Vool läinud, auto ei käivitu (LC70)
Moderaatorid: jr, Moderators
Vool läinud, auto ei käivitu (LC70)
Juhtus siis selline asi. Sõitsin garaazist välja 5m, auto suri välja, käima enam ei läinud. Sümtomid on järmised: ükski lambike (eelsüüde, filtri tuli, õlirõhu tuli jm) süüte sisse keerates sisse ei lülitu. Samas starter käib ringi ja auto tuled töötavad. Vaatasin kaitsekarbist suured kaitsmed (30A, 20A, 15A) üle, kõik terved. Massilüliti võtsin ka vahelt ära. Mõistus otsas.
Auto siis 90a LC70 (LJ vanem kere), 2,4Tdi.
Urmas
5038572
Auto siis 90a LC70 (LJ vanem kere), 2,4Tdi.
Urmas
5038572
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pakuks, et mingi juhtmeahel (nt pumba sureti ja muud asjad) ei saa massi enam?
Juhtmekimpudest jookseb erinevatest punktidest mass välja - äkki mõni on katki läinud või ära oksüdeerunud. Tavaliselt sellised massipunktid on näiteks kaitsmeplokkide juures ja aegajalt ka paksu juhtmekimbu keskelt jooksevad välja.
Juhtmekimpudest jookseb erinevatest punktidest mass välja - äkki mõni on katki läinud või ära oksüdeerunud. Tavaliselt sellised massipunktid on näiteks kaitsmeplokkide juures ja aegajalt ka paksu juhtmekimbu keskelt jooksevad välja.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Ega äkki mingit imot või signalisatsooni peal pole? need teevad kaa sellist jama ju.
Frontaaliga oli selline lugu, et akukastis oleva kaitsmeploki alt oli juhe läbi oksudeerunud, armatur tumm ja starter kadunud, aga töötuledega oli vastav vooluring olemas ja sain ilusti karjäärist töökotta sõita
Frontaaliga oli selline lugu, et akukastis oleva kaitsmeploki alt oli juhe läbi oksudeerunud, armatur tumm ja starter kadunud, aga töötuledega oli vastav vooluring olemas ja sain ilusti karjäärist töökotta sõita

PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Ei immot ega signalisatsiooni tõesti ei ole. Esialgu on pinnal kaks versiooni: süütelukk või mootori mass. Õhtul proovime.allar kirjutas:Ega äkki mingit imot või signalisatsooni peal pole? need teevad kaa sellist jama ju.
Frontaaliga oli selline lugu, et akukastis oleva kaitsmeploki alt oli juhe läbi oksudeerunud, armatur tumm ja starter kadunud, aga töötuledega oli vastav vooluring olemas ja sain ilusti karjäärist töökotta sõita
Urmas
5038572
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2883
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Kui mootori mass puudub, mille najal siis starter kerib? Enne siis juba kere mass, samas siis ei oleks tulesid ka. Kõige loogolisem süütelukk või selle kaabeldus või relee (peaks olemas olema "süüteahela" toiterelee). Anna ettevaatlikult (nt. läbi halogeenpirni) toide akult kütusesolenoidile, kui kontrolllambid elavnevad on viga seal piirkonnas. Kui halogeen süttib, otsiks lühist ja põlenud kaitset.Myrgel kirjutas:Ei immot ega signalisatsiooni tõesti ei ole. Esialgu on pinnal kaks versiooni: süütelukk või mootori mass. Õhtul proovime.allar kirjutas:Ega äkki mingit imot või signalisatsooni peal pole? need teevad kaa sellist jama ju.
Frontaaliga oli selline lugu, et akukastis oleva kaitsmeploki alt oli juhe läbi oksudeerunud, armatur tumm ja starter kadunud, aga töötuledega oli vastav vooluring olemas ja sain ilusti karjäärist töökotta sõita
Urmas
5038572
Tehtud, mõeldud.
Niisiis õhtu käes ja proovitud.Myrgel kirjutas:Ei immot ega signalisatsiooni tõesti ei ole. Esialgu on pinnal kaks versiooni: süütelukk või mootori mass. Õhtul proovime.allar kirjutas:Ega äkki mingit imot või signalisatsooni peal pole? need teevad kaa sellist jama ju.
Frontaaliga oli selline lugu, et akukastis oleva kaitsmeploki alt oli juhe läbi oksudeerunud, armatur tumm ja starter kadunud, aga töötuledega oli vastav vooluring olemas ja sain ilusti karjäärist töökotta sõita
Urmas
5038572
Auto jälle käib.
Siiski on autol veel ühed kaitsmed."Power outlet" kaanekese all.See on süütesüsteemi kaitse seal (20A) ja see oligi süüdlaseks .
Mõistlik jutt.totu kirjutas:Kui mootori mass puudub, mille najal siis starter kerib? Enne siis juba kere mass, samas siis ei oleks tulesid ka. Kõige loogolisem süütelukk või selle kaabeldus või relee (peaks olemas olema "süüteahela" toiterelee). Anna ettevaatlikult (nt. läbi halogeenpirni) toide akult kütusesolenoidile, kui kontrolllambid elavnevad on viga seal piirkonnas. Kui halogeen süttib, otsiks lühist ja põlenud kaitset.
Viga leitud ja see oli piinlik-piinlik mitte süütelukk, lühis ega massi puudumine vaid ikkagist kaitse. Piduri silindri ees on väikene must karbikene millel kiri "Power Outlet". Minu mäletamist mööda olid seal ainult kontaktid, aga olid ka kaitsmed. Nüüd käivitub. Tänud nõuandjatele.
Päikest:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Eelnevalt sai veidikene elektriga tegeletud. Ehk on süüdlaseks need sädelused või hetkeline massi puudus.
Urmas
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com