Kuidas tõste mõjutab (asfaldi) sõiduomadusi ?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
Kuidas tõste mõjutab (asfaldi) sõiduomadusi ?
Kuna ise veel nendel teemadel üsna ''aabits'', siis küsiks kogenumatelt kaasvõitlejatelt kogemustele põhinevaid kommentaare ?
Chero
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Üldiselt võrdeliselt kõrgusega. mida kõrgem seda ebamugavam. Muidugi oleneb tehtud tõste kvaliteedist ja tööpõhimõttest.
Viimati muutis tai, P Mär 15, 2009 9:42 am, muudetud 1 kord kokku.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
Ka minu loogika ütleb nii.tai kirjutas:Üldiselt pöördvõrdeliselt kõrgusega. mida kõrgem seda ebamugavam. Muidugi oleneb tehtud tõste kvaliteedist ja tööpõhimõttest.
Praegu on autol pepu natsa kõrgemal, kui nina. See visuaalselt natuke häirib. Tekkinud see tagumiste vedrude tõstest.
Arendan siin mõtet nina 3-4 cm ulatuses järele aidata. Kuna plaanis ka mingid poris müttamise rehvid mingil ajal soetada, siis äkki ka selle jaoks tõste abiks ?
Ehk - mis valemit soovitate nina ca 1,5 tolliseks tõsteks ?
Chero
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
http://forum.4x4.ee/search.php - eelkõige sellistinsener007 kirjutas: Ehk - mis valemit soovitate nina ca 1,5 tolliseks tõsteks ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Sõltub rahakotist - parem ja kallim on pikemad vedrud, odavam puksid vahele. Ja tõsta kohe 2" ära, ega see pool tolli sõiduomadusi kehvemaks ei tee, küll aga võib teinekord iga cm metsas abiks olla.insener007 kirjutas:Ehk - mis valemit soovitate nina ca 1,5 tolliseks tõsteks ?
Ats just hiljuti siin pakkus korralikke rauast 50mm pukse hea hinnaga.
Ja vedrud saad Küünist, kui vaja siis koos paigaldusega.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Trail Masteri vedrud ette +50mm +100kg on ~4800.- paar.insener007 kirjutas:Otsinguga muidugi tutvutud.
Topic'u alustamise mõte oligi just oodata kommentaare neilt tegelastelt, kes ise oma autot tõstnud ja omavad kogemust nii- ja naapidi.
Trail masteri amordid sinna juurde on 3592.- per paar.
Võta natuke jäigem vedru, saab asfaldil parem. Eriti kui arvestad seda, et kas juba on vints või tuleb vints + rauad ette lisaks. Nii väikse tõste peale korraliku vedru ja amordiga ei tohiks hullu miskit juhtuda. Eriti kui veel säilitada stabilisaatorvarras ja kasutada järgiproovitud ja kvaliteetseid lahendusi asja teostamisel.
+372 5028488
To Türk - nii et ära kommi siin midagi, kui sa asjast essugi ei teainsener007 kirjutas:Otsinguga muidugi tutvutud.
Topic'u alustamise mõte oligi just oodata kommentaare neilt tegelastelt, kes ise oma autot tõstnud ja omavad kogemust nii- ja naapidi.

GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Sa pole ainus keda türgi kommentaarid juba ammu ära tüüdanud.orejaP kirjutas:To Türk - nii et ära kommi siin midagi, kui sa asjast essugi ei teainsener007 kirjutas:Otsinguga muidugi tutvutud.
Topic'u alustamise mõte oligi just oodata kommentaare neilt tegelastelt, kes ise oma autot tõstnud ja omavad kogemust nii- ja naapidi.

2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ma olen Patroli vedrulehti sirgemaks ajanud ja sõiduomadused paranesid märgatavalt nii teel kui mujal - seega natu arvasin, et teanorejaP kirjutas:To Türk - nii et ära kommi siin midagi, kui sa asjast essugi ei teainsener007 kirjutas:Otsinguga muidugi tutvutud.
Topic'u alustamise mõte oligi just oodata kommentaare neilt tegelastelt, kes ise oma autot tõstnud ja omavad kogemust nii- ja naapidi.

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kui minu kogemus midagi maksab, siis 40 - 50 mm tõstega ei kaasne mingeid erilisi sõidetavuse probleeme. Edasi sealt aga oleks väga vaja natkuke mõelda ja süveneda, mida ja kuidas teha.
Kui aga küsida, mõne tugevalt tõstetud maasturi juhi käest, kuidas asfaldil sõita on siis vastab ta sulle raudselt, et väga hea...
Kui aga küsida, mõne tugevalt tõstetud maasturi juhi käest, kuidas asfaldil sõita on siis vastab ta sulle raudselt, et väga hea...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.