
mootori vahetus
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
mootori vahetus
Grand Cherokee 2,5 TD ,ehk siis peaks olema Iveco mootor vahetada Ford Scorpio 2,5 TD vastu. On kellegil äkki kogemusi? Fordi mootor peaks olema väheke vastupidavam kui Iveco oma!
Kui ma ei eksi, siis pidi sobima Jeepile punnsilm Scorpio mootor!

- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Kõik sobivad kui on sobitajaSild12 kirjutas: Küsimus ikkagi jääb, mis DIISEL mootor sobib Grand Cherokeele, peale VM'i mootori?
Aga konkreetsemalt nt Cumminsi 4BT http://www.4btswaps.com/forum/showthrea ... ail-Rig%29
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
ot, Sild12 mida sa ajad ?
Kui sa ei suuda väntvõlli mootorist kätte saada, siis mis kurjamuse vahetusest sa siin jahud. Mine maksa kellegile raha, kes selle sinu eest ära teeb, mitte ära aja mingit oksele ajavat paska suust välja siin.
Eelmine teema läks juba Idioodi Nurka (IC) ja kui sa pole veel aru saanud, siis siin foorumis antakse ka väga põhjalikke vastuseid, kui küsitakse asjalikke küsimusi ja noore kuke kombel kekkama kohe ei hakata. Nii ehk naa võiks sa käed võimalikult kiirelt selle auto juurest ära võtta, muidu on varsti müügis üks mootoririkkega jeep, mille mootori on omanik nässu keeranud.
Ühtlasi, vali tooni, 4x4.ee foorumites on juba kombeks saanud, et lahmerdised saavad kiiresti ja haledalt maha löödud. Nooruse uljus andestatakse, kuid laus lollus kanaliseeritakse õigesse kohta.
Kui sa ei suuda väntvõlli mootorist kätte saada, siis mis kurjamuse vahetusest sa siin jahud. Mine maksa kellegile raha, kes selle sinu eest ära teeb, mitte ära aja mingit oksele ajavat paska suust välja siin.
Eelmine teema läks juba Idioodi Nurka (IC) ja kui sa pole veel aru saanud, siis siin foorumis antakse ka väga põhjalikke vastuseid, kui küsitakse asjalikke küsimusi ja noore kuke kombel kekkama kohe ei hakata. Nii ehk naa võiks sa käed võimalikult kiirelt selle auto juurest ära võtta, muidu on varsti müügis üks mootoririkkega jeep, mille mootori on omanik nässu keeranud.
Ühtlasi, vali tooni, 4x4.ee foorumites on juba kombeks saanud, et lahmerdised saavad kiiresti ja haledalt maha löödud. Nooruse uljus andestatakse, kuid laus lollus kanaliseeritakse õigesse kohta.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.

Teema on üldiselt selline, et kuna ma nagu arusaada ei ole eriti palju kokkupuutunud mootoritega, aga huvi on, siis ei teadnud ma ka eriti sellest VM mootorist, mis on Jeepil peal. Ja kuna ei ole soovi seda autot müüa, puha praktilises mõttes, siis ainuke võimalus on ta korda teha.
Kui ma nüüd hakkaksin seda mootorit remontima ja milles ma olen kindel, et ma ka seda suudan, vähemalt targemate abiga, siis kas on mõtet! Äkki see mootor katkeb kuu aja pärast jälle kusagilt! Järelikult ma kas teen ta korda ja ootan uut laksu, või vahetan mootori millegi vähe parema vastu välja!
Ja mis on selles halba? K.Kotkas, Te võiksite hoopis selle negatiivse mõju muuta positiivseks ja ehk ka abiks olla!!! Teised siin üritavad ja annavad mulle head nõu, aga Teie?
Eelmine Teema läks tõesti, tunnistan , aia taha! See tuli kiirust ja lootsin saada kiireid ja konkreetseid vastuseid, kuna auto on vaja sõitma saada! Kuna nüüd on võimalik kasutada teist autot, siis on võimalik raisata Jeepile rohkem aega!
Ma ei tulnud siia kellegi aega ja närve raiskama, vaid saama head nõu ja positiivset vastukaja!

P.S Selle väntvõlli kohapealt, kes ütles, et ma seda välja ei oska võtta? Minu mõte oli selles, et kas ma saan jätta kolvid silindrisse koos rõngastega, et ma kolbi tervenisti välja ei võta, et mul pärast lihtsam kokkupanna! Ja seal sees pole mingit probleemi ka vahetada kepsu saalesi. Kokkuvõttes vb see ei olegi kiirem variant ja targem, aga idee oli hea!
Kui sa juba nii idiootse küsimuse esitasid, siis soovitan sul oma näpud sellest tööst eemale hoida.Minu mõte oli selles, et kas ma saan jätta kolvid silindrisse koos rõngastega, et ma kolbi tervenisti välja ei võta, et mul pärast lihtsam kokkupanna!
Paremal juhul ei hakka see mootor üldse ringi käima(saab asja tundev inimene vead veel parandnda), halvimal saad selle mootori käima ja lendab siis laiali!Äkki see mootor katkeb kuu aja pärast jälle kusagilt!
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ärme ürita auto mootori remondi algtõdesid läbi selle foorumi edasi anda, selleks on olemas vastav kirjandus.
Kui sa ikka eemaldad väntvõlli ja mitte nukkvõlli, siis võid jätta kolvid silindritesse, võid ka välja võtta. Targem oleks aga välja võtta, ära puhastada, rõngad üle kontrollida jne.
Mootoris on paljudel poltidel, peale kaane poltide, ettemääratud pingutus moment ja pingutus järjekord. Tihti kuuluvad mõned poldid alati vahetamisele, kui neid avatakse. See kõik on spetsiifiline info, mis on oluline hankida ennem mootori avamist!
Kui sa ikka eemaldad väntvõlli ja mitte nukkvõlli, siis võid jätta kolvid silindritesse, võid ka välja võtta. Targem oleks aga välja võtta, ära puhastada, rõngad üle kontrollida jne.
Mootoris on paljudel poltidel, peale kaane poltide, ettemääratud pingutus moment ja pingutus järjekord. Tihti kuuluvad mõned poldid alati vahetamisele, kui neid avatakse. See kõik on spetsiifiline info, mis on oluline hankida ennem mootori avamist!
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.

Sai hangitud terve väntvõll ja saab mootorit uuesti kokku panema hakata! Kasutan siiski seda mootorit edasi ja otsin samas ka miskit paremat, ehk loodetavasti lähitulevikus ka selle leian!
Kolvid võtsin välja ja sai kontrollitud ja puhastatud.
Miks väntvõll üleüldse pooleks läks? Võin ainult teoreetiliselt öelda, et minu käes on see auto suht värskelt ja enne seda on tehtud talle mingi remont, mida täpsemalt ei oska kommenteerida. Aga, arvatavasti ei saadud väntvõlli hammasratast otsast ära ja on lõigatud seda sälku, mis hammikat ühes asendis hoiab ja arvatavasti ka haamrit kasutatud!
Ma usun

- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Eriku öeldu tähendab seda et "peale kaane poltide on palju teisiylbik kirjutas:erik loodan, et sa tegid siin näpuvea.Mootoris on paljudel poltidel, peale kaane poltide, ettemääratud pingutus moment ja pingutus järjekord.
Kõik kaaned, mis kinnituvad poltidega, on pingutus järjekord väga oluline!
polte, mida pingutatakse momentvõtmega".
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS