mootori vahetus

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Sild12
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 22, 2010 11:06 am
Asukoht: Viljandi mk.

mootori vahetus

Postitus Postitas Sild12 »

Grand Cherokee 2,5 TD ,ehk siis peaks olema Iveco mootor vahetada Ford Scorpio 2,5 TD vastu. On kellegil äkki kogemusi? Fordi mootor peaks olema väheke vastupidavam kui Iveco oma! :) Kui ma ei eksi, siis pidi sobima Jeepile punnsilm Scorpio mootor!
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

eksid küll ja veel palju, mõlemal sama mootor ja pärineb VM toodangust.
Mihkel
Sild12
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 22, 2010 11:06 am
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas Sild12 »

Kellegil äkki on soovitust, mis mootor Jeepile asemele panna, mis vastu ka peaks.
Kasutaja avatar
Ergo K
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: L Aug 08, 2009 11:33 am

Postitus Postitas Ergo K »

5,9 bensukas :twisted:
Jeep GC 4,7 WJ 99a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
Sild12
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 22, 2010 11:06 am
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas Sild12 »

:D ma siiski eelistan diislit, kuna kütuse hinnad ainult tõusevad ja see auto on mul igapäeva sõiduks. Kuigi see 2,5 l jääb natukene lahjaks võiks olla 3.0l. Küsimus ikkagi jääb, mis DIISEL mootor sobib Grand Cherokeele, peale VM'i mootori? :?:
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Sild12 kirjutas: Küsimus ikkagi jääb, mis DIISEL mootor sobib Grand Cherokeele, peale VM'i mootori? :?:
Kõik sobivad kui on sobitaja
Aga konkreetsemalt nt Cumminsi 4BT http://www.4btswaps.com/forum/showthrea ... ail-Rig%29
tartuoffroad.ee
5581340
Sild12
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 22, 2010 11:06 am
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas Sild12 »

:D pakuks huvi 4B 3.3 l , leiaks ainult mõistliku hinnaga!
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Patroli SD33 või SD33T.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

ot, Sild12 mida sa ajad ?

Kui sa ei suuda väntvõlli mootorist kätte saada, siis mis kurjamuse vahetusest sa siin jahud. Mine maksa kellegile raha, kes selle sinu eest ära teeb, mitte ära aja mingit oksele ajavat paska suust välja siin.


Eelmine teema läks juba Idioodi Nurka (IC) ja kui sa pole veel aru saanud, siis siin foorumis antakse ka väga põhjalikke vastuseid, kui küsitakse asjalikke küsimusi ja noore kuke kombel kekkama kohe ei hakata. Nii ehk naa võiks sa käed võimalikult kiirelt selle auto juurest ära võtta, muidu on varsti müügis üks mootoririkkega jeep, mille mootori on omanik nässu keeranud.

Ühtlasi, vali tooni, 4x4.ee foorumites on juba kombeks saanud, et lahmerdised saavad kiiresti ja haledalt maha löödud. Nooruse uljus andestatakse, kuid laus lollus kanaliseeritakse õigesse kohta.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Sild12
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 22, 2010 11:06 am
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas Sild12 »

