Jeep Grand Cherokee 4,0 RWD
Moderaator: Moderators
Jeep Grand Cherokee 4,0 RWD
Tervist
On plaanis soetada endale Grand Cherokee 4,0 R6, millel on ainult tagavedu. Kas keegi räägiks palun tagaveolisest isendist, mis on selle head ja vead? Nagu ma aru saan, siis sellel vist vahekast puudub, kas on võimalik see ise kunagi vajadusel 4veoliseks teha nii, et midagi ropult palju ringi ei ehita? Selline plaan tagaveolist osta tuleb sellest, et päris metsa endal autoga asja ei ole, vahel on vaja sõita talvistel kruusateedel, seal ei tohiks hätta jääda ja tagaveoline peaks ka vähem kütet tarbima. Selge on muidugi see, et kõik mis sisse paned, kõik võtab ära. See küttekulu küttekuluks, rohkem huvitab just selle tagaveolise tehniline pool ja võimalused.
On plaanis soetada endale Grand Cherokee 4,0 R6, millel on ainult tagavedu. Kas keegi räägiks palun tagaveolisest isendist, mis on selle head ja vead? Nagu ma aru saan, siis sellel vist vahekast puudub, kas on võimalik see ise kunagi vajadusel 4veoliseks teha nii, et midagi ropult palju ringi ei ehita? Selline plaan tagaveolist osta tuleb sellest, et päris metsa endal autoga asja ei ole, vahel on vaja sõita talvistel kruusateedel, seal ei tohiks hätta jääda ja tagaveoline peaks ka vähem kütet tarbima. Selge on muidugi see, et kõik mis sisse paned, kõik võtab ära. See küttekulu küttekuluks, rohkem huvitab just selle tagaveolise tehniline pool ja võimalused.
Palun ürita mulle seletada, mille krdi pärast keegi sellist asja üldse osta tahaks? See tagaveoline ei võta tuntavalt vähem kütust kui nelikveoline. Et ta nelikveoliseks teha kulub min 10 k eeku. Parem otsi endale lülitatava nelikveoga grand, mil vajadusel saad esisilla sisse lülitada ja muidu sõidad tagasillaga. Mulle käiks küll au pihta, kui sa talvel oma tagasillaga lumes kinni istud suure uhke maasturiga ja naabrimees esisillalise Fordi vms sõiduautoga mööda sõidab.
kui seda mõtled http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ,siis sellega kulgesin ise pea aastakese.
Soovitaks:
Mõnel sõbral ikka lülitatava nelikveoga maastur,leidke üks kiilasjääga või paksema lumega külavahetee(praegu neid külluses).Lülitage auto 2wd peale ja sõitke.Natukese aja pärast saad aru,et väljakäidud mõte ja pakutud sõiduriist on täiesti kohatud.Võid ka samu olusid proovida esiveolise sõiduautoga arusaamade kinnituseks.
Mõnel sõbral ikka lülitatava nelikveoga maastur,leidke üks kiilasjääga või paksema lumega külavahetee(praegu neid külluses).Lülitage auto 2wd peale ja sõitke.Natukese aja pärast saad aru,et väljakäidud mõte ja pakutud sõiduriist on täiesti kohatud.Võid ka samu olusid proovida esiveolise sõiduautoga arusaamade kinnituseks.
Just seda autot ma mõtlesingi, palun räägi auto ajaloost ja vigadest.Sander kirjutas:kui seda mõtled http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ,siis sellega kulgesin ise pea aastakese.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
2W isendil oleks mingi mõte vaid siis, kui tagasillas mingi lukk elaks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
nonii mis siin ikka pikalt rääkida,lukku küll seal sillas pole mingisugust,talvel halvema rehviga sõites olin enamusajast juba majaees kinni.Aastaga vahetsain esimesed pidurikettad ja klotsid ning väntvõlli anduri.Küttekulu jäi sinna 13L kanti keskmiselt.
Ja taha vasakusse nurka sain ka ühe mazda käest tohlaka.
Ja taha vasakusse nurka sain ka ühe mazda käest tohlaka.
Palun seleta, miks see auto sind huvitab? Et miks eelistada 2wd 4wd-le, sest kui juba 4wd puhul läheb raskeks sellise auto igapäevase kasutuse ratsionaalsuse mõistmine, siis 2wd puhul on see täitsa tuumafüüsika. Ainuke, mis teda tavalisest sõiduautost eraldab on tsipa kõrgem kliirens ja sellest tingituna ka kütusekulu. Jeep Grand Cherokeest on siin foorumis palju juttu ja 4 liitrine r6 on siin ka palju lahkamist leidnud.
Sama raha eest saaks ju ka lülitatava nelikveoga grandi, kui hästi kaupleks... ning ilmselgelt on mõttetus hakata seda kunagi 4wd-ks ehitama.
Sama raha eest saaks ju ka lülitatava nelikveoga grandi, kui hästi kaupleks... ning ilmselgelt on mõttetus hakata seda kunagi 4wd-ks ehitama.
Teoreetiliselt näiteks:nohik kirjutas:Palun ürita mulle seletada, mille krdi pärast keegi sellist asja üldse osta tahaks? ... Mulle käiks küll au pihta, kui sa talvel oma tagasillaga lumes kinni istud suure uhke maasturiga ja naabrimees esisillalise Fordi vms sõiduautoga mööda sõidab.
- kõrgemat autot on parem välja kaevata
- naabrimees on palju rõõmsam
- ...
O|||||||O