Honda CRV ja nelivedu
Moderaator: Moderators
Honda CRV ja nelivedu
ET tekkis järgnev küsimus. Auto Honda CRV ja manuaalkastiga ja väidetavalt muidu tagaveoline ja ise vajadusel lükkab esisilla järele. Et kuda see välja näeb ja millal otsustab et kas lülitada või mitte. Ja kas sellisel ka vahekast kui selline on? Mind huvitab et kui minna kurvi ja hakkab libisema siis kuidas auto käitub ja kuda ise käituda. Tekkis soov realiseerida mõte osta naisele järjekordne linnaauto millega ta saaks ise hakkama kui hange(praegu küll pole) kinni jääb või kui libe on.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nii palju kui mina asjast olen aru saanud, siis enamik ajast on ta siiski esiveoline ja tagumine sild lülitatakse järgi juhul kui esimesed rattad kaapima hakkavad.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
TM kirjutab: "Tavaoludes on CR-V endiselt esiveoline, nelivedu on sarnaselt senisele lahendatud hüdraulilise siduri abil. Tagadiferentsiaaliga ühendatud hüdrauliline pump koosneb sisuliselt kahest pumbast, mis ühendatud omavahel siduri abil – üht käitatakse esi-, teist tagateljelt. Kuni mõlemad teljed sama sagedusega pöörlevad, toodavad mõlemad pumbad samasugust survet ning süsteem jääb “rahulikuks”. Kui aga nt esirattad hakkavad kiiremini pöörlema, tekib süsteemis rõhkude vahel erinevus ning see tähendab, et seeläbi käivituva siduri kaudu saadetakse tagaratastele täiendavalt “rammu” lisaks."
Allikas: http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/dr ... aderID=706
Omal kahjuks kogemust ei ole, aga mulje on jäänud, et tagasild tuleb taha suht viimasel hetkel ...või veidi hiljem
Allikas: http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/dr ... aderID=706
Omal kahjuks kogemust ei ole, aga mulje on jäänud, et tagasild tuleb taha suht viimasel hetkel ...või veidi hiljem
O|||||||O
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Väidetvalt pidavat(vanematel isensitel?) saama käsipiduri (kerge) korraks peale tõmbamiseg sundida teda nelikveoliseks hakkma, Sellest oli kusagil ajakirjas juttu, aga ei mäelta kus. Seal soovitati seda juhuks, kui ise ei rakendu.
Eks ta üks paras liba nelikvedu ole.
Mis hinkalsiis sas sed linnamaasturit otsid? Äkki leiame ühiste jõududega midagi asjalikumat.
Eks ta üks paras liba nelikvedu ole.
Mis hinkalsiis sas sed linnamaasturit otsid? Äkki leiame ühiste jõududega midagi asjalikumat.
Viimati muutis Landy, K Veebr 27, 2008 2:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vaat selle hinna ja ostuga on selline lugu - Mina vaatan kuda ikka odavamalt saaks, ehk siis ei osta kindlasti mitte nn "turuhinnaga", sest minu moto on, et autot müües peab saama sinna sisse pandud raha tagasi. Mulle sobib väga hästi osta autot mis on turuhinnast tükk maad odavam. Seda näiteks seetõttu, et omanik on rahahädas ja tal vaja kohe maha müüa masin või on auto üleliigne või pole remondiks raha, seetõttu ei oska ka hinnaklassi nimetada. Pigem nii, et kui turuhind kakssada tuhat siis võin ka saja tuhandega osta või kui hind seitsekümmend tuhat siis ostaks a la neljakümnega. Kusjuures auto mark polegi nii oluline pigem võrdelises seoses auto hinnaga. Samas on muidugi olemas eelistused mis autot eriti meeldivad.Landy kirjutas:Väidetvalt pidvat(vanematel isensitel?) saama käsipiduri (kerge) korraks peale tõmbamiseg sundida teda nelikveoliseks hakkma, Sellest oli kusagil ajakirjas juttu, aga ei mäelta kus. Seal soovitati seda juhuks, kui ise ei rakendu.
Eks ta üks paras liba nelikvedu ole.
Mis hinkalsiis sas sed linnamaasturit otsid? Äkki leiame ühiste jõududega midagi asjalikumat.
