Chevrolet 12 bolt, 8,875 tagasild
Kas oskab keegi öelda mis (firma) lukk see pildil on.
Ehk leidub kuskil mingi joonis või manual selle kohta.
Pildil olev pisike vedru ja plaadi moodi asi tilberdavad seal niisama.
Tahaks teada kuidas nad tegelikult olema peavad.
Hetkel käitub sild nii, et peale poolt pööret ühe rattaga lukustab silla 100% ära.
Muidu ok, aga häirib see, et keerates hakkab kurvis sisemise rehviga kraapima.
Minu arvates see päris nii olema ei peaks.
GM 12bolt tagasilla lukk
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
Kuidas need vastukaalud ja vedrud olema peavad ei tea. Küll aga on see gov-lock päris huvitav asjandus. Sild lukustub juhul kui kiirus on üle 10mph ja rataste pöörlemise kiiruse erinevus 100rpm ja enam. Vastukaal lukustab luku. Kui kiirus läheb üle 20mph, siis vastukaalu tsentrifugaaljõud vabastab luku. Ehk nagu Daniel ütles, paras jama. Lukk töötab nii väikeses diapasoonis. Mõeldud on ta emadele, kes käivad maasturiga poes asju toomas, aga jäävad näiteks poe parklas lume sisse kinni
+372 5028488
Tänud vastamast
Seesama õnnetus kuubis ta on jah
Terve päeva tõlkisin siit lehelt, et tast üldse aru saada (ei ole täpselt sama, aga tööpõhimõte on ära seletatud)
Netist leidsin ka hunniku teemasid ja pilte, enamus laiali lennanud diffritest.
Kuna mul see vastukaalude võll käib raskelt (kõver vist), siis ta lukustabki silla praktiliselt kohe ära.
Painutasin selle vedru kuidagi seda vastukaalu hoidma, nagu peab ja...
Kusjuures nüüd, uue õliga peaaegu, et töötab.
S.t. ,et kui ilma gaasi andmata kurvi keerata, siis enamus aega sisemist ratast ei kraabi.
Kui vedu on taga, siis kraabib (aga mitte alati) ja tagurpidi käiguga on kah sild praktiliselt kohe ja kogu aeg lukus.
Jõudsin otsusele, et kuna masin sõidab suht vähe, siis las olla see sild enamus aega lukus - ongi parema läbivusega
Tõsist offroad-i sellega ei harrasta - rohkem puude vedamiseks maalt ja mõnikord rauamaterjali linnast tuua.
Nende asjadega saab hakkama, siis hästi küll.
Uut sisu ei hakka enne vaatama, kui midagi otsad annab.
Project "redneck"
Seesama õnnetus kuubis ta on jah
Terve päeva tõlkisin siit lehelt, et tast üldse aru saada (ei ole täpselt sama, aga tööpõhimõte on ära seletatud)
Netist leidsin ka hunniku teemasid ja pilte, enamus laiali lennanud diffritest.
Tuleb välja, et täpselt nii ta ongi. Burnout ehk kummi kärsatamine on kõige kiirem viis selline tükkideks saada.Mõeldud on ta emadele, kes käivad maasturiga poes asju toomas, aga jäävad näiteks poe parklas lume sisse kinni
Kuna mul see vastukaalude võll käib raskelt (kõver vist), siis ta lukustabki silla praktiliselt kohe ära.
Painutasin selle vedru kuidagi seda vastukaalu hoidma, nagu peab ja...
Kusjuures nüüd, uue õliga peaaegu, et töötab.
S.t. ,et kui ilma gaasi andmata kurvi keerata, siis enamus aega sisemist ratast ei kraabi.
Kui vedu on taga, siis kraabib (aga mitte alati) ja tagurpidi käiguga on kah sild praktiliselt kohe ja kogu aeg lukus.
Jõudsin otsusele, et kuna masin sõidab suht vähe, siis las olla see sild enamus aega lukus - ongi parema läbivusega
Tõsist offroad-i sellega ei harrasta - rohkem puude vedamiseks maalt ja mõnikord rauamaterjali linnast tuua.
Nende asjadega saab hakkama, siis hästi küll.
Uut sisu ei hakka enne vaatama, kui midagi otsad annab.
Project "redneck"