Patroli difrite lukustus

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
margus1985
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: R Apr 03, 2009 1:54 am

Patroli difrite lukustus

Postitus Postitas margus1985 »

kuidas teada saada kas taga difer plokk või ei sest kui aeglusti sisse lülitan läheb juhitavus sittaks ja hakkab nagu otse lükkama masinat et keerata siis hald
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Mitte muffigi ei saa aru.

Kuidas see küsimus siis eesti keeles kõlaks?

(märkus: eesti keeles kasutatakse teksti mõistetavaks tegemiseks vajalikes kohtades erineva suurusega tähti ja kirjavahemärke)
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kuule noormees, kas tõesti on raske eesti keeles kirjutada? :? Suured algustähed, komad, punktid jne. Lause peaks edasi kandma ka mingit mõtet... :roll:

Mõtle nüüd oma peaga ka, vahekastist aeglusti sisse lülitamine, lülitab sisse ka esisilla või keskdiferentsiaali lukusti, see aga põhjustab esirataste lohistamist. Põhjuse leiad siit:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php

Siia ei puutu absoluutselt
tagadifris asetseda võiv lukustus.

Ja alustades tehnilist teemat, oleks soovitav ikka lisada, mis autoga tegemist on, ka sa mõtled, et me oleme selgeltnägijad?

Ja ole hea, loe see link läbi!
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Näe, Isakene jõudis eesti keele demagoogiaga juba ette. :lol:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Tegemist ilmselt 260 Patroliga ( http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=110 ... ht=#110823 ) - vahekastis pole miskist difrit mida lukustada.
tartuoffroad.ee
5581340
margus1985
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: R Apr 03, 2009 1:54 am

Postitus Postitas margus1985 »

OK sain pihta,et kirjavahe märke vaja kasutada. Ka lingist oli palju kasu,selle eest suured tänud. Aga saage aru ,et ma ikka väga värske huviline. Ennem pole maasturitega kokku puutunud ja sealt ka need küsimused (mis teie jaoks rumalatena tunduvad)

Nii siis sellest diffrite süsteemist sain nüüd aru aga kohe tekkis uus küsimus ,et kuna mul on vaid se vahekastis asetsev lukk siis oleks vaja ka taga sillal sellist asja. Et kas need on samale diffrile kuidagi juurde poogitavad või tuleb selleks uus osta mis on juba varustatud lukkuga.
NB keevis lukkust paluks mitte rääkida mul selle masinaga vaja ka tänaval liikuda.Tahaks ikka lukku mis on ka võimalik ka välja lülitada.

Nii masin ise on Nissan Patrol 95a. pikka kerega 2,8 diisel

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

põhimõtteliselt suht sarnane selle masinaga ainult ilma katuse kõrgenduseta ja taga pole uksed vaid luuk.

Kellel midagi tarka öelda on siis aga palun ,et kas ja kust neid diffri lukke saan või pean uut diffrit otsima hakkama.
Ette tänades.
Viimati muutis margus1985, T Apr 07, 2009 12:34 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Tavaliselt on seda tüüpi Patroli tagasillas Euroopas müüdud isenditel LSD tüüpi diferentsiaali lukustussüsteem juba sees. Lock Righti sinna pana ei saa, jääb üle ainult ARB kui soovid 100% lukustatavat tagasilda.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
margus1985
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: R Apr 03, 2009 1:54 am

Postitus Postitas margus1985 »

Kas LSD all mõtled mingit libisevat plokk diffrit ?
Olen kuulnud et sellised asjad ka olemas aga kuidas aru saan et kas ta see LSD või tavaline ?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kõige lihtsam on proovida.

Vahekast neutraali, üks tagaratas maast üles, kui õhusoleva ratta keeramine on väga raske - pmst võimatu, siis palju õnne, Sul on korralik LSD differ, kui ratta keeramine on takistatud aga ilma erilise pingutuseta, siis LSD kulunud ja ei tööta enam korralikult. Kui ratas pöörleb vabalt, siis pole sillas lukku, või on ketaslukk täielikult kulunud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17426
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

erik kirjutas:kui ratta keeramine on takistatud aga ilma erilise pingutuseta, siis LSD kulunud ja ei tööta enam korralikult. Kui ratas pöörleb vabalt, siis pole sillas lukku, või on ketaslukk täielikult kulunud.
Variant, et sillas on kasutsuel vale õli (olnud) ja seetõttu lukk ei tööta(korralikult). Seega kas oled juba ise sildades õlisid vahetada lasknud?
Kui ei, siis tee seda profülaktika mõttes ja lase tagasilda LSD silalle sobilik õli panna. Äkki siiki hakkab tööle.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

erik kirjutas:Kuule noormees, kas tõesti on raske eesti keeles kirjutada? :? Suured algustähed, komad, punktid jne. Lause peaks edasi kandma ka mingit mõtet... :roll:

Mõtle nüüd oma peaga ka, vahekastist aeglusti sisse lülitamine, lülitab sisse ka esisilla või keskdiferentsiaali lukusti, see aga põhjustab esirataste lohistamist. Põhjuse leiad siit:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php

Siia ei puutu absoluutselt
tagadifris asetseda võiv lukustus.

Ja alustades tehnilist teemat, oleks soovitav ikka lisada, mis autoga tegemist on, ka sa mõtled, et me oleme selgeltnägijad?

Ja ole hea, loe see link läbi!
Vaidleks vastu erikule.
Kuna tagadiferentsiaalilukk üritab mõlema ratta pöörlemist hoida ühesugusena siis mõjutab ka silla dif.lukk juhitavust.
Vähemalt teoreetiliselt ja ilmselt ka praktiliselt. Mõlema ratta läbitud teekond on võrdne otse sõites, pöörates sisekurvi jääv ratas üritab autot otse lükata.

Eero
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

eero I kirjutas:
erik kirjutas:Kuule noormees, kas tõesti on raske eesti keeles kirjutada? :? Suured algustähed, komad, punktid jne. Lause peaks edasi kandma ka mingit mõtet... :roll:

Mõtle nüüd oma peaga ka, vahekastist aeglusti sisse lülitamine, lülitab sisse ka esisilla või keskdiferentsiaali lukusti, see aga põhjustab esirataste lohistamist. Põhjuse leiad siit:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php

Siia ei puutu absoluutselt
tagadifris asetseda võiv lukustus.

Ja alustades tehnilist teemat, oleks soovitav ikka lisada, mis autoga tegemist on, ka sa mõtled, et me oleme selgeltnägijad?

Ja ole hea, loe see link läbi!
Vaidleks vastu erikule.
Kuna tagadiferentsiaalilukk üritab mõlema ratta pöörlemist hoida ühesugusena siis mõjutab ka silla dif.lukk juhitavust.
Vähemalt teoreetiliselt ja ilmselt ka praktiliselt. Mõlema ratta läbitud teekond on võrdne otse sõites, pöörates sisekurvi jääv ratas üritab autot otse lükata.

Eero
Ära vaidle Erikule vastu - teema algataja küsis siiskit juhitavuse muutumise kohta aeglusti lülitamisel
Landy kirjutas:Variant, et sillas on kasutsuel vale õli (olnud) ja seetõttu lukk ei tööta(korralikult). Seega kas oled juba ise sildades õlisid vahetada lasknud?
Kui ei, siis tee seda profülaktika mõttes ja lase tagasilda LSD silalle sobilik õli panna. Äkki siiki hakkab tööle.
Siiskit oleks mõistlik mu meelest enne sisse kiigata, kas seal üldse LSD differ sees on (korralikku LSD õli pole igas poeurkas ja maksab kah rohkem kui suva GL-5) - 260'ne H233B tagasillal esineb meie maal tagasillas vabadifrit oluliselt sagedamini kui 160'nel

PS: keegi kena inimene ehk liigutaks selle Nissani alla ja paneks sisule kohase pealkirja :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Nissan / Renault”