K:Jeep Wrangler

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Teff
Fitting 38"
Postitusi: 254
Liitunud: T Mai 13, 2008 9:38 pm
Asukoht: Läänemaa

K:Jeep Wrangler

Postitus Postitas Teff »

Tervist silma on jäänud selline jeep.
Ja paluks nüüd tarkade meeste abi.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kas äkki keegi oskab selle masina kohta midagi rääkida või midagi sellist mida tuleb esimesena vaatadata kui ostma lähed või mida iganes.

Siin niipalju tarku koos et te peaks teadma kõike. :lol: :lol:

Ette tänades
Tel.+358400448132
+37256672599
Jeep Grand Cherokee 2009a 3.0 CDR 2"
Nissam Patrol y61 4,2 3" 37x12,5
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Võibolla pildid petavad,aga selle masinaga saab ainult otse ja siledat teed sõita.
Rehvidele mingit mänguruumi pole küll eriti näha.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
toilu
I live off from the mud
Postitusi: 3431
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:35 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toilu »

Ise käisin seda proovimas eelmine aasta. Mõtlesin vahetada oma auto vastu selle. SIis sooviti hinnaks 100k.

Testimas käisin raadi krossikal. 33" on hea küll aga väga vastu käisid kui mingites aukutest läbi läks.

Suht ok isend ja palju asju remonditud (omanik ültes seda mulle tollel korral)

Käi ja katsu see ää :)

Terv
Toilu
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Noh, piltide järgi tundub nagunii, et selliste ratastega TÜV-st eriti läbi ei saa, niipalju kui mina sõiduki tehnonõuetest taipan...
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
Teff
Fitting 38"
Postitusi: 254
Liitunud: T Mai 13, 2008 9:38 pm
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Teff »

no praegune jut on ka et ei tea mis kõik on remonditud aga kui sellega maastikul sõita ei saa või noh tähendab saab aga ratad koguaeg koopas on siis ei ole ka just hea lahendus.

aga kuidas üldse muidu wrangleri kohapealt vastupidavus läbivus jne.
Tel.+358400448132
+37256672599
Jeep Grand Cherokee 2009a 3.0 CDR 2"
Nissam Patrol y61 4,2 3" 37x12,5
Kasutaja avatar
Vas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: P Jaan 07, 2007 7:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Vas »

Kui asi lliga suurte rehvide taha peaks jääma, saad need 33" ju üsna edukalt maha müüa ja midagi väiksemat asemele osta.
Ja alati võid minna omaniku juurde sooviga väiksemate :evil: rehvidega Wrangler osta.
Kui sa pole veel ühegi Wrangleriga sõitnud ja kavatsed antud autot ka linnas sõitmiseks kasutada - siis soovitan proovisõitu tegema minna. Pärast seda on endal pilt selgem mida Wrangler endast üldse kujutab.

Muidu Wrangleriga seonuvaid rõõme/muresid/infot leiad foorumi otsingut kasutades.
Toyota Land Cruiser HJ 61
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Päris flexivaba ta nüüd kah polnud:

http://www.tlce.ee/?show=galery&galid=25&picid=2247

Tagasilla diffriluku järgi kisendas küll. Aga välimuselt oli päris kobe ja sõita on sellega lahe küll, mul oli samasugune kunagi. Kui igapäevasõiduks, siis vahetaksin kah rattad väiksemate vastu, küttekulu mõistlikum ja läheb tänu suurele mootorile, automaatkastile ja väiksele massile läbi nii mõnestki kohast, nii et vanad kalad silmi pööritavad :lol:
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Wranku on Jeep ja see peaks üsna kõik ta kohta ära ütlema. Mootor ja käikar on tummised. Sillaosad mitte. Kere on metsaautole praktiline - asjad käivad ära ja poltidega. Turvapuur ka sees. Suur miinus on lehtvedrud, mille tõttu on sillakäik olematu. See jällegi tähendab, et olukordi kus kaks ratast õhus rõõmsalt kinni oled, tuleb tihti ette. Lisaks turritavad esimesed lehed liialt välja ja kipuvad see tõttu ka lihtsalt murduma.

33" rehv on dana 30 ja 35 jaoks overkill. Mul olid 32" Goodyear Wranglerid ja juba nendega sai isaselt kardaane, riste jm sillapudi vahetatud.

Jupid mis ühilduvad Cheroga, on järelturul väga hea hinnaga. Keredetailid on kallid. Ei tea täpselt mis kast seal sees on, aga minu oma oli suhteliselt haruldane. Reeglina on siinsed wranglerid manuaalid. Chero AW-4 päris 1:1 alla ei lähe, kuid vajadusel saab sobitada.

Niisama kõvatamiseks ja poes käimiseks on okey auto. Linnas ja maanteel suhteliselt stabiilne, vaatamata oma lühikesele teljevahele. Mul ei olnud oma 100% metsaautoga probleeme 100ga sõita, kui märjal asfaldil olematut pidamist omavad mudarehvid välja arvata.

Kui tahad tõsiselt metsa paarutama minna, siis oleks mõistlik sillad ära vahetada millegi tummisema vastu + vedrustus ja kardaanindus ümber ehitada.

Jällegi ei pretendeeri absoluutsele tõele, aga 3 aastat analoogse isendi omamist ja peas erinevate parendamisplaanide pidamist on mind selliste järeldusteni viinud.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
vanaisa
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: L Dets 01, 2007 1:01 pm
Asukoht: Kanavere
Kontakt:

Postitus Postitas vanaisa »

Urmase jutule lisaks, et lehtvedruga Wrankut tehti kuni ´95.
´97 ja üles juba keerdvedruga igas nurgas ja sillakäik ka stockis üllatavalt hea :)
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”