Silverbeast 2.0

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

erik kirjutas:Ma proovin need uaziku puksid ära, tundusid väga korralikud ning suured ja ei maksa midagi. Kui ei toimi, teen ringi. Tänud soovitusi jagamast.
Hinges tunnen ka, et unibal oleks õigem ja vist kõige parem oleks custom poly. Tegelt on mu lääbad 120 cm pikad ja need ei liigu oma pesas nii palju kui näit. D90, tr2 autol, kus on vist stock lääba ja tugevalt liftitud vedrustus.
erik, kotkale juba ka mainisin msn's - pmst. on sul võimalik osta ka vedelat, kahekomponendilist polüuretaani (erinevate tugevusnäitajatega) ja sellest valada täpselt nii suur ja sellise kujuga kui vaja. Isegi Sika'l on täiesti nomenklatuuris olemas.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

trc kirjutas:
erik kirjutas:Ma proovin need uaziku puksid ära, tundusid väga korralikud ning suured ja ei maksa midagi. Kui ei toimi, teen ringi. Tänud soovitusi jagamast.
Hinges tunnen ka, et unibal oleks õigem ja vist kõige parem oleks custom poly. Tegelt on mu lääbad 120 cm pikad ja need ei liigu oma pesas nii palju kui näit. D90, tr2 autol, kus on vist stock lääba ja tugevalt liftitud vedrustus.
erik, kotkale juba ka mainisin msn's - pmst. on sul võimalik osta ka vedelat, kahekomponendilist polüuretaani (erinevate tugevusnäitajatega) ja sellest valada täpselt nii suur ja sellise kujuga kui vaja. Isegi Sika'l on täiesti nomenklatuuris olemas.
Jah ma olen ka sellest kuulnud ja kui seda ise osta saab, siis tundub see isegi mõtekam, kui custompuksi, poly toorikust tremine.
Aga uazik läheb präegult alla ja kui see ei kesta, eks siis vaatab edasi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Uhh uh.

Niisiis. Weekend on seljataga, ning raporteerime esimese silla lõplikust paikasaamisest, pukside probleemi lahendamisest (thnx ivan) ning muudest pisikestest töörõõmudest.

Parim oli muidugi see, et (ja nüüd ameerima mehed tähelepanu, sest see on kõva jutt teile) .... et ostsime 1000 krooni eest ameerika õli. Jah AMEERIKA ÕLI voh! ning siis valasime selle maha. Ning viskasime ära. Hea tatt oli. kleepus igale poole. Lugu lihtne - ostsime usast kuivkarteri süsteemi, natuke pruugitud sellise, ning sellega kaasas ka õlitünn. Kõik hea. Kirjutasin ise veel sellele onule, et kule, sa ikka lasid õli välja ve ? mees, et jaa jaa kõik on nii kuiv kui olla saab. Ilmnes aga et ei ... mingi 8 kilo eest oli meil õli ka saadetud, mis konverteerituna transa ja maksukulusse on ca 1000 eeki. Seuke seiklus..


Pildil Erik ja Lauri uurimas, mis ikka käib sinna õlitünni sisemusse.

Pilt

Õige õlitünn pole lihtsalt tünn, seal sees elab selline mees:

Pilt

Mul on sellel päeval teine kaamera ka kaasas, klõpsisin siis mõned niisama pildid kah, need siis allpool.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Postitatud: Laup Veeb 10, 2007 3:23 pm Erik

Autod, mis reaalselt (mitte virtuaalselt) metsas sõidavad ja võistlevad ei kasuta 4 link vedrustust. Miks, sellepärast, et see on keeruline, väga palju ruumi nõudev, kallis ja metsas suht mõtetu lahendus. Pealekauba on seal liikuvaid osi nii palju ja ma tahaks näha sellist uniball`i mis savis ja mudas ära ei kulu. Hästi tore, kui sul ühel sillal 8 uniballist koosenev süsteem lõtkuma ja kolisema hakkab.
Öeldakse, et parimad inimesed on need, kes oskavad ka iseendi üle naerda ning juba aasta hiljem avaneb meile selline vaatepilt, mitte küll uniballidega aga mõte ju jääb samaks eks...

