erik, kotkale juba ka mainisin msn's - pmst. on sul võimalik osta ka vedelat, kahekomponendilist polüuretaani (erinevate tugevusnäitajatega) ja sellest valada täpselt nii suur ja sellise kujuga kui vaja. Isegi Sika'l on täiesti nomenklatuuris olemas.erik kirjutas:Ma proovin need uaziku puksid ära, tundusid väga korralikud ning suured ja ei maksa midagi. Kui ei toimi, teen ringi. Tänud soovitusi jagamast.
Hinges tunnen ka, et unibal oleks õigem ja vist kõige parem oleks custom poly. Tegelt on mu lääbad 120 cm pikad ja need ei liigu oma pesas nii palju kui näit. D90, tr2 autol, kus on vist stock lääba ja tugevalt liftitud vedrustus.
Silverbeast 2.0
Moderaator: Moderators
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Jah ma olen ka sellest kuulnud ja kui seda ise osta saab, siis tundub see isegi mõtekam, kui custompuksi, poly toorikust tremine.trc kirjutas:erik, kotkale juba ka mainisin msn's - pmst. on sul võimalik osta ka vedelat, kahekomponendilist polüuretaani (erinevate tugevusnäitajatega) ja sellest valada täpselt nii suur ja sellise kujuga kui vaja. Isegi Sika'l on täiesti nomenklatuuris olemas.erik kirjutas:Ma proovin need uaziku puksid ära, tundusid väga korralikud ning suured ja ei maksa midagi. Kui ei toimi, teen ringi. Tänud soovitusi jagamast.
Hinges tunnen ka, et unibal oleks õigem ja vist kõige parem oleks custom poly. Tegelt on mu lääbad 120 cm pikad ja need ei liigu oma pesas nii palju kui näit. D90, tr2 autol, kus on vist stock lääba ja tugevalt liftitud vedrustus.
Aga uazik läheb präegult alla ja kui see ei kesta, eks siis vaatab edasi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Uhh uh.
Niisiis. Weekend on seljataga, ning raporteerime esimese silla lõplikust paikasaamisest, pukside probleemi lahendamisest (thnx ivan) ning muudest pisikestest töörõõmudest.
Parim oli muidugi see, et (ja nüüd ameerima mehed tähelepanu, sest see on kõva jutt teile) .... et ostsime 1000 krooni eest ameerika õli. Jah AMEERIKA ÕLI voh! ning siis valasime selle maha. Ning viskasime ära. Hea tatt oli. kleepus igale poole. Lugu lihtne - ostsime usast kuivkarteri süsteemi, natuke pruugitud sellise, ning sellega kaasas ka õlitünn. Kõik hea. Kirjutasin ise veel sellele onule, et kule, sa ikka lasid õli välja ve ? mees, et jaa jaa kõik on nii kuiv kui olla saab. Ilmnes aga et ei ... mingi 8 kilo eest oli meil õli ka saadetud, mis konverteerituna transa ja maksukulusse on ca 1000 eeki. Seuke seiklus..
Pildil Erik ja Lauri uurimas, mis ikka käib sinna õlitünni sisemusse.
Õige õlitünn pole lihtsalt tünn, seal sees elab selline mees:

Mul on sellel päeval teine kaamera ka kaasas, klõpsisin siis mõned niisama pildid kah, need siis allpool.







Niisiis. Weekend on seljataga, ning raporteerime esimese silla lõplikust paikasaamisest, pukside probleemi lahendamisest (thnx ivan) ning muudest pisikestest töörõõmudest.
Parim oli muidugi see, et (ja nüüd ameerima mehed tähelepanu, sest see on kõva jutt teile) .... et ostsime 1000 krooni eest ameerika õli. Jah AMEERIKA ÕLI voh! ning siis valasime selle maha. Ning viskasime ära. Hea tatt oli. kleepus igale poole. Lugu lihtne - ostsime usast kuivkarteri süsteemi, natuke pruugitud sellise, ning sellega kaasas ka õlitünn. Kõik hea. Kirjutasin ise veel sellele onule, et kule, sa ikka lasid õli välja ve ? mees, et jaa jaa kõik on nii kuiv kui olla saab. Ilmnes aga et ei ... mingi 8 kilo eest oli meil õli ka saadetud, mis konverteerituna transa ja maksukulusse on ca 1000 eeki. Seuke seiklus..
Pildil Erik ja Lauri uurimas, mis ikka käib sinna õlitünni sisemusse.
Õige õlitünn pole lihtsalt tünn, seal sees elab selline mees:

Mul on sellel päeval teine kaamera ka kaasas, klõpsisin siis mõned niisama pildid kah, need siis allpool.







Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Öeldakse, et parimad inimesed on need, kes oskavad ka iseendi üle naerda ning juba aasta hiljem avaneb meile selline vaatepilt, mitte küll uniballidega aga mõte ju jääb samaks eks...Postitatud: Laup Veeb 10, 2007 3:23 pm Erik
Autod, mis reaalselt (mitte virtuaalselt) metsas sõidavad ja võistlevad ei kasuta 4 link vedrustust. Miks, sellepärast, et see on keeruline, väga palju ruumi nõudev, kallis ja metsas suht mõtetu lahendus. Pealekauba on seal liikuvaid osi nii palju ja ma tahaks näha sellist uniball`i mis savis ja mudas ära ei kulu. Hästi tore, kui sul ühel sillal 8 uniballist koosenev süsteem lõtkuma ja kolisema hakkab.

Siin ka paar pilti siis uaz Hunteri lääbapukside lõplikust lahendusest


Esisild kinnitatuna ja maksimaalses põhja asendis

ning 1 pildike üldisest vaatepildist täna õdakul

Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Armid mehe näol - näitavad mehe vaprust.K.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega.
kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
Armid mehe kätel - valed töö võtted.
Igaljuhul jõudu paranemisel.
Jünger
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
ma ka ei saa aru. muidu tehakse igast poldist pilti aga nüüd järsku tööõnnetusest mitte. Midagi on mäda…rommi kirjutas:enne ei usu, kui pole pilte näinud!K.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega. kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Mis otsaga hammustas, kuhu näpp torgatud oli? Saaks ehk teada, kas SB on isane või emaneK.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega.
kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
See oli VALUS.Võtke Koni Heavy-Track amort.Treige sinna kaela taldrikud kuhu vahele läheb vedru.Pange see uniballi otsa,et kergemini liikuks.Paigaldage see silla peale poldiga,et mõõta ja laske ülemine ots lahti sel hetkel kui silla tala ja vedru taldriku vahel on pöial.Nagu ma ütlesin uniball on seal ,et amort kergelt liikuks.
Veiko
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Jaah.. Sinine leht sai läbi ning suht vastumeelselt tuli tööle naasta. Siinkohal olgu öeldud, et tappaja vedrustus komplekt on vahepeal korduvalt üritanud meeste näppe endale saada.
Nii ehk naa, vahepeal kulutasime aega muude tööde ettevalmistuseks:
Selleks, et ära vahetada polt pattern oli vaja olemasolev treida mingisse mõeldavasse mõõtu - valisime 90 mm e sama suureuse, mis tagumine simmerling. Hetkel oleme küll jõudnud sinna maani, et tagumise simmeka pind on ikka liiga karvane, ning seetõttu vahetame 120-90 simmeka mingi 110-80 vms sarnase vastu, et see parras kuidagigi vett pidavamaks saada

Vahepeal on Lauri ka lapanud ringi difrite sisud ja korpused ning teinud palju ettevalmistusi sildade komplekteerimiseks.
Laupäevase tööpäeva eesmärk oli aga lõpetada (ja ka alustada) esimesed amordikinnitused.
Alustame hommikult siit:

Ning peale pisikest keevitustööd

on kronsa pea aegu paigas

Veidike veel keevitamist ning õhtuks on amordid all

....
ahhaa ? kas ma kuulen küsimust, et mis need mustas kilekotis asjad on ? ja jaa... mõelge ise.
Nii ehk naa, vahepeal kulutasime aega muude tööde ettevalmistuseks:
Selleks, et ära vahetada polt pattern oli vaja olemasolev treida mingisse mõeldavasse mõõtu - valisime 90 mm e sama suureuse, mis tagumine simmerling. Hetkel oleme küll jõudnud sinna maani, et tagumise simmeka pind on ikka liiga karvane, ning seetõttu vahetame 120-90 simmeka mingi 110-80 vms sarnase vastu, et see parras kuidagigi vett pidavamaks saada

Vahepeal on Lauri ka lapanud ringi difrite sisud ja korpused ning teinud palju ettevalmistusi sildade komplekteerimiseks.
Laupäevase tööpäeva eesmärk oli aga lõpetada (ja ka alustada) esimesed amordikinnitused.
Alustame hommikult siit:

Ning peale pisikest keevitustööd

on kronsa pea aegu paigas

Veidike veel keevitamist ning õhtuks on amordid all

....
ahhaa ? kas ma kuulen küsimust, et mis need mustas kilekotis asjad on ? ja jaa... mõelge ise.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Eks ikka koni heavy track'id koos sapaka vedrudega?K.Kotkas kirjutas:ahhaa ? kas ma kuulen küsimust, et mis need mustas kilekotis asjad on ? ja jaa... mõelge ise.
Või on juba midagi vägevamat kohale saabunud nende asemele?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874