Sidur Wranglerile
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Sidur Wranglerile
Ahhoi!
Mure siis seekord jälle siduriga. Eelmine Klapper kustus sidur niiviisi, et ei lahutanud enam aga see sõit lahutas nii hästi - liigagi hästi.
Sidur mille siis lasime õhtale oli Centerforce oma.
Oskab keegi soovitada tõsisemat sidurit (rahaga on nagu on)
Wrangler'le aastast 91 ja mootoriga 2,5i. Käimakast on AX-5.
Mure siis seekord jälle siduriga. Eelmine Klapper kustus sidur niiviisi, et ei lahutanud enam aga see sõit lahutas nii hästi - liigagi hästi.
Sidur mille siis lasime õhtale oli Centerforce oma.
Oskab keegi soovitada tõsisemat sidurit (rahaga on nagu on)
Wrangler'le aastast 91 ja mootoriga 2,5i. Käimakast on AX-5.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Suvesõidul rabas tõmbas sidur vingu üles. Jahtus maha ja toimis täiesti normaalselt. Nüüd siis Klaperil viimasest punktist ära tulles hakkas lihtsalt libisema ja seejärel kadus täielikult ära.
Kettal võttis korvi poolse külje pealt katte maha aga hooratta poolne kate korralik. Korv ise ka silma järgi normaalne.
Ülekandeks on 4.11 ja ratas 33" bogger.
Kettal võttis korvi poolse külje pealt katte maha aga hooratta poolne kate korralik. Korv ise ka silma järgi normaalne.
Ülekandeks on 4.11 ja ratas 33" bogger.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Ei ole susiduril miskit viga. Võta lahti ja puhasta korv ära. Klaperi savi on surveplaadi ja vedrutaldriku vahel. Sama on juhtunud meil Wrangleriga kui Star teamil lahendus on veekindel siduri koda(kindlasti õhutusega).
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973