Patrolil kadus jõud
Moderaatorid: jr, Moderators
Patrolil kadus jõud
Peale 40km väga tolmustel kruusateedel sõitmist kadus autol jõud ja kiirendus. 0-90 kiirendab nii minutiga... Käigukasti lülitusnupul hakkab kiirendamist üritades põlema Power nupp ehks ee, millega saab kasti jõulisemaks lülitada.
Kahtlustasin õhufiltrit aga musta tagant ei tule. Samas ei taha nagu hästi pöördesse ka minna...
Enne kui hakkan filtreid lahti kiskuma ja vahetama uurin, et äkki kellelgi kogemusi sarnase asjaga või ideid mis juhtus?
Kahtlustasin õhufiltrit aga musta tagant ei tule. Samas ei taha nagu hästi pöördesse ka minna...
Enne kui hakkan filtreid lahti kiskuma ja vahetama uurin, et äkki kellelgi kogemusi sarnase asjaga või ideid mis juhtus?
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Patrolil kadus jõud
Minu Trollil polegi Power nuppu käigukangi või kasti küljessirr kirjutas:Käigukasti lülitusnupul hakkab kiirendamist üritades põlema Power nupp ehks ee, millega saab kasti jõulisemaks lülitada.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Patrolil kadus jõud
mis pagana mootor ?mis patrol?sirr kirjutas:Peale 40km väga tolmustel kruusateedel sõitmist kadus autol jõud ja kiirendus. 0-90 kiirendab nii minutiga... Käigukasti lülitusnupul hakkab kiirendamist üritades põlema Power nupp ehks ee, millega saab kasti jõulisemaks lülitada.
Kahtlustasin õhufiltrit aga musta tagant ei tule. Samas ei taha nagu hästi pöördesse ka minna...
Enne kui hakkan filtreid lahti kiskuma ja vahetama uurin, et äkki kellelgi kogemusi sarnase asjaga või ideid mis juhtus?
mingi emane 2,8 v?
postitus on ka aˇla vanaemal kadus kohvreid tassides j6ud....
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
sirr kirjutas:Kahtlustasin õhufiltrit aga musta tagant ei tule. Samas ei taha nagu hästi pöördesse ka minna...
Kui kütet kätte ei saa siis ega ta musta ei viska küll jhseff kirjutas:kui niisama tyhikäigul ka p66rdesse ei lähe siis , aeg meelde tuletada millal viimati filtreid vahetati..kütuse jms
sirr kirjutas:loodan, et sa ei kõvatanud niisama ja oskad nüüd peale seda infot asjalikku nõu anda.
PS: ega ZD30 pole kh etem kui RD28T - ühed euroturu säästumootorid mõlemad
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Patrolil kadus jõud
nu filtrid võid sa niikui nii ära vahetada, egas see liiga ei tee ja miljoneid ka ei maksa. Lisaks veel tehtav kodustes tingiustessirr kirjutas:Enne kui hakkan filtreid lahti kiskuma ja vahetama uurin, et äkki kellelgi kogemusi sarnase asjaga või ideid mis juhtus?
ennegi nii mõnigi müstika peale filtrite vahetamist kadunud.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
jr kirjutas:Mine diagnosti esinduses ja auto räägib ilmselt ise ära mis viga nii moodsa Patroli puhul.
Displaying the ECU fault codes. (ZD30) 3.0ltr TDi
1.Ensure that the battery is fully charged and that the engine is at normal operating temperature.
2.Ensure all accessories are switched off.
3.Switch the ignition On but do not start the engine.
4.Bridge terminals 8 (IGN) and 1 (CHK) on the diagnosis connector. The engine waring lamp should extinguish.
Connector diagram (looking front on) it looks like a wiring plug rectangle shape.
Top row
16,15,14,13,12,11,10,9
8,7,6,5,4,3,2,1
Bottom row
Bridging 8 (IGN) and 1 (CHK) with piece of wire (just push it into the slot)
5.Wait at least 2 seconds and then remove the wire bridging the terminals of the diagnosis connector. Any stored fault codes should now be able to be read.
6.Read the codes by counting the number of flashes of the Check Engine warning lamp. The code numbers are displayed as sets of separated by a 2.1 second pause. Each set comprises a series of 0.6 second flashes, a 0.9 second pause and a further series of 0.3 second flashes. The first set represents the first 2 digits of the code and the second set represents the last 2 digits.
Example 1. Code 0102 (Air Flow sensor) would be shown as one 0.6 second flash, a 0.9 second pause and two 0.3 second flashes.
Example 2. Code 1004 (Injection Pump fuel cut out system) would be shown as ten 0.6 second flashes, a 0.9 second pause and four 0.3 second flashes.
Note: To cease retrieving codes or to read codes again, turn the ignition Off and wait at least ten seconds before restarting the above procedure if necessary.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340