Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Võibolla veits loll küsimus,aga soovin paigaldada uas 469-ale,kettaspidurit.Nii palju kui mina olen neid piduri sadulaid erinevatel sõidukitel näind, asuvad nad veits kaldu autoaga ninasuunas.Küsimus siis selline,aga kui ma paigaldan sadula horisontaalselt kas mõjutab äkki kuidagi pidurdamis omadusi või lõhuvad mingid jõud pidurdamisel tehtavat kinnitust.
Sai ise just ketaspidurite tegemine lõpetatud. Suporti asukohad panin nii kuidas olukord võimaldas, (ees peab arvestama käändmikuga, taga saab asendit valida). Vaadates teisi sõidukeid, ei täheldanud erilisi seaduspärasusi sadula asukoha suhtes.
Horisontaali panemisel jälgi, et õhutusnippel oleks kõige ülemine punkt. Tahtsin sama "viga" teha ise, aga küsisin targematelt ja lõpuks panin ikkagi püsti. Kui võimalik, pane sadulad taha poole, sest siis korjavad vähem muda külge.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
d22 kirjutas:Sai ise just ketaspidurite tegemine lõpetatud. Suporti asukohad panin nii kuidas olukord võimaldas, (ees peab arvestama käändmikuga, taga saab asendit valida). Vaadates teisi sõidukeid, ei täheldanud erilisi seaduspärasusi sadula asukoha suhtes.
No ei tea,skorpal ka päris laiad klotsid,kuna sai skorpa ostetud ja sealt jõu allikas võetud siis uurisin neid äkki sobitada aga kui siin keegi maha laidab siis võib ju vitara omad ka soetada,kui teha siis juba korralikult.
Scorpa tagumised ilmselt parimad seisupiduri ajamiga suportid (vist mitsu ka). Audi ja Mazda omad kipuvad kinni jääma ka tavaautodel. Paraku Fordi klotsid imepisikesed ja kuluvad mudas kiiresti. Eeldan et räägite kõigi rataste ketastamisest, mutta ei sobi trummelpidur kuidagi.
Ühineks mõttega "paned originaal kettad ja pidurid ning ei mõtle rohkem".
Uue UAZ sillad ju ketastega, ei usu, et nad sildade juures midagi olulist muutsid.
Pole küll uurinud aga kaldun arvama, et sobivad 1/1-le.
eero I kirjutas:Ühineks mõttega "paned originaal kettad ja pidurid ning ei mõtle rohkem".
Uue UAZ sillad ju ketastega, ei usu, et nad sildade juures midagi olulist muutsid.
Pole küll uurinud aga kaldun arvama, et sobivad 1/1-le.
Jutt käib siis kolhoosniku sillast
Ei sobi kindlasti 1/1. kogu sadula kinnitus tuleb juurde ehitada. 1/1 sobib ainult ketas.
Kolhoosniku sillale saab otsa panna komplektis Hunteri käändmiku ja ka sellel tuleb poolteljed ca 12 mm lühemkas teha. Koos sellega läheb auto rööbe laiemaks. Olen ühe kolhoosniku esisilla sedasi ringi ehitanud.
Sõjaväe sillaga on ringi ehitamasiga tööd rohkem, kuna seal ruumi vähe kui kasutada 15" velgi.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
No ja, kui tuleb ringi teha siis juba vitara omadest, usun nende kvaliteet on ikka parem ja klotse saab ka pea igast poest,sest hind tuleb pea sama mis uue uaziku omad. Mustlas 7300,-