pistik õli kindlaks

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

pistik õli kindlaks

Postitus Postitas heints »

millise möginaga oleks võimalik pistikut õli kindlaks muuta?klapikambri kaane all asuvasse õli sees ujuvasse pihusti pistikusse jookseb õli ja sealt edasi mööda juhtme kõri edasi järgmisse pistikusse.külma mootoriga läheb see õli paksemaks ja kontakt kaob.kas oleks mõtet lasta pistikusse sisse mingit kontakti pastat ja pistik väljast silikoniga hermetiseerida?milliseid vahendeid kasutada ja kust osta?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Õli ise on hea isolaator ja konservaator, viga pigem füüsilises kontaktis.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

ok käin kõigepealt kontaktid üle õlist nõretavast pistikust tahaks ikka lahti saada kuidagi peaks ikkagi takistama õli juhtmesse immitsemast näen ikka kõige lihtsama võimalusena pistiku hermetiseerimist
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Mis autoga sul tegu on?
Tavaliselt probleem on selles,et kuumas väsivad kontaktid ära ja ühendus kaob.Eriti hea näide on pumppihustite klemmid.Enamusel on need mootori sisesed juhtme kimbud eraldi saada ja selle vahetusega kaovad ka probleemid.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

tegemist 2000a trooperiga just selle pumppihusti klemmiga ongi tegu.kui muu ei aita siis tuleb tõesti vist juhtmed ära vahetada.iseasi kust neid osta.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

viga oli ikka logisevas kontaktis. paigaldasin kõigile pistikutele lisa klambrid õli immitseva juhtme vastu aitas sinine silikon.seetõttu et mootor ainult külmalt miskipärast puterdas tekkisid ka hullumeelsed teooriad sellest kuidas kontakti vahel õli jahtub paksemaks muutub ja kontakt kaob :bang:
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”