difri hammasrattad
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
difri hammasrattad
Tekkis küsimus, et mida koledat hakkaks juhtuma kui kasutada tagadifri käbi ja taldrikut esisillas - st. hambad on teist pidi viltu aga.... mida see endaga kaasa toob ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
No Nissanil (Y60, Y61) on esimene ja tagumine erinevad - st hambad on erinevat pidi viltu
Viimati muutis MahviaDeTyrk, T Veebr 03, 2009 9:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ulumine oleks tühiasi - küsimus nagu pigem, kas puruneb midagijr kirjutas:Uluma hakkab ja hammas ei ole ilmselt mõeldud teistpidi töötamiseks pika koormusega.
(efekt oleks ju umbkaudu selline nagu sõidaks pidevalt tagurpidi)
Nt. vene Gaz'i baasil ehitatud kahveltõstukitel on ju esisillaks Gaz'i tagasild - sõidab tõstuk suhtkoht 50/50 edasi tagasi suunas
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Saime jälle targemaks. Tegelikult pinnatöötlus peaks sama olema, st. maasturi läbisõidud ei tohiks küll hambaid ära kulutada ja võimalikud jõud on niikuinii arvestatud ka tagurpidiseks liikumiseks. Sel juhul tuleb reduktor paigaldada tagurpidi, teo võll tsentrist kõrgemale, muidu jääb suund valeks. Kindlasti peab pöörlemissuunad ja kardaani võimaliku vastukäimise enne läbi mängima. Ja väga väikestel kiirustel võivad teo laagrid kuivale jääda, mõistlik mingit karmimat õli kasutada või taset tõsta.
Tehtud, mõeldud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
No nt. trolli esisillas ongi differ nii, et teo võll on tsentrist kõrgemaltotu kirjutas:Sel juhul tuleb reduktor paigaldada tagurpidi, teo võll tsentrist kõrgemale, muidu jääb suund valeks.
Ee - misviisi sa seda ette kujutad, et difri taldrik rataste pöörlemissuunale vastupidi käib ?jr kirjutas:Eks põhitõde ole vast õlitamises? Taldrik peab üldiselt edasi sõites teole õli koheselt peale kerima, mitte vastassuunas ringiga üle tadlriku teda sinna tooma.
Mis puutub taldriku hammaste kaldesse - siis kas ei või seal ka nati olla tegemist tsentrifugaaljõule vastu töötamisega - st. et vedada õli satelliitide õlituseks keskele ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
difriülekande hammas on lihvitud. tagakülg ei pruugi olla, sõltub mudelist. Ja spiraalhambaga nurkülekanne, hüpoid liiatigi, on tegelt uskumatut täpsust nõudev teema, head difrid ei ulu.
Hüpoidist on kirjutatud piiblist paksemaid ( ei väida, et sisukamaid) kirjatükke.
Hüpoidist on kirjutatud piiblist paksemaid ( ei väida, et sisukamaid) kirjatükke.
mõtelda on mõnus, rääkida on raskem.
ärgem sellepärast pead veel norgu laskem...
ärgem sellepärast pead veel norgu laskem...