Uazile kettaspidurid

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

Uazile kettaspidurid

Postitus Postitas üritaja »

Võibolla veits loll küsimus,aga soovin paigaldada uas 469-ale,kettaspidurit.Nii palju kui mina olen neid piduri sadulaid erinevatel sõidukitel näind, asuvad nad veits kaldu autoaga ninasuunas.Küsimus siis selline,aga kui ma paigaldan sadula horisontaalselt kas mõjutab äkki kuidagi pidurdamis omadusi või lõhuvad mingid jõud pidurdamisel tehtavat kinnitust.
Unistus, LC 70
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

paned originaal kettad ja pidurid ning ei mõtle rohkem
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
d22
Fitting 38"
Postitusi: 284
Liitunud: P Okt 29, 2006 11:25 am
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas d22 »

Sai ise just ketaspidurite tegemine lõpetatud. Suporti asukohad panin nii kuidas olukord võimaldas, (ees peab arvestama käändmikuga, taga saab asendit valida). Vaadates teisi sõidukeid, ei täheldanud erilisi seaduspärasusi sadula asukoha suhtes.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Horisontaali panemisel jälgi, et õhutusnippel oleks kõige ülemine punkt. Tahtsin sama "viga" teha ise, aga küsisin targematelt ja lõpuks panin ikkagi püsti. Kui võimalik, pane sadulad taha poole, sest siis korjavad vähem muda külge.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 842
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Postitus Postitas carpets »

d22 kirjutas:Sai ise just ketaspidurite tegemine lõpetatud. Suporti asukohad panin nii kuidas olukord võimaldas, (ees peab arvestama käändmikuga, taga saab asendit valida). Vaadates teisi sõidukeid, ei täheldanud erilisi seaduspärasusi sadula asukoha suhtes.
Mille kettaid ja suporteid kasutasid?
üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

Postitus Postitas üritaja »

Sõjaväe sillad on ja kettasteks on vitara ja suportid FORD SKORPIO ma alles mõdan ja üritan midagi luua.ORIGINAALITEST ON LIHTSALT KÕRINI JUBA
Unistus, LC 70
d22
Fitting 38"
Postitusi: 284
Liitunud: P Okt 29, 2006 11:25 am
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas d22 »

Kõik pudinad jimnylt, uazile need lahjaks äkki jäävad. Mul ju kerge auto võrreldes Uaziga.
üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

Postitus Postitas üritaja »

No ei tea,skorpal ka päris laiad klotsid,kuna sai skorpa ostetud ja sealt jõu allikas võetud siis uurisin neid äkki sobitada aga kui siin keegi maha laidab siis võib ju vitara omad ka soetada,kui teha siis juba korralikult.
Unistus, LC 70
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Scorpa tagumised ilmselt parimad seisupiduri ajamiga suportid (vist mitsu ka). Audi ja Mazda omad kipuvad kinni jääma ka tavaautodel. Paraku Fordi klotsid imepisikesed ja kuluvad mudas kiiresti. Eeldan et räägite kõigi rataste ketastamisest, mutta ei sobi trummelpidur kuidagi.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

Ühineks mõttega "paned originaal kettad ja pidurid ning ei mõtle rohkem".
Uue UAZ sillad ju ketastega, ei usu, et nad sildade juures midagi olulist muutsid.
Pole küll uurinud aga kaldun arvama, et sobivad 1/1-le.
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

eero I kirjutas:Ühineks mõttega "paned originaal kettad ja pidurid ning ei mõtle rohkem".
Uue UAZ sillad ju ketastega, ei usu, et nad sildade juures midagi olulist muutsid.
Pole küll uurinud aga kaldun arvama, et sobivad 1/1-le.
Jutt käib siis kolhoosniku sillast
Ei sobi kindlasti 1/1. kogu sadula kinnitus tuleb juurde ehitada. 1/1 sobib ainult ketas.
Kolhoosniku sillale saab otsa panna komplektis Hunteri käändmiku ja ka sellel tuleb poolteljed ca 12 mm lühemkas teha. Koos sellega läheb auto rööbe laiemaks. Olen ühe kolhoosniku esisilla sedasi ringi ehitanud.

Sõjaväe sillaga on ringi ehitamasiga tööd rohkem, kuna seal ruumi vähe kui kasutada 15" velgi.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
üritaja
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !

Postitus Postitas üritaja »

No ja, kui tuleb ringi teha siis juba vitara omadest, usun nende kvaliteet on ikka parem ja klotse saab ka pea igast poest,sest hind tuleb pea sama mis uue uaziku omad. Mustlas 7300,-
Unistus, LC 70
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Mind aitas sõjaväe silla puhul rummu vahetus. Põllumajandusrummu ja orig Uaz ketta kombos tekib piisavalt ruumi pidurisadula kinnitusplaadile.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”