Pilt

Siin ka paar pilti siis uaz Hunteri lääbapukside lõplikust lahendusest

Pilt

Pilt

Esisild kinnitatuna ja maksimaalses põhja asendis
Pilt

ning 1 pildike üldisest vaatepildist täna õdakul

Pilt
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Jube piinlik lugu küll :lol: . Aga tarkus tuleb ikka perset pidi...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Ei ole hullu Erik.Inimesed muutuvad koos sellega kuidas nad arenevad ja sinu puhul on areng ju lausa silmaga nähtav.Mis sa veel tahta oskad.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega.

kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 842
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Postitus Postitas Jünger »

K.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega.

kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
Armid mehe näol - näitavad mehe vaprust.
Armid mehe kätel - valed töö võtted.

Igaljuhul jõudu paranemisel.


Jünger
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

K.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega. kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
enne ei usu, kui pole pilte näinud! :twisted:
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

rommi kirjutas:
K.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega. kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
enne ei usu, kui pole pilte näinud! :twisted:
ma ka ei saa aru. muidu tehakse igast poldist pilti aga nüüd järsku tööõnnetusest mitte. Midagi on mäda…
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Mis seal imelikku?

Loodad, et Kotkas suudab korraga Eriku verejooksu peatada, kunstlikku hingamist teha ja samal ajal veel fotoreportaazi teha?
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

K.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega.

kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
Mis otsaga hammustas, kuhu näpp torgatud oli? Saaks ehk teada, kas SB on isane või emane :twisted:
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

See oli VALUS.Võtke Koni Heavy-Track amort.Treige sinna kaela taldrikud kuhu vahele läheb vedru.Pange see uniballi otsa,et kergemini liikuks.Paigaldage see silla peale poldiga,et mõõta ja laske ülemine ots lahti sel hetkel kui silla tala ja vedru taldriku vahel on pöial.Nagu ma ütlesin uniball on seal ,et amort kergelt liikuks.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Jaah.. Sinine leht sai läbi ning suht vastumeelselt tuli tööle naasta. Siinkohal olgu öeldud, et tappaja vedrustus komplekt on vahepeal korduvalt üritanud meeste näppe endale saada.

Nii ehk naa, vahepeal kulutasime aega muude tööde ettevalmistuseks:

Selleks, et ära vahetada polt pattern oli vaja olemasolev treida mingisse mõeldavasse mõõtu - valisime 90 mm e sama suureuse, mis tagumine simmerling. Hetkel oleme küll jõudnud sinna maani, et tagumise simmeka pind on ikka liiga karvane, ning seetõttu vahetame 120-90 simmeka mingi 110-80 vms sarnase vastu, et see parras kuidagigi vett pidavamaks saada

Pilt

Vahepeal on Lauri ka lapanud ringi difrite sisud ja korpused ning teinud palju ettevalmistusi sildade komplekteerimiseks.

Laupäevase tööpäeva eesmärk oli aga lõpetada (ja ka alustada) esimesed amordikinnitused.

Alustame hommikult siit:

Pilt

Ning peale pisikest keevitustööd

Pilt

on kronsa pea aegu paigas

Pilt

Veidike veel keevitamist ning õhtuks on amordid all

Pilt


....



ahhaa ? kas ma kuulen küsimust, et mis need mustas kilekotis asjad on ? ja jaa... mõelge ise.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

K.Kotkas kirjutas:ahhaa ? kas ma kuulen küsimust, et mis need mustas kilekotis asjad on ? ja jaa... mõelge ise.
Eks ikka koni heavy track'id koos sapaka vedrudega? :roll:
Või on juba midagi vägevamat kohale saabunud nende asemele?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”