Patroli difrite lukustus
Moderaatorid: jr, Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: R Apr 03, 2009 1:54 am
Patroli difrite lukustus
kuidas teada saada kas taga difer plokk või ei sest kui aeglusti sisse lülitan läheb juhitavus sittaks ja hakkab nagu otse lükkama masinat et keerata siis hald
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kuule noormees, kas tõesti on raske eesti keeles kirjutada?
Suured algustähed, komad, punktid jne. Lause peaks edasi kandma ka mingit mõtet... 
Mõtle nüüd oma peaga ka, vahekastist aeglusti sisse lülitamine, lülitab sisse ka esisilla või keskdiferentsiaali lukusti, see aga põhjustab esirataste lohistamist. Põhjuse leiad siit:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Siia ei puutu absoluutselt
tagadifris asetseda võiv lukustus.
Ja alustades tehnilist teemat, oleks soovitav ikka lisada, mis autoga tegemist on, ka sa mõtled, et me oleme selgeltnägijad?
Ja ole hea, loe see link läbi!


Mõtle nüüd oma peaga ka, vahekastist aeglusti sisse lülitamine, lülitab sisse ka esisilla või keskdiferentsiaali lukusti, see aga põhjustab esirataste lohistamist. Põhjuse leiad siit:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Siia ei puutu absoluutselt
tagadifris asetseda võiv lukustus.
Ja alustades tehnilist teemat, oleks soovitav ikka lisada, mis autoga tegemist on, ka sa mõtled, et me oleme selgeltnägijad?
Ja ole hea, loe see link läbi!
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Tegemist ilmselt 260 Patroliga ( http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=110 ... ht=#110823 ) - vahekastis pole miskist difrit mida lukustada.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: R Apr 03, 2009 1:54 am
OK sain pihta,et kirjavahe märke vaja kasutada. Ka lingist oli palju kasu,selle eest suured tänud. Aga saage aru ,et ma ikka väga värske huviline. Ennem pole maasturitega kokku puutunud ja sealt ka need küsimused (mis teie jaoks rumalatena tunduvad)
Nii siis sellest diffrite süsteemist sain nüüd aru aga kohe tekkis uus küsimus ,et kuna mul on vaid se vahekastis asetsev lukk siis oleks vaja ka taga sillal sellist asja. Et kas need on samale diffrile kuidagi juurde poogitavad või tuleb selleks uus osta mis on juba varustatud lukkuga.
NB keevis lukkust paluks mitte rääkida mul selle masinaga vaja ka tänaval liikuda.Tahaks ikka lukku mis on ka võimalik ka välja lülitada.
Nii masin ise on Nissan Patrol 95a. pikka kerega 2,8 diisel
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
põhimõtteliselt suht sarnane selle masinaga ainult ilma katuse kõrgenduseta ja taga pole uksed vaid luuk.
Kellel midagi tarka öelda on siis aga palun ,et kas ja kust neid diffri lukke saan või pean uut diffrit otsima hakkama.
Ette tänades.
Nii siis sellest diffrite süsteemist sain nüüd aru aga kohe tekkis uus küsimus ,et kuna mul on vaid se vahekastis asetsev lukk siis oleks vaja ka taga sillal sellist asja. Et kas need on samale diffrile kuidagi juurde poogitavad või tuleb selleks uus osta mis on juba varustatud lukkuga.
NB keevis lukkust paluks mitte rääkida mul selle masinaga vaja ka tänaval liikuda.Tahaks ikka lukku mis on ka võimalik ka välja lülitada.
Nii masin ise on Nissan Patrol 95a. pikka kerega 2,8 diisel
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
põhimõtteliselt suht sarnane selle masinaga ainult ilma katuse kõrgenduseta ja taga pole uksed vaid luuk.
Kellel midagi tarka öelda on siis aga palun ,et kas ja kust neid diffri lukke saan või pean uut diffrit otsima hakkama.
Ette tänades.
Viimati muutis margus1985, T Apr 07, 2009 12:34 am, muudetud 1 kord kokku.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Tavaliselt on seda tüüpi Patroli tagasillas Euroopas müüdud isenditel LSD tüüpi diferentsiaali lukustussüsteem juba sees. Lock Righti sinna pana ei saa, jääb üle ainult ARB kui soovid 100% lukustatavat tagasilda.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
-
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: R Apr 03, 2009 1:54 am
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kõige lihtsam on proovida.
