Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
millise möginaga oleks võimalik pistikut õli kindlaks muuta?klapikambri kaane all asuvasse õli sees ujuvasse pihusti pistikusse jookseb õli ja sealt edasi mööda juhtme kõri edasi järgmisse pistikusse.külma mootoriga läheb see õli paksemaks ja kontakt kaob.kas oleks mõtet lasta pistikusse sisse mingit kontakti pastat ja pistik väljast silikoniga hermetiseerida?milliseid vahendeid kasutada ja kust osta?
ok käin kõigepealt kontaktid üle õlist nõretavast pistikust tahaks ikka lahti saada kuidagi peaks ikkagi takistama õli juhtmesse immitsemast näen ikka kõige lihtsama võimalusena pistiku hermetiseerimist
Mis autoga sul tegu on?
Tavaliselt probleem on selles,et kuumas väsivad kontaktid ära ja ühendus kaob.Eriti hea näide on pumppihustite klemmid.Enamusel on need mootori sisesed juhtme kimbud eraldi saada ja selle vahetusega kaovad ka probleemid.
viga oli ikka logisevas kontaktis. paigaldasin kõigile pistikutele lisa klambrid õli immitseva juhtme vastu aitas sinine silikon.seetõttu et mootor ainult külmalt miskipärast puterdas tekkisid ka hullumeelsed teooriad sellest kuidas kontakti vahel õli jahtub paksemaks muutub ja kontakt kaob