Tänud vastamast

Seesama õnnetus kuubis ta on jah
Terve päeva tõlkisin
siit lehelt, et tast üldse aru saada (ei ole täpselt sama, aga tööpõhimõte on ära seletatud)
Netist leidsin ka hunniku teemasid ja pilte, enamus laiali lennanud diffritest.
Mõeldud on ta emadele, kes käivad maasturiga poes asju toomas, aga jäävad näiteks poe parklas lume sisse kinni
Tuleb välja, et täpselt nii ta ongi. Burnout ehk kummi kärsatamine on kõige kiirem viis selline tükkideks saada.
Kuna mul see vastukaalude võll käib raskelt (kõver vist), siis ta lukustabki silla praktiliselt kohe ära.
Painutasin selle vedru kuidagi seda vastukaalu hoidma, nagu peab ja...
Kusjuures nüüd, uue õliga peaaegu, et töötab.
S.t. ,et kui ilma gaasi andmata kurvi keerata, siis enamus aega sisemist ratast ei kraabi.
Kui vedu on taga, siis kraabib (aga mitte alati) ja tagurpidi käiguga on kah sild praktiliselt kohe ja kogu aeg lukus.
Jõudsin otsusele, et kuna masin sõidab suht vähe, siis las olla see sild enamus aega lukus - ongi parema läbivusega

Tõsist offroad-i sellega ei harrasta - rohkem puude vedamiseks maalt ja mõnikord rauamaterjali linnast tuua.
Nende asjadega saab hakkama, siis hästi küll.
Uut sisu ei hakka enne vaatama, kui midagi otsad annab.
Project "redneck"
