Manuaal kast? Sidurit lahutades hääl ei muutu? Variant veel ikkagi, et vahekastiga mingi pull (õli ikka on seal?differ kirjutas:Kes oskab öelda, mis asi hakkab undama kusagil mootori ja esiistmete vahelisel alal auto põhja all. Undamine hakkab kusagil 80 km/h 5nda käiguga ja väheneb kuni kadumiseni 90-100 km/h. Käigukastis, esisillas ja tagasillas õlid vahetatud. Vahekastis veel vahetamata, kuna poest sai vastav õli otsa. Aga vaevalt, et see vahekasti õliga seotud on? Undamine jääb järgi, kui gaasipedaali veidi vabastada ja tuleb tagasi kui gaasi anda.
Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Vot seda ei tea kas vahekastis õli on, aga loodan siiski, et on. Selle õli vahetan lähiajal ära.
Kas selle käigukasti otsalaagri vahetus on kõva k.pp?
Täna muidugi järgmine probla. Roolivõimu toru ''lõhkes'' ja õli jooksis välja. Kas mingi 5km ilma õlita sõita on väga julm roolivõimupumbale?
Kas selle käigukasti otsalaagri vahetus on kõva k.pp?
Täna muidugi järgmine probla. Roolivõimu toru ''lõhkes'' ja õli jooksis välja. Kas mingi 5km ilma õlita sõita on väga julm roolivõimupumbale?
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
differ kirjutas:Kes oskab öelda, mis asi hakkab undama kusagil mootori ja esiistmete vahelisel alal auto põhja all. Undamine hakkab kusagil 80 km/h 5nda käiguga ja väheneb kuni kadumiseni 90-100 km/h. Käigukastis, esisillas ja tagasillas õlid vahetatud. Vahekastis veel vahetamata, kuna poest sai vastav õli otsa. Aga vaevalt, et see vahekasti õliga seotud on? Undamine jääb järgi, kui gaasipedaali veidi vabastada ja tuleb tagasi kui gaasi anda.
Kui see undamine nüüd tõesti tagumisest sillast tingitud on, siis kas ja kuidas seda ravida ka annab?Uko kirjutas:Tagumine sild.
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Kui undamine kostub mootori ja esiistmete vahelt,siis mis see tagasild asjasse puutub???
Minul oli sama jama kunagi,tahtsin ka hakata juba rattalaagreid ja jumal teab veel mida vahetama,õnneks läks enne siduriketas katki ja selle vahetamise ajal sai vahetatud ka käigukasti laagrid(mis olid tuksis) ja peale selle oli ka undamine kadunud.
Ei tea kas sinu autol sama viga aga enne kui midagi lammutama hakkad katsu kindel olla milles viga
Minul oli sama jama kunagi,tahtsin ka hakata juba rattalaagreid ja jumal teab veel mida vahetama,õnneks läks enne siduriketas katki ja selle vahetamise ajal sai vahetatud ka käigukasti laagrid(mis olid tuksis) ja peale selle oli ka undamine kadunud.
Ei tea kas sinu autol sama viga aga enne kui midagi lammutama hakkad katsu kindel olla milles viga
Kuna vahepeal pooled postid kadunud siit teemast, siis küsin uuesti:
1.Kas diiselmootorile mõjub kahjulikult paagi tühjaks sõitmine? Kui jah, siis millele ja kuidas?
2.Kui summutit ''kemppi'' tüüpi keevitusega keevitada, akul juhtmed peal, kas siis võib midagi pekki keerata? Autol pole lambdat ega katalüsaatorit.
1.Kas diiselmootorile mõjub kahjulikult paagi tühjaks sõitmine? Kui jah, siis millele ja kuidas?
2.Kui summutit ''kemppi'' tüüpi keevitusega keevitada, akul juhtmed peal, kas siis võib midagi pekki keerata? Autol pole lambdat ega katalüsaatorit.
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Paagi tühjaks sõitmine toob ainult kaasa probleemi, et olenevalt auto margist on raske seda õhku kütusesüsteemist välja saada.Elektriga keevitamisel on alati oht et võib elektroonikat rikkuda.Mass igal juhul lahti ühendada ,vastasel juhul võivad olla igasugused kahjustused ,alustades pirnide keevitamisest ,lamda riknemisest ja muu elektroonika hävingust.Keevitamisel asetada keevituse mass korralikult ja võimalikult keevitamiskoha lähedale .differ kirjutas:Kuna vahepeal pooled postid kadunud siit teemast, siis küsin uuesti:
1.Kas diiselmootorile mõjub kahjulikult paagi tühjaks sõitmine? Kui jah, siis millele ja kuidas?
2.Kui summutit ''kemppi'' tüüpi keevitusega keevitada, akul juhtmed peal, kas siis võib midagi pekki keerata? Autol pole lambdat ega katalüsaatorit.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Suvalise elektrikeevitusega on nii, et miinusklemm tuleb akult lahti ühendada. Keegi ei ole mulle loogiliselt seletatavat teooriat suutnud püstitada, mis tegelikult toimub, aga korduvalt tõestatud fakt on see, et kui akul juhtmed peal, võib aku keevitamise käigus lõplikult tuksi minna. Võib, aga ei pea, kuid ükskord kindlasti läheb. Esialgsel hinnangul üks juhus mõnestkümnest. Mis on minu jaoks piisavalt suur tõenäosus, et saatust mitte proovile panna. Korra on see mul ka juhtunud, aga kahju polnud suur, kuna aku tahtis niikuinii vahetust.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Kõik oleneb sellest, kuidas keevituse massijuhe jookseb. Kui on ühendatud korrektselt keevitatava koha kõrvale, siis pole probleemi. Kui aga näiteks kere keevitamisel mass ebapiisav, või vales kohas, siis võib uskumatuid asju juhtuda, alates lampide läbipõletamisest, kuni peenema elektroonika kärssamiseni. Konkreetne näide veoautost, mille tagaluugi keevitamisel kärssas kaitsme/relee ploki trükiplaat, akujuhtmed olid peal, sest " nad ju nii kaugel". Peale seda on mistahes keevitamisel aku klemmid maas.differ kirjutas: 2.Kui summutit ''kemppi'' tüüpi keevitusega keevitada, akul juhtmed peal, kas siis võib midagi pekki keerata? Autol pole lambdat ega katalüsaatorit.
ps. elektroonika piiksu keeramiseks piisab ka stardiabiga käivitamisel juhtmete külgejätmisest natuke kauemaks kui vaja ja tarbijad mis sisse jäetud saavad haiget. peale eelmist talve ja gabariitidega käivitamist, olid pool armatuurivalgust ja enamus gabariite pimedad.