Suzuki v Toyota?

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

tsilli
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: K Veebr 13, 2008 7:10 pm
Asukoht: harjumaa

Suzuki v Toyota?

Postitus Postitas tsilli »

Küsimus siis selles kumb oleks parem auto jahile kas Suzuki Samurai või Toyota lc70? Suuremat sorti ringiehitust pole plaanis peale m/t rehvide ja vints ninale. Oleks just huvitatud sellisest infost, et kumb on ökonoomsem, parema läbivusega ja odavam üleval pidada? Muidugi kui kellegil veel parem soovitus markide osas siis olen üks suur kõrv aga eriti silma on just need kaks isendit jäänud. NB kastikat kindlasti ei taha.

Ette tänades kes vastata viitsivad ja teavad :)
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Toyota.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Re: Suzuki v Toyota?

Postitus Postitas seff »

tsilli kirjutas:Küsimus siis selles kumb oleks parem auto jahile kas Suzuki Samurai või Toyota lc70? Suuremat sorti ringiehitust pole plaanis peale m/t rehvide ja vints ninale. Oleks just huvitatud sellisest infost, et kumb on ökonoomsem, parema läbivusega ja odavam üleval pidada? Muidugi kui kellegil veel parem soovitus markide osas siis olen üks suur kõrv aga eriti silma on just need kaks isendit jäänud. NB kastikat kindlasti ei taha.

Ette tänades kes vastata viitsivad ja teavad :)

öko arvan et samurai
parem läbivus puude vahel samurai
juppide tugevus ja vastupidavus lc
odav üleval pidada niva :lol:
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

Nissan Patrol Y60 :twisted:
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Suzuki v Toyota?

Postitus Postitas Madis »

seff kirjutas:odav üleval pidada niva :lol:
Kas oma aeg ei maksa midagi?
Jahiautoks LC
TR3 BHC
Madis 5115033
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 302
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

Re: Suzuki v Toyota?

Postitus Postitas Neuser »

Madis kirjutas:
seff kirjutas:odav üleval pidada niva :lol:
Kas oma aeg ei maksa midagi?
Jahiautoks LC
Igal juhul, pealegi maksavad ka niva jupid ju midagi, aga LC le pole lihtsalt juppe vaja ostagi, kui ise ikka väga vihane oma auto vastu pole.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Suzuki v Toyota?

Postitus Postitas Landy »

seff kirjutas:odav üleval pidada niva :lol:
Eksid - jupid on odavad, kuid pidamine on kallis. Hävinud närvid ja remondiks raisatud aeg on kulla hinda väärt.
Viimati muutis Landy, E Nov 01, 2010 12:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Re: Suzuki v Toyota?

Postitus Postitas seff »

Landy kirjutas:
seff kirjutas:odav üleval pidada niva :lol:
Eksid - jupid on odavad, kuid pidamine on kallis. Hävinud närvid ja remondika risatud aeg on kull hinda väärt.
lihtsalt väike tähelepanu juhtimine , küsiti autot jahil kulgemiseks mitte klapperjahiks :driving
aasta jooksul softroadi s6ites ,läks kuluosadeks 1 laager mõned rihmad jms tilulilu,lõpuks ka vähe karvasema rehviga paar esimest võlli , aga noo see oli ka laamnedamise tulemus.
Ilmselt pole vaja täpsustada et toyota on vastupidavam :burnout
tsilli
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: K Veebr 13, 2008 7:10 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas tsilli »

Täpsustan siis veits ka auto täpsemat otstarvet. Kuna autot realselt vaja ainult umbes 5 kuud aastas ja sedagi nädalavahetuseti siis ei taha väga sinna alla raha matta, kui just kõik suzukit maha ei laida ja toyotat üles ei kiida. Suzuki juures meeldib endale eriti just auto väiksus ja jupid pidid ka odavad olema ning kui tagumised istmed välja rookida mahub ka koer taha (võre siis vaheseinaks). Toyota kuulu järgi pidi jälle mega vastupidav olema aga hind krõbe (see viimane tegur pole selles mõttes määrav kui ta ikka kordades parem). Olen mõelnud Saksast tuua kuna Eestis antud isendeid vähe. Ah ja suzukit olen mõelnud ka veits tõsta, et mahuks alla vähemalt 235/75,80 toyotal see mure vist puudub. Niva jätaks ka valikutest välja olen proovinud ja ei meeldinud :D

Tänud
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Toyotat kallis osta. Kui aga ära ostad ja korraliku saad, siis ilmselt võid remontimise ära unustada. Ja kui vaja midagi putitada, siis varuosa baas hea ja taskukohase hinnaga.
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Aegajalt liigub pärismetsahiluxe ja 4runnereid päris soodsalt. Sellise kasutuse juures võib väga edukalt ka bensukas olla? LC kipub kallim olema.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

tsilli kirjutas:Suzuki juures meeldib endale eriti just auto väiksus ja jupid pidid ka odavad olema ning kui tagumised istmed välja rookida mahub ka koer taha (võre siis vaheseinaks). :D Tänud
Olen omanud hunnikut toyotasi kui ka hunnikut suzukisid . Nüüdseks on järel vaid üks suzuki, kuid mingi ülevaate olen saanud. Esiteks on see pisut ülepingutatud, et toyota on ülivastupidav ja suzuki läheb kohe katki. Kõik sõltub ju auto kasutamisest ja hooldamisest ning minumeelest taluvad mõlemad masinad erakordselt hästi piinamist. Suurimaks miinuseks suzukil on lehtvedrud ja maastikul hüppab kui kits.
Toyota on palju mugavam (esiteks juba tänu 1,5x suuremale kaalule) Sillad on tugevamad (kuni 35" rehv) ja mootorid jõulisemad. Rohkem ruumi ja suurepäraste diiselmootoritega.

