Honda CRV ja nelivedu

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Honda CRV ja nelivedu

Postitus Postitas ricardo »

ET tekkis järgnev küsimus. Auto Honda CRV ja manuaalkastiga ja väidetavalt muidu tagaveoline ja ise vajadusel lükkab esisilla järele. Et kuda see välja näeb ja millal otsustab et kas lülitada või mitte. Ja kas sellisel ka vahekast kui selline on? Mind huvitab et kui minna kurvi ja hakkab libisema siis kuidas auto käitub ja kuda ise käituda. Tekkis soov realiseerida mõte osta naisele järjekordne linnaauto millega ta saaks ise hakkama kui hange(praegu küll pole) kinni jääb või kui libe on.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Nii palju kui mina asjast olen aru saanud, siis enamik ajast on ta siiski esiveoline ja tagumine sild lülitatakse järgi juhul kui esimesed rattad kaapima hakkavad.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

Kas Sa tahad osta uut või kasutatud autot?
O|||||||O
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Ma vaene mees, eks ikka kasutatud. Ja no pakkumises praegu 1997-98 aasta auto.
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

TM kirjutab: "Tavaoludes on CR-V endiselt esiveoline, nelivedu on sarnaselt senisele lahendatud hüdraulilise siduri abil. Tagadiferentsiaaliga ühendatud hüdrauliline pump koosneb sisuliselt kahest pumbast, mis ühendatud omavahel siduri abil – üht käitatakse esi-, teist tagateljelt. Kuni mõlemad teljed sama sagedusega pöörlevad, toodavad mõlemad pumbad samasugust survet ning süsteem jääb “rahulikuks”. Kui aga nt esirattad hakkavad kiiremini pöörlema, tekib süsteemis rõhkude vahel erinevus ning see tähendab, et seeläbi käivituva siduri kaudu saadetakse tagaratastele täiendavalt “rammu” lisaks."
Allikas: http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/dr ... aderID=706
Omal kahjuks kogemust ei ole, aga mulje on jäänud, et tagasild tuleb taha suht viimasel hetkel ...või veidi hiljem :(
O|||||||O
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tagurpidi sõites kaapisid isendil aastast 1998 millega sai vahepeal sõidetud ainult esirattad. Liivas ukerdades kohapealt ei rakendunud ka tagumised eriti jõuliselt ja tulemuseks võis olla kinnijäämine. Minu arvamusel suht õnnetu nelikveoskeemiga auto.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Väidetvalt pidavat(vanematel isensitel?) saama käsipiduri (kerge) korraks peale tõmbamiseg sundida teda nelikveoliseks hakkma, Sellest oli kusagil ajakirjas juttu, aga ei mäelta kus. Seal soovitati seda juhuks, kui ise ei rakendu.
Eks ta üks paras liba nelikvedu ole.

Mis hinkalsiis sas sed linnamaasturit otsid? Äkki leiame ühiste jõududega midagi asjalikumat.
Viimati muutis Landy, K Veebr 27, 2008 2:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Landy kirjutas:Väidetvalt pidvat(vanematel isensitel?) saama käsipiduri (kerge) korraks peale tõmbamiseg sundida teda nelikveoliseks hakkma, Sellest oli kusagil ajakirjas juttu, aga ei mäelta kus. Seal soovitati seda juhuks, kui ise ei rakendu.
Eks ta üks paras liba nelikvedu ole.

Mis hinkalsiis sas sed linnamaasturit otsid? Äkki leiame ühiste jõududega midagi asjalikumat.
Vaat selle hinna ja ostuga on selline lugu - Mina vaatan kuda ikka odavamalt saaks, ehk siis ei osta kindlasti mitte nn "turuhinnaga", sest minu moto on, et autot müües peab saama sinna sisse pandud raha tagasi. Mulle sobib väga hästi osta autot mis on turuhinnast tükk maad odavam. Seda näiteks seetõttu, et omanik on rahahädas ja tal vaja kohe maha müüa masin või on auto üleliigne või pole remondiks raha, seetõttu ei oska ka hinnaklassi nimetada. Pigem nii, et kui turuhind kakssada tuhat siis võin ka saja tuhandega osta või kui hind seitsekümmend tuhat siis ostaks a la neljakümnega. Kusjuures auto mark polegi nii oluline pigem võrdelises seoses auto hinnaga. Samas on muidugi olemas eelistused mis autot eriti meeldivad.
tiitv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: L Okt 27, 2007 11:28 am

Postitus Postitas tiitv »

Vanemate CRV-de puhul tuleb lasta tagasillas olevad sidurid ära vahetada (hind 400.- tükk pluss tööraha). See muudab rakendumise jälle normaalsemaks. Kettad kipuvad ebaühtlaseks kuluma ja sellest tekib kohalt minnes ragisev hääl ja jõud kaob ära. Sellest ka oht libedaga teelt lennata.

