Patrolil kadus jõud

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Patrolil kadus jõud

Postitus Postitas sirr »

Peale 40km väga tolmustel kruusateedel sõitmist kadus autol jõud ja kiirendus. 0-90 kiirendab nii minutiga... Käigukasti lülitusnupul hakkab kiirendamist üritades põlema Power nupp ehks ee, millega saab kasti jõulisemaks lülitada.
Kahtlustasin õhufiltrit aga musta tagant ei tule. Samas ei taha nagu hästi pöördesse ka minna...
Enne kui hakkan filtreid lahti kiskuma ja vahetama uurin, et äkki kellelgi kogemusi sarnase asjaga või ideid mis juhtus?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Patrolil kadus jõud

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

sirr kirjutas:Käigukasti lülitusnupul hakkab kiirendamist üritades põlema Power nupp ehks ee, millega saab kasti jõulisemaks lülitada.
Minu Trollil polegi Power nuppu käigukangi või kasti küljes :cry: - mul kiirendab masin siis kui ma parema jalaga õiget pedaali vajutan
tartuoffroad.ee
5581340
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Re: Patrolil kadus jõud

Postitus Postitas seff »

sirr kirjutas:Peale 40km väga tolmustel kruusateedel sõitmist kadus autol jõud ja kiirendus. 0-90 kiirendab nii minutiga... Käigukasti lülitusnupul hakkab kiirendamist üritades põlema Power nupp ehks ee, millega saab kasti jõulisemaks lülitada.
Kahtlustasin õhufiltrit aga musta tagant ei tule. Samas ei taha nagu hästi pöördesse ka minna...
Enne kui hakkan filtreid lahti kiskuma ja vahetama uurin, et äkki kellelgi kogemusi sarnase asjaga või ideid mis juhtus?
mis pagana mootor ?mis patrol?
mingi emane 2,8 v?

postitus on ka aˇla vanaemal kadus kohvreid tassides j6ud....
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Postitus Postitas sirr »

3,0 td, 2003

loodan, et sa ei kõvatanud niisama ja oskad nüüd peale seda infot asjalikku nõu anda.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

kui niisama tyhikäigul ka p66rdesse ei lähe siis , aeg meelde tuletada millal viimati filtreid vahetati..kütuse jms
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

sirr kirjutas:Kahtlustasin õhufiltrit aga musta tagant ei tule. Samas ei taha nagu hästi pöördesse ka minna...
seff kirjutas:kui niisama tyhikäigul ka p66rdesse ei lähe siis , aeg meelde tuletada millal viimati filtreid vahetati..kütuse jms
Kui kütet kätte ei saa siis ega ta musta ei viska küll jh

sirr kirjutas:loodan, et sa ei kõvatanud niisama ja oskad nüüd peale seda infot asjalikku nõu anda.
:hail @ seff

PS: ega ZD30 pole kh etem kui RD28T - ühed euroturu säästumootorid mõlemad
tartuoffroad.ee
5581340
STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas STG44 »

külasta lähimat kompetentset (Nissani) töökoda ja telli diagnostika. Usu, et lihtsalt proovides ja vaadates "mis saab kui selle asja ära vahetan" sa õnne ei leia !
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Re: Patrolil kadus jõud

Postitus Postitas Tony »

sirr kirjutas:Enne kui hakkan filtreid lahti kiskuma ja vahetama uurin, et äkki kellelgi kogemusi sarnase asjaga või ideid mis juhtus?
nu filtrid võid sa niikui nii ära vahetada, egas see liiga ei tee ja miljoneid ka ei maksa. Lisaks veel tehtav kodustes tingiustes :wink:
ennegi nii mõnigi müstika peale filtrite vahetamist kadunud.

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Variant on et kast pekkis ja kukub avarireziimi ning lülitab ka mootori sinnapeale, võttes ära jõu mis võiks viimasegi kastis lõhkuda. Ehk siis nii öelda "Limp Home Mode". Mine diagnosti esinduses ja auto räägib ilmselt ise ära mis viga nii moodsa Patroli puhul.
+372 5028488
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

jr kirjutas:Mine diagnosti esinduses ja auto räägib ilmselt ise ära mis viga nii moodsa Patroli puhul.

Displaying the ECU fault codes. (ZD30) 3.0ltr TDi

1.Ensure that the battery is fully charged and that the engine is at normal operating temperature.

2.Ensure all accessories are switched off.

3.Switch the ignition On but do not start the engine.

4.Bridge terminals 8 (IGN) and 1 (CHK) on the diagnosis connector. The engine waring lamp should extinguish.

Connector diagram (looking front on) it looks like a wiring plug rectangle shape.

Top row
16,15,14,13,12,11,10,9
8,7,6,5,4,3,2,1
Bottom row

Bridging 8 (IGN) and 1 (CHK) with piece of wire (just push it into the slot)

5.Wait at least 2 seconds and then remove the wire bridging the terminals of the diagnosis connector. Any stored fault codes should now be able to be read.

6.Read the codes by counting the number of flashes of the Check Engine warning lamp. The code numbers are displayed as sets of separated by a 2.1 second pause. Each set comprises a series of 0.6 second flashes, a 0.9 second pause and a further series of 0.3 second flashes. The first set represents the first 2 digits of the code and the second set represents the last 2 digits.

Example 1. Code 0102 (Air Flow sensor) would be shown as one 0.6 second flash, a 0.9 second pause and two 0.3 second flashes.

Example 2. Code 1004 (Injection Pump fuel cut out system) would be shown as ten 0.6 second flashes, a 0.9 second pause and four 0.3 second flashes.

Note: To cease retrieving codes or to read codes again, turn the ignition Off and wait at least ten seconds before restarting the above procedure if necessary.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Postitus Postitas sirr »

faktost tuli asi tagasi koos vahetatud õhukuluanduriga.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”