Movistar kirjutas:
Olen näinud igasuguseid erinevaid pakke.4,5,6 ja 7 lehega.
Kas siis vähema lehtede arvuga on lehed ise kangemad või on vahe mootoris(kaalul siis), kuna bensukal ju nina tunduvalt kergem kui diislil?
Või on aastakäikudel erinevad lehearvud?
Nii üht kui teist kui kolmandat.
Esimesed patrolid veeresid tehasest pea eranditult kolmeleheliste vedrudega. Samas, nii kolme- kui ka enamalehelisi tehti erinevatele raskustele, bensukas, diisel ja heavy-duty ehk kaubik. Lehtede arvuga manipuleerimine algas kandilise tulega masinatest ehk 83/7 ja näinud olen kuni 8 lehega pakki, mingisugust reeglipära lehtede arvus enam täheldanud ei ole.
Üldiselt, kogemuste põhjal võib öelda, et vanad kolmelehelised väsivad hullemini ära, mitmelehelised on vastupidavamad. Mitmelehelised tunduvad ka pisut pehmemad olema, aga palju sõltub paki geomeetriast. Ka on mitmelehelised purunemisele vastupidavamad ja kui ka paksemas pakis mõni leht sees puruks läheb, on seda vähem märgata.