Soovitatav siiski võtta natuke uuem mudel (108kW mootoriga). Sellel juba lastehaigused välja ravitud suuremalt jaolt.

Kardaaniristid kipuvad läbi minema, aga õnneks saab neid siiski vahetada, kuigi teeninduses(catwees) väidetakse, et ainult koos uue kardaaniga saab uued ristid.
Kasutaja avatar
gert
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Veebr 13, 2005 10:05 pm
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas gert »

kui vajad 4 veolist sõiduautot võta parem audi quattro või vw syncro, saad vähemalt kindel olla et 4 vedu rakendub,
mul sõbrapoisil väga halvad kogemused selle I generatsiooni crv´ga,
nimelt rakendus temal ka 4 vedu keset libedat kurvi, mida ta läbis esiveolise auto sõiduvõtteid kasutades, lõpptulemuseks oli maanumine kraavi.
II variant hangi korralik maastur, on ju ka teisi väiksemaid isendeid, mida naisterahvale osta.
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

CR-V mõte tekkis seoses soodsa pakkumisega ja lootusega et pidev nelivedu nagu näiteks Rav-4-l. Teiseks auto ümar - selline naise soov. Tegelt sõidukate poole pealt on jätnud ülihea mulje baleno 4wd universaal. Samas soov ikkagi sinna maasturilaadse poole - kõrgus ja seest suurus loeb ka midagi. Oleme kaalunud ka varianti et miski 5 uksega 93-96 pajero naisele osta - neid ka pakutakse viimasel ajal vahepeal päris soodsalt. Aga noh jah see honda värk meenutab küll rohkem esiveolist sõidukat praeguse jutu põhjal. Sellisel juhul juba paremad ehk söödavad variandid freelander või disco.
Kasutaja avatar
gert
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Veebr 13, 2005 10:05 pm
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas gert »

FL freelander hea valik, aga tagasild ikka lohiseb, pajero pinini on vist lähim võrdse veojaotusega, balenot ei oska kommenteerida, samas on kogemus lianaga, mis vist suht sama tehnikaga. toimib küll.
Oma naisele ostsin passat syncro, heavy duty vedrustuse ja amortidega, pmt. põhja alt ca 5 cm tavalisest kõrgem, + 17 rattad,.
igati stabiilne auto igasugustes ilma ja tee katte tingimustes.
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

gert kirjutas:FL freelander hea valik, aga tagasild ikka lohiseb,
Millisel Feekartulal see tagasild sul nüüd lohiseb? See on 50/50 veosekeemiga masin.
Soovitus on vältida (odavaid)1,8 mootori ja mauaalkastiga isendeid. Võid endale VÄGA kalli õnnetuse kaela saada. Soovitatavalat 2.0 diisel ja automaat. Kestab kauem ja rõõmu rohkem. Läbivuse osas ei saa ilma aeglustita linnamaasturi kohta väga uriseda. Siiani on LR klubi üritustel Freelanderid kõik mülkad kas ise omal jõul või köietades kaasa tehtud.


http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage11.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage12.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage44.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage15.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage20.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage21.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage22.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage79.htm


Lisalugemist antud mudeli kohta:
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... r/free.htm
http://www.landyonline.co.za/specs/free ... td4_v6.htm
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... r%20V6.htm
Viimati muutis Landy, N Veebr 28, 2008 2:59 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
tiitv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: L Okt 27, 2007 11:28 am

Postitus Postitas tiitv »

ricardodesol11 kirjutas: Aga noh jah see honda värk meenutab küll rohkem esiveolist sõidukat praeguse jutu põhjal.
Osades riikides olidki CR-V -dest müügil ka odavamad ainult esiveolised variandid.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”