Vanemate CRV-de puhul tuleb lasta tagasillas olevad sidurid ära vahetada (hind 400.- tükk pluss tööraha). See muudab rakendumise jälle normaalsemaks. Kettad kipuvad ebaühtlaseks kuluma ja sellest tekib kohalt minnes ragisev hääl ja jõud kaob ära. Sellest ka oht libedaga teelt lennata.
Soovitatav siiski võtta natuke uuem mudel (108kW mootoriga). Sellel juba lastehaigused välja ravitud suuremalt jaolt.
Kardaaniristid kipuvad läbi minema, aga õnneks saab neid siiski vahetada, kuigi teeninduses(catwees) väidetakse, et ainult koos uue kardaaniga saab uued ristid.
Soovitatav siiski võtta natuke uuem mudel (108kW mootoriga). Sellel juba lastehaigused välja ravitud suuremalt jaolt.
Kardaaniristid kipuvad läbi minema, aga õnneks saab neid siiski vahetada, kuigi teeninduses(catwees) väidetakse, et ainult koos uue kardaaniga saab uued ristid.
kui vajad 4 veolist sõiduautot võta parem audi quattro või vw syncro, saad vähemalt kindel olla et 4 vedu rakendub,
mul sõbrapoisil väga halvad kogemused selle I generatsiooni crv´ga,
nimelt rakendus temal ka 4 vedu keset libedat kurvi, mida ta läbis esiveolise auto sõiduvõtteid kasutades, lõpptulemuseks oli maanumine kraavi.
II variant hangi korralik maastur, on ju ka teisi väiksemaid isendeid, mida naisterahvale osta.
mul sõbrapoisil väga halvad kogemused selle I generatsiooni crv´ga,
nimelt rakendus temal ka 4 vedu keset libedat kurvi, mida ta läbis esiveolise auto sõiduvõtteid kasutades, lõpptulemuseks oli maanumine kraavi.
II variant hangi korralik maastur, on ju ka teisi väiksemaid isendeid, mida naisterahvale osta.
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
CR-V mõte tekkis seoses soodsa pakkumisega ja lootusega et pidev nelivedu nagu näiteks Rav-4-l. Teiseks auto ümar - selline naise soov. Tegelt sõidukate poole pealt on jätnud ülihea mulje baleno 4wd universaal. Samas soov ikkagi sinna maasturilaadse poole - kõrgus ja seest suurus loeb ka midagi. Oleme kaalunud ka varianti et miski 5 uksega 93-96 pajero naisele osta - neid ka pakutakse viimasel ajal vahepeal päris soodsalt. Aga noh jah see honda värk meenutab küll rohkem esiveolist sõidukat praeguse jutu põhjal. Sellisel juhul juba paremad ehk söödavad variandid freelander või disco.
FL freelander hea valik, aga tagasild ikka lohiseb, pajero pinini on vist lähim võrdse veojaotusega, balenot ei oska kommenteerida, samas on kogemus lianaga, mis vist suht sama tehnikaga. toimib küll.
Oma naisele ostsin passat syncro, heavy duty vedrustuse ja amortidega, pmt. põhja alt ca 5 cm tavalisest kõrgem, + 17 rattad,.
igati stabiilne auto igasugustes ilma ja tee katte tingimustes.
Oma naisele ostsin passat syncro, heavy duty vedrustuse ja amortidega, pmt. põhja alt ca 5 cm tavalisest kõrgem, + 17 rattad,.
igati stabiilne auto igasugustes ilma ja tee katte tingimustes.
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Millisel Feekartulal see tagasild sul nüüd lohiseb? See on 50/50 veosekeemiga masin.gert kirjutas:FL freelander hea valik, aga tagasild ikka lohiseb,
Soovitus on vältida (odavaid)1,8 mootori ja mauaalkastiga isendeid. Võid endale VÄGA kalli õnnetuse kaela saada. Soovitatavalat 2.0 diisel ja automaat. Kestab kauem ja rõõmu rohkem. Läbivuse osas ei saa ilma aeglustita linnamaasturi kohta väga uriseda. Siiani on LR klubi üritustel Freelanderid kõik mülkad kas ise omal jõul või köietades kaasa tehtud.
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage11.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage12.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage44.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage15.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage20.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage21.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage22.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage79.htm
Lisalugemist antud mudeli kohta:
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... r/free.htm
http://www.landyonline.co.za/specs/free ... td4_v6.htm
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... r%20V6.htm
Viimati muutis Landy, N Veebr 28, 2008 2:59 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi