differ kirjutas:
2.Kui summutit ''kemppi'' tüüpi keevitusega keevitada, akul juhtmed peal, kas siis võib midagi pekki keerata? Autol pole lambdat ega katalüsaatorit.
Kõik oleneb sellest, kuidas keevituse massijuhe jookseb. Kui on ühendatud korrektselt keevitatava koha kõrvale, siis pole probleemi. Kui aga näiteks kere keevitamisel mass ebapiisav, või vales kohas, siis võib uskumatuid asju juhtuda, alates lampide läbipõletamisest, kuni peenema elektroonika kärssamiseni. Konkreetne näide veoautost, mille tagaluugi keevitamisel kärssas kaitsme/relee ploki trükiplaat, akujuhtmed olid peal, sest " nad ju nii kaugel". Peale seda on mistahes keevitamisel aku klemmid maas.
ps. elektroonika piiksu keeramiseks piisab ka stardiabiga käivitamisel juhtmete külgejätmisest natuke kauemaks kui vaja ja tarbijad mis sisse jäetud saavad haiget. peale eelmist talve ja gabariitidega käivitamist, olid pool armatuurivalgust ja enamus gabariite pimedad.