Vahekast neutraali, üks tagaratas maast üles, kui õhusoleva ratta keeramine on väga raske - pmst võimatu, siis palju õnne, Sul on korralik LSD differ, kui ratta keeramine on takistatud aga ilma erilise pingutuseta, siis LSD kulunud ja ei tööta enam korralikult. Kui ratas pöörleb vabalt, siis pole sillas lukku, või on ketaslukk täielikult kulunud.
Vahekast neutraali, üks tagaratas maast üles, kui õhusoleva ratta keeramine on väga raske - pmst võimatu, siis palju õnne, Sul on korralik LSD differ, kui ratta keeramine on takistatud aga ilma erilise pingutuseta, siis LSD kulunud ja ei tööta enam korralikult. Kui ratas pöörleb vabalt, siis pole sillas lukku, või on ketaslukk täielikult kulunud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17426
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Variant, et sillas on kasutsuel vale õli (olnud) ja seetõttu lukk ei tööta(korralikult). Seega kas oled juba ise sildades õlisid vahetada lasknud?erik kirjutas:kui ratta keeramine on takistatud aga ilma erilise pingutuseta, siis LSD kulunud ja ei tööta enam korralikult. Kui ratas pöörleb vabalt, siis pole sillas lukku, või on ketaslukk täielikult kulunud.
Kui ei, siis tee seda profülaktika mõttes ja lase tagasilda LSD silalle sobilik õli panna. Äkki siiki hakkab tööle.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vaidleks vastu erikule.erik kirjutas:Kuule noormees, kas tõesti on raske eesti keeles kirjutada?Suured algustähed, komad, punktid jne. Lause peaks edasi kandma ka mingit mõtet...
Mõtle nüüd oma peaga ka, vahekastist aeglusti sisse lülitamine, lülitab sisse ka esisilla või keskdiferentsiaali lukusti, see aga põhjustab esirataste lohistamist. Põhjuse leiad siit:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Siia ei puutu absoluutselt
tagadifris asetseda võiv lukustus.
Ja alustades tehnilist teemat, oleks soovitav ikka lisada, mis autoga tegemist on, ka sa mõtled, et me oleme selgeltnägijad?
Ja ole hea, loe see link läbi!
Kuna tagadiferentsiaalilukk üritab mõlema ratta pöörlemist hoida ühesugusena siis mõjutab ka silla dif.lukk juhitavust.
Vähemalt teoreetiliselt ja ilmselt ka praktiliselt. Mõlema ratta läbitud teekond on võrdne otse sõites, pöörates sisekurvi jääv ratas üritab autot otse lükata.
Eero
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ära vaidle Erikule vastu - teema algataja küsis siiskit juhitavuse muutumise kohta aeglusti lülitamiseleero I kirjutas:Vaidleks vastu erikule.erik kirjutas:Kuule noormees, kas tõesti on raske eesti keeles kirjutada?Suured algustähed, komad, punktid jne. Lause peaks edasi kandma ka mingit mõtet...
Mõtle nüüd oma peaga ka, vahekastist aeglusti sisse lülitamine, lülitab sisse ka esisilla või keskdiferentsiaali lukusti, see aga põhjustab esirataste lohistamist. Põhjuse leiad siit:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Siia ei puutu absoluutselt
tagadifris asetseda võiv lukustus.
Ja alustades tehnilist teemat, oleks soovitav ikka lisada, mis autoga tegemist on, ka sa mõtled, et me oleme selgeltnägijad?
Ja ole hea, loe see link läbi!
Kuna tagadiferentsiaalilukk üritab mõlema ratta pöörlemist hoida ühesugusena siis mõjutab ka silla dif.lukk juhitavust.
Vähemalt teoreetiliselt ja ilmselt ka praktiliselt. Mõlema ratta läbitud teekond on võrdne otse sõites, pöörates sisekurvi jääv ratas üritab autot otse lükata.
Eero
Siiskit oleks mõistlik mu meelest enne sisse kiigata, kas seal üldse LSD differ sees on (korralikku LSD õli pole igas poeurkas ja maksab kah rohkem kui suva GL-5) - 260'ne H233B tagasillal esineb meie maal tagasillas vabadifrit oluliselt sagedamini kui 160'nelLandy kirjutas:Variant, et sillas on kasutsuel vale õli (olnud) ja seetõttu lukk ei tööta(korralikult). Seega kas oled juba ise sildades õlisid vahetada lasknud?
Kui ei, siis tee seda profülaktika mõttes ja lase tagasilda LSD silalle sobilik õli panna. Äkki siiki hakkab tööle.
PS: keegi kena inimene ehk liigutaks selle Nissani alla ja paneks sisule kohase pealkirja

tartuoffroad.ee
5581340
5581340