulumisest ja just neid laagreid õlitab turbost läbi käiv mootoriõli siis mida suurem lõtk seda rohkem õli laagrite vahelt turbosse satub.
Minu Patrolil olid laagrid lõpuks nii puru, et lõtk oli ca 1 cm ja õli lahmas sisselaske- ja väljalaskekollektoritesse rohkem kui 1 liiter 100 km kohta.
Nüüd on uus turbo (Terrano II oma) ja laulab nagu uus.
Tegelikult võib see loks olla imeväike. Millimeetrine loks on igatahes juba liiast. Kui käega katsud, siis loksu tunda ei tohiks olla.
Ja turbo võib kergelt õline olla, see on veel normaalne nähe ja kaasneb kulumisega.
Ja turbo võib kergelt õline olla, see on veel normaalne nähe ja kaasneb kulumisega.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
1-2mm ja normaalne
lõtk
See on ebanormaalne! Jah ilmselt mootor sõidab...aga no kuulge, normaalsest on siin asi kaugel. Me räägime siiski deatilist, mis teeb 30000+rpm minutis. Pikilõtk peab olema mõõdetav kümnendikes max ja ristilõtk sajandikes max. Aga noh, tühja rehviga pidavat ka mõnus sõita olema räägitakse
See on ebanormaalne! Jah ilmselt mootor sõidab...aga no kuulge, normaalsest on siin asi kaugel. Me räägime siiski deatilist, mis teeb 30000+rpm minutis. Pikilõtk peab olema mõõdetav kümnendikes max ja ristilõtk sajandikes max. Aga noh, tühja rehviga pidavat ka mõnus sõita olema räägitakse
+372 5028488
Tegelikult on need lõtkud külma turbo puhul siiski päris suured igal juhul mitte sajandikes. Kui kuumaks läheb (ja seda ta teeb) siis lõtkud vähenevad oluliselt. Kui lõtku ei oleks siis kuumenedes pooks paisumine turbo kinni.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
No võtame või Drag Racingu True Street klassis (sõiduautod ja kastikad) on ette nähtud stock turbo labade ja korpuse vaheliseks max vahemaaks 0.2mm ehk siis kaks kümnendikku. Suurem ristilõtk kui sajandik ei ole lihtsalt mõeldav keskkonnas, kus näiteks tüüpilise tsentrifugaalturbo pööreteks on tipus isegi 100 000 RPM minutis. Õlikulu võlli vahelt oleks liiga suur ja samuti hakkaks turbo liialt üle kuumenema, kuna sellisel pööretel võimendub kümnendikena mõõdetav lõtk juba hirmsuurelt ja avaldub suure koormusena turbo võlli puksidele. Ehk siis lisaks ümber telje liikumisenergiale lisandub ka risti teljelt tulev energia, mis kuumutaks ja lõhuks juba liialt turbot.
+372 5028488
Õige lähenemine, kuid kui suure nii öelda vahe siis täidab ära näiteks 10w-40 poolsünteetiline õli ... ?Miq78 kirjutas:Risti lõtk peab olema käega tuntav kuid ime väike. sinan puksi vahele peab mahtuma õli ja paisumisruumi peab ka olema, selleks ajaks kui turbo jooksma hakkab on ta juba toredalt kuum ja lõtke enam ei ole.
+372 5028488