Kergekaallane suzuki meeldis mulle rohkem. Sellega saab jaburalt kitsastest kohtadest läbi pugeda, katusega ATV ju põhimõtteliselt! Parim variant oleks osta lehvedrudel laia sillaga samurai, teha see ringi keerdudele, lisada roolivõim ja saad väga hea masina. Eriti popp oleks katusele raam ja mingi väike käru sappa ehitada ja ma ütleks et ideaalne safari/jahiauto.

Ma annan hääle suzukile, kuigi tegelikult omaks mõlemaid. Meeldib ka, et suzukil on väiksemad kulud (millisel autol on veel püsikas 300.-) ja olgem ausad - parem läbivus maastikul, kui me võrdleme kuni 32" rehve. Oluliselt lihtsam on ka mudast kätte saada 0.9T kaaluvat autot kui pea 2x raskemat.

tervitades,
rommi
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

tsilli, kui palju plaanid auto ostuks raha kulutada?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
tsilli
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: K Veebr 13, 2008 7:10 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas tsilli »

rommi kirjutas:
tsilli kirjutas:Suzuki juures meeldib endale eriti just auto väiksus ja jupid pidid ka odavad olema ning kui tagumised istmed välja rookida mahub ka koer taha (võre siis vaheseinaks). :D Tänud
Olen omanud hunnikut toyotasi kui ka hunnikut suzukisid . Nüüdseks on järel vaid üks suzuki, kuid mingi ülevaate olen saanud. Esiteks on see pisut ülepingutatud, et toyota on ülivastupidav ja suzuki läheb kohe katki. Kõik sõltub ju auto kasutamisest ja hooldamisest ning minumeelest taluvad mõlemad masinad erakordselt hästi piinamist. Suurimaks miinuseks suzukil on lehtvedrud ja maastikul hüppab kui kits.
Toyota on palju mugavam (esiteks juba tänu 1,5x suuremale kaalule) Sillad on tugevamad (kuni 35" rehv) ja mootorid jõulisemad. Rohkem ruumi ja suurepäraste diiselmootoritega.

Kergekaallane suzuki meeldis mulle rohkem. Sellega saab jaburalt kitsastest kohtadest läbi pugeda, katusega ATV ju põhimõtteliselt! Parim variant oleks osta lehvedrudel laia sillaga samurai, teha see ringi keerdudele, lisada roolivõim ja saad väga hea masina. Eriti popp oleks katusele raam ja mingi väike käru sappa ehitada ja ma ütleks et ideaalne safari/jahiauto.

Ma annan hääle suzukile, kuigi tegelikult omaks mõlemaid. Meeldib ka, et suzukil on väiksemad kulud (millisel autol on veel püsikas 300.-) ja olgem ausad - parem läbivus maastikul, kui me võrdleme kuni 32" rehve. Oluliselt lihtsam on ka mudast kätte saada 0.9T kaaluvat autot kui pea 2x raskemat.

tervitades,
rommi
Tänud Rommile! Väga asjalik ülevaade. Usun, et otsus langeb siiski Suzukile, just nende punktide pärast mis Rommi välja tõi.
TO Landy mida vähem seda parem muidugi aga olen mõelnud mitte üle 40000(väga hea oleks 30000) + siis hilisemad enda töö ja lisaks ostetud vahendid (vints jne). Enne teema püstitamist sai sedaisendit kiibitsetud aga see juba müüdud:
Viimati muutis tsilli, E Nov 08, 2010 5:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
ubin
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: L Dets 04, 2004 11:28 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ubin »

Siin ju pill olemas, vastavalt sinu soovidele ja palju rohkemgi.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=28317
Ise liigun igapäevaselt Jimniga, vahetustel käin jahil, suvel vean surfikama.
Kahe aastaga olen vahetanud ühe rattalaagri, 2 käändmikulaagrit, tagasilla lääbapuksid ja amordid.
Auto täieneb vastavalt vajadustele, eelmine talv nõudis manuaalseid huube ja see sügis on kahel korral küsinud väikest tõstet (lääba kinnitusega kivi otsa).
Tahan sissepoole teha tarvikute jaoks kitsa vahelae, ruumi peaks jaguma vähemalt 10 cm. See on piisav püssidele koprakonksule ja õngedele.
Sõidan gaasiga, see teeb umbes täpselt 1 kr kilomeetrile :D .
Umbes igal 20-al sõidukorral tekib tahtmine midagi pehmemat tagumiku alla saada ja kui saad, siis mõtled, et ah igav :lol:
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”