no praegune jut on ka et ei tea mis kõik on remonditud aga kui sellega maastikul sõita ei saa või noh tähendab saab aga ratad koguaeg koopas on siis ei ole ka just hea lahendus.
aga kuidas üldse muidu wrangleri kohapealt vastupidavus läbivus jne.
Kui asi lliga suurte rehvide taha peaks jääma, saad need 33" ju üsna edukalt maha müüa ja midagi väiksemat asemele osta.
Ja alati võid minna omaniku juurde sooviga väiksemate rehvidega Wrangler osta.
Kui sa pole veel ühegi Wrangleriga sõitnud ja kavatsed antud autot ka linnas sõitmiseks kasutada - siis soovitan proovisõitu tegema minna. Pärast seda on endal pilt selgem mida Wrangler endast üldse kujutab.
Muidu Wrangleriga seonuvaid rõõme/muresid/infot leiad foorumi otsingut kasutades.
Tagasilla diffriluku järgi kisendas küll. Aga välimuselt oli päris kobe ja sõita on sellega lahe küll, mul oli samasugune kunagi. Kui igapäevasõiduks, siis vahetaksin kah rattad väiksemate vastu, küttekulu mõistlikum ja läheb tänu suurele mootorile, automaatkastile ja väiksele massile läbi nii mõnestki kohast, nii et vanad kalad silmi pööritavad
Wranku on Jeep ja see peaks üsna kõik ta kohta ära ütlema. Mootor ja käikar on tummised. Sillaosad mitte. Kere on metsaautole praktiline - asjad käivad ära ja poltidega. Turvapuur ka sees. Suur miinus on lehtvedrud, mille tõttu on sillakäik olematu. See jällegi tähendab, et olukordi kus kaks ratast õhus rõõmsalt kinni oled, tuleb tihti ette. Lisaks turritavad esimesed lehed liialt välja ja kipuvad see tõttu ka lihtsalt murduma.
33" rehv on dana 30 ja 35 jaoks overkill. Mul olid 32" Goodyear Wranglerid ja juba nendega sai isaselt kardaane, riste jm sillapudi vahetatud.
Jupid mis ühilduvad Cheroga, on järelturul väga hea hinnaga. Keredetailid on kallid. Ei tea täpselt mis kast seal sees on, aga minu oma oli suhteliselt haruldane. Reeglina on siinsed wranglerid manuaalid. Chero AW-4 päris 1:1 alla ei lähe, kuid vajadusel saab sobitada.
Niisama kõvatamiseks ja poes käimiseks on okey auto. Linnas ja maanteel suhteliselt stabiilne, vaatamata oma lühikesele teljevahele. Mul ei olnud oma 100% metsaautoga probleeme 100ga sõita, kui märjal asfaldil olematut pidamist omavad mudarehvid välja arvata.
Kui tahad tõsiselt metsa paarutama minna, siis oleks mõistlik sillad ära vahetada millegi tummisema vastu + vedrustus ja kardaanindus ümber ehitada.
Jällegi ei pretendeeri absoluutsele tõele, aga 3 aastat analoogse isendi omamist ja peas erinevate parendamisplaanide pidamist on mind selliste järeldusteni viinud.