Patroli kõrgemaks tõstmine!?

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mina olen sobiva pikkusega karastatud polte kasutanud, siiani on OK. Poldid olen Würthist saanud tavaliselt.
Stabikavardad olen igal oma maasturil KOHE küljest minema visanud, seega on see probleem mulle võõras. Aga jah, põhimõttelt pikenda stabika poldid ja peaks hea olema.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

patrull82 kirjutas: Kas need pikendused tavalisest mustast metellist? Mingit karestust ei ole vaja teha?
Kas stabika varda tikk poldid ka vaja pikendada?
Mis tast ikka karastada...
Meie ja jr tehnoloogia erinevus selles, et treitud sise- ja väliskeermega junnid kruvitakse esmalt amortide otsa ja punktitakse igaks juhuks kinni, jr seevastu vist lõikab originaalpoldi maha ja keevitab uue poldi.

Stabikavarda viskasime, jah, minema nii, et ei oska selle kohta midagi kosta.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tugevad poldid 12.0 sordiga on isegi kõveraks läinud Patroli all. Ikka ju juhtub, et mõni palk sillavahele või kummpuhver otsad annab. Ikka tugev peab konstruktsioon olema. Auto on täpselt nii nõrk kui kõige nõrgem lüli. Lintraktori lindi poltidest said tehtud viimati pikenduspoldid ja need ka ahjus karastatud ning seejärel otse termiliselt töödeldud amordivarda külge keevitatud. Siiani on vastu pidanud...

Aga noh selle eest on ka mul raske jalg ja ega ma sõidu ajal autot ikka tagasi ei hoia kui juba minekuks läheb.

Aga päris kindlasti toimib ka stupiduseri variant, imeliselt lihtne teha ja samuti töötab!

See on jah juba minu viga, et ma kõike ülivõrdes ehitan. :twisted:
+372 5028488
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Nojah, minu poolt toodud näide ei ole tegelikult Nissanil testitud.

Ma rohkem kabiiniga ATV mees... :lol:

Aga ma ei näe põhjust, miks Nissanil sama lahendus ei võiks toimida.

Meie omad edukalt rasketes tingimustes (mõlemad vedru pealehed saime tükkideks) testitud.:tooth:
patrull82
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 124
Liitunud: K Nov 17, 2004 11:40 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas patrull82 »

Tere!
Jälle küsimus! Garaazi puhastades leidsin uued MB 123 gaas amordid, gabariit umbes sama mis Patrullil, amordi käik Patrolil 140 mm, MB omad 170mm, kuid alumine kinnitus teistsugune... kas üldse saab keevitada amordi korpuse alumise otsa, gaas ei plahvata? :?

Ette tänades
Patrull82
Kasutaja avatar
Datsun
True Off Roader!
Postitusi: 1072
Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
Asukoht: Tartu ja Võõpste
Kontakt:

Jõudu

Postitus Postitas Datsun »

kuhu te esivedrude kiiged olete jätnud? kas ette? kui nii, siis soovitaks kohe taha ära viia kui vedrud silla peale panete, sest muidu ei jõua pealehti vahetada.
Tartust 25km Võõpstes.
Rait 58023801 e-mail: saagima@hot.ee
http://tartuoffroad.ee/
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

patrull82 kirjutas:Tere!
Jälle küsimus! Garaazi puhastades leidsin uued MB 123 gaas amordid, gabariit umbes sama mis Patrullil, amordi käik Patrolil 140 mm, MB omad 170mm, kuid alumine kinnitus teistsugune... kas üldse saab keevitada amordi korpuse alumise otsa, gaas ei plahvata? :?

Ette tänades
Patrull82
Saab küll. Tehtud nii neid küll ümber. Mõistlikult ringi käia keevitamisega, ehk mitte liiga kuumaks lasta rauda ja saab hea küll.
+372 5028488
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Datsun, kas see pealehtede probleem seisneb sillast tagapool oleva osa murdumises/paindumises?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

FlammablE kirjutas:Datsun, kas see pealehtede probleem seisneb sillast tagapool oleva osa murdumises/paindumises?
Vastus on jah
tartuoffroad.ee
5581340
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Kas pealeht keeratakse ka ümber või viiakse ainult kiiged taha? Kas kiiged jäävad originaalmõõdus? Esimene jäik kinnitus jääb originaal või tehakse uus, et vedru raamist alla poole tuua?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

FlammablE kirjutas:Kas pealeht keeratakse ka ümber või viiakse ainult kiiged taha? Kas kiiged jäävad originaalmõõdus? Esimene jäik kinnitus jääb originaal või tehakse uus, et vedru raamist alla poole tuua?
Jah
Jah
Ei
tartuoffroad.ee
5581340
koppees
Fitting 38"
Postitusi: 220
Liitunud: K Mär 19, 2008 2:16 pm
Asukoht: Harjumaa,Padise vald

Postitus Postitas koppees »

Õhkpadjad versus oksad ja muu sodi,kahtlane.
Kui mul on aega,olen normaalne.Aega aga kahjuks pole.tel 56889722
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Peab hakkama vedrude keeramisega tegelema. Peale vaadates tundub, et kui 1:1le kinnitused ümber tõsta(sooviga säilitada silla ja vedrude eelnev asend), siis tuleb jäigale kinnitusele ette ~10-15cm klots alla panna(=sama palju tõstet?). Kas keegi on kuidagi teisiti antud probleemi lahendanud? Kusagil netis kohtasin lahendust, kus kiige ülemine kinnitus raami sisse tehtud ja raami lõigatud, et liikumisruumi kiigele anda.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

FlammablE kirjutas:Peab hakkama vedrude keeramisega tegelema. Peale vaadates tundub, et kui 1:1le kinnitused ümber tõsta(sooviga säilitada silla ja vedrude eelnev asend), siis tuleb jäigale kinnitusele ette ~10-15cm klots alla panna(=sama palju tõstet?). Kas keegi on kuidagi teisiti antud probleemi lahendanud? Kusagil netis kohtasin lahendust, kus kiige ülemine kinnitus raami sisse tehtud ja raami lõigatud, et liikumisruumi kiigele anda.
Mul on see pealehtede purunemis probleem lahendatud vähe teistmoodi ja oluliselt lihtsamalt kui kiige taha poole viimine,mis on BS minumeelest.
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Äkki pajatad lähemalt? Kiige tahapoole viimisega tekib minu arust ka probleem, et pidurdades tahab sild sõita auto alla ära, mille tõttu võivad tekkida suht huvitavad "juhitavusanomaaliad" :lol: Positiivne võiks olla see, et vastu takistust sõites liigub sild tagasi ja üles, mis oleks nagu loogiline= sujuvam liikumisteekond.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”