Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

differ kirjutas:Kes oskab öelda, mis asi hakkab undama kusagil mootori ja esiistmete vahelisel alal auto põhja all. Undamine hakkab kusagil 80 km/h 5nda käiguga ja väheneb kuni kadumiseni 90-100 km/h. Käigukastis, esisillas ja tagasillas õlid vahetatud. Vahekastis veel vahetamata, kuna poest sai vastav õli otsa. Aga vaevalt, et see vahekasti õliga seotud on? Undamine jääb järgi, kui gaasipedaali veidi vabastada ja tuleb tagasi kui gaasi anda.
Manuaal kast? Sidurit lahutades hääl ei muutu? Variant veel ikkagi, et vahekastiga mingi pull (õli ikka on seal? :lol: )
aymur
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: P Veebr 26, 2006 9:16 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas aymur »

Käigukasti otsalaager?
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

Vot seda ei tea kas vahekastis õli on, aga loodan siiski, et on. Selle õli vahetan lähiajal ära.

Kas selle käigukasti otsalaagri vahetus on kõva k.pp?

Täna muidugi järgmine probla. Roolivõimu toru ''lõhkes'' ja õli jooksis välja. Kas mingi 5km ilma õlita sõita on väga julm roolivõimupumbale?
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

differ kirjutas:Kes oskab öelda, mis asi hakkab undama kusagil mootori ja esiistmete vahelisel alal auto põhja all. Undamine hakkab kusagil 80 km/h 5nda käiguga ja väheneb kuni kadumiseni 90-100 km/h. Käigukastis, esisillas ja tagasillas õlid vahetatud. Vahekastis veel vahetamata, kuna poest sai vastav õli otsa. Aga vaevalt, et see vahekasti õliga seotud on? Undamine jääb järgi, kui gaasipedaali veidi vabastada ja tuleb tagasi kui gaasi anda.
Uko kirjutas:Tagumine sild.
Kui see undamine nüüd tõesti tagumisest sillast tingitud on, siis kas ja kuidas seda ravida ka annab?
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Võib aidata- uued laagrid ja hambumine paika. Võibolla lihtsalt hambumine vale.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
aymur
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: P Veebr 26, 2006 9:16 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas aymur »

Kui undamine kostub mootori ja esiistmete vahelt,siis mis see tagasild asjasse puutub???
Minul oli sama jama kunagi,tahtsin ka hakata juba rattalaagreid ja jumal teab veel mida vahetama,õnneks läks enne siduriketas katki ja selle vahetamise ajal sai vahetatud ka käigukasti laagrid(mis olid tuksis) ja peale selle oli ka undamine kadunud.
Ei tea kas sinu autol sama viga aga enne kui midagi lammutama hakkad katsu kindel olla milles viga :)
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Kuula oma autot hoolega ,taga differ undab.Pane sõites 4H peale ,kuula kas jääb vähemaks.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

Täna proovisin. 4H peale lülitades läks undamine vähemaks küll.
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

Kuna vahepeal pooled postid kadunud siit teemast, siis küsin uuesti:

1.Kas diiselmootorile mõjub kahjulikult paagi tühjaks sõitmine? Kui jah, siis millele ja kuidas?
2.Kui summutit ''kemppi'' tüüpi keevitusega keevitada, akul juhtmed peal, kas siis võib midagi pekki keerata? Autol pole lambdat ega katalüsaatorit.
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

differ kirjutas:Kuna vahepeal pooled postid kadunud siit teemast, siis küsin uuesti:

1.Kas diiselmootorile mõjub kahjulikult paagi tühjaks sõitmine? Kui jah, siis millele ja kuidas?
2.Kui summutit ''kemppi'' tüüpi keevitusega keevitada, akul juhtmed peal, kas siis võib midagi pekki keerata? Autol pole lambdat ega katalüsaatorit.
Paagi tühjaks sõitmine toob ainult kaasa probleemi, et olenevalt auto margist on raske seda õhku kütusesüsteemist välja saada.Elektriga keevitamisel on alati oht et võib elektroonikat rikkuda.Mass igal juhul lahti ühendada ,vastasel juhul võivad olla igasugused kahjustused ,alustades pirnide keevitamisest ,lamda riknemisest ja muu elektroonika hävingust.Keevitamisel asetada keevituse mass korralikult ja võimalikult keevitamiskoha lähedale .
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Suvalise elektrikeevitusega on nii, et miinusklemm tuleb akult lahti ühendada. Keegi ei ole mulle loogiliselt seletatavat teooriat suutnud püstitada, mis tegelikult toimub, aga korduvalt tõestatud fakt on see, et kui akul juhtmed peal, võib aku keevitamise käigus lõplikult tuksi minna. Võib, aga ei pea, kuid ükskord kindlasti läheb. Esialgsel hinnangul üks juhus mõnestkümnest. Mis on minu jaoks piisavalt suur tõenäosus, et saatust mitte proovile panna. Korra on see mul ka juhtunud, aga kahju polnud suur, kuna aku tahtis niikuinii vahetust.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

differ kirjutas: 2.Kui summutit ''kemppi'' tüüpi keevitusega keevitada, akul juhtmed peal, kas siis võib midagi pekki keerata? Autol pole lambdat ega katalüsaatorit.
Kõik oleneb sellest, kuidas keevituse massijuhe jookseb. Kui on ühendatud korrektselt keevitatava koha kõrvale, siis pole probleemi. Kui aga näiteks kere keevitamisel mass ebapiisav, või vales kohas, siis võib uskumatuid asju juhtuda, alates lampide läbipõletamisest, kuni peenema elektroonika kärssamiseni. Konkreetne näide veoautost, mille tagaluugi keevitamisel kärssas kaitsme/relee ploki trükiplaat, akujuhtmed olid peal, sest " nad ju nii kaugel". Peale seda on mistahes keevitamisel aku klemmid maas.

ps. elektroonika piiksu keeramiseks piisab ka stardiabiga käivitamisel juhtmete külgejätmisest natuke kauemaks kui vaja ja tarbijad mis sisse jäetud saavad haiget. peale eelmist talve ja gabariitidega käivitamist, olid pool armatuurivalgust ja enamus gabariite pimedad.
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

Oskab keegi öelda, kust saab käigukasti padjad mõistliku hinnaga?
Või üleüldse mingit kohta kust saab. Silberist ja AGRist oskan küsida.
Äkki keegi teab mõnd netilehte, kus neid müüakse ja mis kaupa Eestisse saadab.
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

Kas Pajero 2.8TD klapivahed on reguleeritavad?
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

differ kirjutas:Kas Pajero 2.8TD klapivahed on reguleeritavad?
On küll, Müntidega reguleeritakse neid, kapotiall silt kus mõõdud kaa peal.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Vasta

Mine “Mitsubishi”