

Veel on muidu sama kolb aga põlemiskambri kuju selline

Kui palju ja kuidas ja mida täpsemalt selle kambri kuju ja mõõdud mõjutavad ??
Võimalik põlemiskambri kuju muutmine ??
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators



3 erineva põlemiskambriga kolbi neh - on jah erinevad põlemiskambrid - sellest ma ju räägingi.AsTroSS kirjutas:Oot oot, siin piltidel on ju 3 erinevat kolbi !!!
Teisel ja kolmandal pildil asub põlemiskamber erinevas kohas, väheke nihkes!
Sa veendu millises kohas on eelpõlemiskamber

Mis on sisselaske klapi pooljr kirjutas: III - Päris huvitav on see, et kamber on nihutatud ühe klapi suunas. Huvitav, kas see on sisselase või väljalase? Parem sissepuhe või siis väljapuhe, kuid kuna põlemine toimub otse klapi all, siis saab see kõva vatti.
No põhimõtselt jah - pihusti ots jookseb otse silindrisse - kaanes on küll kah miski sümboolne õnarus, sest pihusti ei jookse otse ülevalt allajr kirjutas:Patrolil vist ei ole eelpõlemiskambrit? Küte visatakse otse silindrisse ja põlemiskamber ongi kolvi peal?
Mis juhtub kui ei jää otse alla ??AsTroSS kirjutas: Kui mootor on tehasest tulnud suurema kambriga kolvist, siis pead seda kasutama,kui väiksega siis võid mõlemat kasutada.
Jälh kolvis peab jääma otse eelpõlemiskambri alla(see peenem osa)
Isegi mina ei oska vastataAsTroSS kirjutas:Mitme erineva võimsusega seda mootorit pakuti?
Patroli mootoril ei ole eelpõlemiskambreid!R969 kirjutas:Eelkambriga mootoris põleb eelkambris umbes 40% kütust ja väikse ruumi
ja rikka segu tõttu on põlemine tunduvalt kiirem kui otsepritsega mootoris.
Seepärast teeb ka eelkambriga mootor teravamat häält.
Peale kütuse süttimist paiskub põlemata kütus ja kuum heitgaas eelkambrist
kolvi peale ja kasutades seal olevat õhku põleb lõpuni.
Kui eelkambrist tulev juga ei vasta kolvi kujule siis ei teki korralikke keeriseid ja osa õhku ei võta põlemisest osa.
Veel hullem,kui umbes 900 km tunnikiirusega eelkambrist väljuv segu ei mahu välja,sest kolvi süvend ei ole eelkambri ava all.
Ilmselt lõhub selline asi kas pihusti või plokikaane või sulab kolbi auk.
Kunagi prooviti Bmw mootorisse Vw kolbe ja kerge suits oli juba 3000 pöörde juures ilma koormuseta taga.