Stabilisaatori varda tähtsus sõltumatul esisillal.

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Stabilisaatori varda tähtsus sõltumatul esisillal.

Postitus Postitas PARUN »

Jutt käib lähemalt siis vanast Hilux'ist, millel sõltumatu esivedrustus. Mis oleks tagajärjed-kõrvalmõjud kui see detail metsa visata.
:wink:
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Aga viska 8) ja siis räägi meile ka,kuidas tundub :wink:
Jäta koht meelde kuhu viskad :!:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Külgkalle kurvis suureneb kardinaalselt ja auto hakkab rohkem kõikuma manöövreid tehes. EHk igapäevasõit läheb ebamugavaks.
+372 5028488
Otokas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja

Postitus Postitas Otokas »

Minu omal metsa visatud 3 aastat tagasi. Sõidan ca 20 000 km aastas. Olulist vahet tunnen vaid suurema koormaga kiiresti sõites. Kuna ma suuri koormaid eriti tihti ei vea või vean neid lühikesi otsi metsavahel, siis pole eriliselt puudust tundnud. Tühjalt või väikese koormaga sõites on vana Hiluxi vedrustus nii jäik, et see varras seal erilist midagi ei arenda.
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

No vana hiluxi puhul on see vahe küll praktiliselt olematu - eriti kui veel originaal lehtvedrud ja amordid all. Muidugi viska minema ja pane ka tsipa pikem kiige, saad natukenegi flexi sinna.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

jr kirjutas:Külgkalle kurvis suureneb kardinaalselt ja auto hakkab rohkem kõikuma manöövreid tehes. EHk igapäevasõit läheb ebamugavaks.
kardinaalsuses julgen kahelda, vene ajal olid varuosad teada defitsiit ja tuttavad lukksepad, kes KEKis sõiduautode remondi peal olid, need viskasid ülemuste volgadel need kolisema hakanud vardad minema ja keegi ei saanud arugi. See hakkab toimima vist ainult suurtel kiirustel ja äkilistel manöövritel ...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

No jah, sõltub harjumustest... Olles sõitnud nii ja naa, siis minu väide on et vahe on üüratu.
+372 5028488
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

rommi kirjutas:No vana hiluxi puhul on see vahe küll praktiliselt olematu - eriti kui veel originaal lehtvedrud ja amordid all. Muidugi viska minema ja pane ka tsipa pikem kiige, saad natukenegi flexi sinna.
Jutt siis ikka sõltumatust esisillast, millel torsoonid lehtvedrude asemel.
Ise arvan, et viskan minema ja jätan koha meelde, kui puudust tundma hakkan, saan üles otsida.
Suht 15 min töö selle varda eemaldamine.
Täpsem eemaldamise soov vähe hiljem, pean selleks fotoka haarama.
villem
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: P Okt 25, 2009 12:20 am
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas villem »

Olen paljudel enda sõiduautodel neid minema visanud(nii eest,kui tagant)ja vahet ei mingit.
Kasutaja avatar
Mägilane
Fitting 38"
Postitusi: 255
Liitunud: P Veebr 18, 2007 10:07 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Mägilane »

:shock: võtaks veel amordid ka ära
Mashina zver, voditel sabaka
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

villem kirjutas:Olen paljudel enda sõiduautodel neid minema visanud(nii eest,kui tagant)ja vahet ei mingit.
No mis neid vedrusidki seal hoida. 8)
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

jr kirjutas:No jah, sõltub harjumustest... Olles sõitnud nii ja naa, siis minu väide on et vahe on üüratu.

On küll , ainult positiivses suunas kui tehase pasa (loe :vedrustuse) koos stabikaga viskad minema ja asemele paned korralikud amordid vedrud ilma stabikata ... :roll:


Minu liikuril ei ole küljes esimest ega ka tagumist stabikat juba pikemat aega ..
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

PARUN kirjutas:
rommi kirjutas:No vana hiluxi puhul on see vahe küll praktiliselt olematu - eriti kui veel originaal lehtvedrud ja amordid all. Muidugi viska minema ja pane ka tsipa pikem kiige, saad natukenegi flexi sinna.
Jutt siis ikka sõltumatust esisillast, millel torsoonid lehtvedrude asemel.
Ise arvan, et viskan minema ja jätan koha meelde, kui puudust tundma hakkan, saan üles otsida. Suht 15 min töö selle varda eemaldamine.
Täpsem eemaldamise soov vähe hiljem, pean selleks fotoka haarama.
Ah jah... lugesin, et "vana hilux" ja automaatselt mõtlesin peas, et talasild :)
No sõltumatul mõjutab varda ära võtmine pisut rohkem kui tala-sillal.
jr kirjutas:No jah, sõltub harjumustest... Olles sõitnud nii ja naa, siis minu väide on et vahe on üüratu.
Jaak, mis masinat sa silmas pead? konkreetset hiluxit?
No igatahes ma ühel talasillaga iiluksil võtsin ära ja no selleks peab olema ikka väga täpse persega, et vahest aru saada. Sama lugu originaal-lehtvedrudel samuraiga - varras all või mitte, pole eriti võimalik vahet tunda. 4Runneril ka kunagi viskasin minema, vahe oli tuntav küll aga kindlasti mitte üürtatu. Seal need õõtsad lihtsalt ei liigu piisavalt palju, et lõputult kaldesse läheks.
Samas, kui ma punasel keerdvedrudega samukal stabika ära võtan siis on kurvis nalja palju, kaassõitjad hakkavad kõik millegipärast kuskilt kinni hoidma... seal võib küll öelda, et vahe on üüratu :) Nii et see sõltub ju masinast, vedrustusest jnejne.

Aga teema algatajale võiks soovitada ka alternatiivina stabika varda kiirühendusi - minumeelest kõige parem lahendus.
http://www.larsdennert.com/4runner/swaybar/
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
mezinik
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: R Apr 13, 2007 11:53 pm

Postitus Postitas mezinik »

kui ei jaksa osta asendust, siis tasuks soetada liikumisvahend, mille ülalpidamine ei käi üle jõu, mitte hakata eksperimenteerima :evil:
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

mezinik kirjutas:kui ei jaksa osta asendust, siis tasuks soetada liikumisvahend, mille ülalpidamine ei käi üle jõu, mitte hakata eksperimenteerima :evil:
:shock: :shock: . Kas öösel muud teha pole, kui punnis silmadega foorumit lugeda ja osa infot läbitöötamata jätta. Ise ei loe kuskilt välja, et minema viskamise põhjus oleks otseselt rahapuuduse taga, samuti ei vaja ka asi asendust, kuna on hetkel autoküljes ja veel koos uute puksidega.
Täpsemalt eemaldamise põhjuseks haaran fotoka, teen mõned pildid ja siis asi arusaadavam, ja loodan leida härraste abiga parima lahenduse. Hetkel väike eeluurimustöö. :wave
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”