Sidur Wranglerile

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Sidur Wranglerile

Postitus Postitas Ax »

Ahhoi!

Mure siis seekord jälle siduriga. Eelmine Klapper kustus sidur niiviisi, et ei lahutanud enam aga see sõit lahutas nii hästi - liigagi hästi.

Sidur mille siis lasime õhtale oli Centerforce oma.
Oskab keegi soovitada tõsisemat sidurit (rahaga on nagu on)
Wrangler'le aastast 91 ja mootoriga 2,5i. Käimakast on AX-5.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mis oli libisemise põhjuseks? Korv, ketas? Valed sõiduvõtted? Kiired ülekanded?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Suvesõidul rabas tõmbas sidur vingu üles. Jahtus maha ja toimis täiesti normaalselt. Nüüd siis Klaperil viimasest punktist ära tulles hakkas lihtsalt libisema ja seejärel kadus täielikult ära.

Kettal võttis korvi poolse külje pealt katte maha aga hooratta poolne kate korralik. Korv ise ka silma järgi normaalne.

Ülekandeks on 4.11 ja ratas 33" bogger.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Aga siduri mudel oli mis? Dualfriction või tavaline?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Postitus Postitas runn »

Ei ole susiduril miskit viga. Võta lahti ja puhasta korv ära. Klaperi savi on surveplaadi ja vedrutaldriku vahel. Sama on juhtunud meil Wrangleriga kui Star teamil lahendus on veekindel siduri koda(kindlasti õhutusega).
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Kusjuures mitte grammigi vett ega pori.
Tavaline ketas oli sees.
Nüüd tuleb vaadata vist selle Dual Frictioni poole?!
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

runn kirjutas:Ei ole susiduril miskit viga. Võta lahti ja puhasta korv ära. Klaperi savi on surveplaadi ja vedrutaldriku vahel. Sama on juhtunud meil Wrangleriga kui Star teamil lahendus on veekindel siduri koda(kindlasti õhutusega).
'
Hea oleks kui sa ei ajaks segast :lol:
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Just, kindlasti dual friction, koos korraliku töösilindriga (originaal või LuK). Koda hermeetiliseks teha ja korralik õhutus tagada. Siis toimib kindlasti.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”