:D no kellegi tähelepanu ma olen pälvinud.
Teema on üldiselt selline, et kuna ma nagu arusaada ei ole eriti palju kokkupuutunud mootoritega, aga huvi on, siis ei teadnud ma ka eriti sellest VM mootorist, mis on Jeepil peal. Ja kuna ei ole soovi seda autot müüa, puha praktilises mõttes, siis ainuke võimalus on ta korda teha.
Kui ma nüüd hakkaksin seda mootorit remontima ja milles ma olen kindel, et ma ka seda suudan, vähemalt targemate abiga, siis kas on mõtet! Äkki see mootor katkeb kuu aja pärast jälle kusagilt! Järelikult ma kas teen ta korda ja ootan uut laksu, või vahetan mootori millegi vähe parema vastu välja!
Ja mis on selles halba? K.Kotkas, Te võiksite hoopis selle negatiivse mõju muuta positiivseks ja ehk ka abiks olla!!! Teised siin üritavad ja annavad mulle head nõu, aga Teie?
Eelmine Teema läks tõesti, tunnistan , aia taha! See tuli kiirust ja lootsin saada kiireid ja konkreetseid vastuseid, kuna auto on vaja sõitma saada! Kuna nüüd on võimalik kasutada teist autot, siis on võimalik raisata Jeepile rohkem aega!
Ma ei tulnud siia kellegi aega ja närve raiskama, vaid saama head nõu ja positiivset vastukaja! :)
P.S Selle väntvõlli kohapealt, kes ütles, et ma seda välja ei oska võtta? Minu mõte oli selles, et kas ma saan jätta kolvid silindrisse koos rõngastega, et ma kolbi tervenisti välja ei võta, et mul pärast lihtsam kokkupanna! Ja seal sees pole mingit probleemi ka vahetada kepsu saalesi. Kokkuvõttes vb see ei olegi kiirem variant ja targem, aga idee oli hea!
ylbik
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: R Okt 26, 2007 3:51 pm

Postitus Postitas ylbik »

Minu mõte oli selles, et kas ma saan jätta kolvid silindrisse koos rõngastega, et ma kolbi tervenisti välja ei võta, et mul pärast lihtsam kokkupanna!
Kui sa juba nii idiootse küsimuse esitasid, siis soovitan sul oma näpud sellest tööst eemale hoida.
Äkki see mootor katkeb kuu aja pärast jälle kusagilt!
Paremal juhul ei hakka see mootor üldse ringi käima(saab asja tundev inimene vead veel parandnda), halvimal saad selle mootori käima ja lendab siis laiali!
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ärme ürita auto mootori remondi algtõdesid läbi selle foorumi edasi anda, selleks on olemas vastav kirjandus.

Kui sa ikka eemaldad väntvõlli ja mitte nukkvõlli, siis võid jätta kolvid silindritesse, võid ka välja võtta. Targem oleks aga välja võtta, ära puhastada, rõngad üle kontrollida jne.


Mootoris on paljudel poltidel, peale kaane poltide, ettemääratud pingutus moment ja pingutus järjekord. Tihti kuuluvad mõned poldid alati vahetamisele, kui neid avatakse. See kõik on spetsiifiline info, mis on oluline hankida ennem mootori avamist!
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Sild12
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 22, 2010 11:06 am
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas Sild12 »

:D tänud erikule normaalse suhtumise eest!

Sai hangitud terve väntvõll ja saab mootorit uuesti kokku panema hakata! Kasutan siiski seda mootorit edasi ja otsin samas ka miskit paremat, ehk loodetavasti lähitulevikus ka selle leian!
Kolvid võtsin välja ja sai kontrollitud ja puhastatud.

Miks väntvõll üleüldse pooleks läks? Võin ainult teoreetiliselt öelda, et minu käes on see auto suht värskelt ja enne seda on tehtud talle mingi remont, mida täpsemalt ei oska kommenteerida. Aga, arvatavasti ei saadud väntvõlli hammasratast otsast ära ja on lõigatud seda sälku, mis hammikat ühes asendis hoiab ja arvatavasti ka haamrit kasutatud!

Ma usun :) , et on targem kui selle teema siin lõppenuks loeme!
ylbik
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: R Okt 26, 2007 3:51 pm

Postitus Postitas ylbik »

Mootoris on paljudel poltidel, peale kaane poltide, ettemääratud pingutus moment ja pingutus järjekord.
erik loodan, et sa tegid siin näpuvea.
Kõik kaaned, mis kinnituvad poltidega, on pingutus järjekord väga oluline!
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

ylbik kirjutas:
Mootoris on paljudel poltidel, peale kaane poltide, ettemääratud pingutus moment ja pingutus järjekord.
erik loodan, et sa tegid siin näpuvea.
Kõik kaaned, mis kinnituvad poltidega, on pingutus järjekord väga oluline!
Eriku öeldu tähendab seda et "peale kaane poltide on palju teisi
polte, mida pingutatakse momentvõtmega".
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”