
Stabilisaatori varda tähtsus sõltumatul esisillal.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Stabilisaatori varda tähtsus sõltumatul esisillal.
Jutt käib lähemalt siis vanast Hilux'ist, millel sõltumatu esivedrustus. Mis oleks tagajärjed-kõrvalmõjud kui see detail metsa visata.


-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
- Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja
Minu omal metsa visatud 3 aastat tagasi. Sõidan ca 20 000 km aastas. Olulist vahet tunnen vaid suurema koormaga kiiresti sõites. Kuna ma suuri koormaid eriti tihti ei vea või vean neid lühikesi otsi metsavahel, siis pole eriliselt puudust tundnud. Tühjalt või väikese koormaga sõites on vana Hiluxi vedrustus nii jäik, et see varras seal erilist midagi ei arenda.
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
kardinaalsuses julgen kahelda, vene ajal olid varuosad teada defitsiit ja tuttavad lukksepad, kes KEKis sõiduautode remondi peal olid, need viskasid ülemuste volgadel need kolisema hakanud vardad minema ja keegi ei saanud arugi. See hakkab toimima vist ainult suurtel kiirustel ja äkilistel manöövritel ...jr kirjutas:Külgkalle kurvis suureneb kardinaalselt ja auto hakkab rohkem kõikuma manöövreid tehes. EHk igapäevasõit läheb ebamugavaks.
Jutt siis ikka sõltumatust esisillast, millel torsoonid lehtvedrude asemel.rommi kirjutas:No vana hiluxi puhul on see vahe küll praktiliselt olematu - eriti kui veel originaal lehtvedrud ja amordid all. Muidugi viska minema ja pane ka tsipa pikem kiige, saad natukenegi flexi sinna.
Ise arvan, et viskan minema ja jätan koha meelde, kui puudust tundma hakkan, saan üles otsida.
Suht 15 min töö selle varda eemaldamine.
Täpsem eemaldamise soov vähe hiljem, pean selleks fotoka haarama.
jr kirjutas:No jah, sõltub harjumustest... Olles sõitnud nii ja naa, siis minu väide on et vahe on üüratu.
On küll , ainult positiivses suunas kui tehase pasa (loe :vedrustuse) koos stabikaga viskad minema ja asemele paned korralikud amordid vedrud ilma stabikata ...

Minu liikuril ei ole küljes esimest ega ka tagumist stabikat juba pikemat aega ..
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Ah jah... lugesin, et "vana hilux" ja automaatselt mõtlesin peas, et talasildPARUN kirjutas:Jutt siis ikka sõltumatust esisillast, millel torsoonid lehtvedrude asemel.rommi kirjutas:No vana hiluxi puhul on see vahe küll praktiliselt olematu - eriti kui veel originaal lehtvedrud ja amordid all. Muidugi viska minema ja pane ka tsipa pikem kiige, saad natukenegi flexi sinna.
Ise arvan, et viskan minema ja jätan koha meelde, kui puudust tundma hakkan, saan üles otsida. Suht 15 min töö selle varda eemaldamine.
Täpsem eemaldamise soov vähe hiljem, pean selleks fotoka haarama.

No sõltumatul mõjutab varda ära võtmine pisut rohkem kui tala-sillal.
Jaak, mis masinat sa silmas pead? konkreetset hiluxit?jr kirjutas:No jah, sõltub harjumustest... Olles sõitnud nii ja naa, siis minu väide on et vahe on üüratu.
No igatahes ma ühel talasillaga iiluksil võtsin ära ja no selleks peab olema ikka väga täpse persega, et vahest aru saada. Sama lugu originaal-lehtvedrudel samuraiga - varras all või mitte, pole eriti võimalik vahet tunda. 4Runneril ka kunagi viskasin minema, vahe oli tuntav küll aga kindlasti mitte üürtatu. Seal need õõtsad lihtsalt ei liigu piisavalt palju, et lõputult kaldesse läheks.
Samas, kui ma punasel keerdvedrudega samukal stabika ära võtan siis on kurvis nalja palju, kaassõitjad hakkavad kõik millegipärast kuskilt kinni hoidma... seal võib küll öelda, et vahe on üüratu

Aga teema algatajale võiks soovitada ka alternatiivina stabika varda kiirühendusi - minumeelest kõige parem lahendus.
http://www.larsdennert.com/4runner/swaybar/
mezinik kirjutas:kui ei jaksa osta asendust, siis tasuks soetada liikumisvahend, mille ülalpidamine ei käi üle jõu, mitte hakata eksperimenteerima


Täpsemalt eemaldamise põhjuseks haaran fotoka, teen mõned pildid ja siis asi arusaadavam, ja loodan leida härraste abiga parima lahenduse. Hetkel väike eeluurimustöö.
