
Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Moderaatorid: jr, Moderators
Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Kysimus, et kas sillad ja vahekast kannatab selle nurga vastu kui sillad tõsta vedrulehe paki alla.?? ja kust saaks uusi vedrusi, kust neid tellida? 

Kannatavad küll. Nati vaja sildasi keerata teise nurga alla ja tagumisele kardaanile pead tegema vahekasti poolsesse otsa topeltristidega liigendi, muidu on õudne vibra sees. Sillapoolne ots jäta samaks. Keera silda nii, et kardaan oleks silla suhtes 0 kraadise nurga all.
Teine variant oleks keerata silda nii, et mõlemad nurgad, sillapoolne ja vahekastipoolne jääks samaks. Seda siis kui on tegemist kahe tavalise ristiga per kardaan. Aga, kuna ei soovita ristile suuremat nurka kui 15 kraadi, siis ilmselt ei mängi selle ideega välja.
Point on selles, et kui tavaliste ristide puhul ei ole nurgad samad, siis hakkab üks teise risti suhtes ümber oma telje pöörlema teisiti, kui teine. Seega tuleb sealt vibra sisse. Kui aga nüüd kasutada topeltristidega ühendust, siis kahe risti nurkade vahe annab kokku 0 kraadi, seega võib kardaan ühest otsast olla kama kaks millise nurga all. Peaasi, et teine nurk oleks võimalikult 0 kraadi lähedal.
Siin ka pilt topeltristidega kardaanist...
http://www.highangledriveline.com/cid_0 ... 3bones.jpg
Teine variant oleks keerata silda nii, et mõlemad nurgad, sillapoolne ja vahekastipoolne jääks samaks. Seda siis kui on tegemist kahe tavalise ristiga per kardaan. Aga, kuna ei soovita ristile suuremat nurka kui 15 kraadi, siis ilmselt ei mängi selle ideega välja.
Point on selles, et kui tavaliste ristide puhul ei ole nurgad samad, siis hakkab üks teise risti suhtes ümber oma telje pöörlema teisiti, kui teine. Seega tuleb sealt vibra sisse. Kui aga nüüd kasutada topeltristidega ühendust, siis kahe risti nurkade vahe annab kokku 0 kraadi, seega võib kardaan ühest otsast olla kama kaks millise nurga all. Peaasi, et teine nurk oleks võimalikult 0 kraadi lähedal.
Siin ka pilt topeltristidega kardaanist...
http://www.highangledriveline.com/cid_0 ... 3bones.jpg
+372 5028488
Mina olen näinud ja katsunud. Vanal Patrullil oli mul selline tagumisel kardaanil olemas. Ja kui matemaatilisi arvutusi teed, siis veendud ka ise, et vibratsiooni võtad sellega välja küll, kui sul ühekordseid riste sama nurga alla ei anna keerata...
Väike seletav tekst koos joonistega:
http://www.4x4wire.com/toyota/tech/driveline/
Väike seletav tekst koos joonistega:
http://www.4x4wire.com/toyota/tech/driveline/
+372 5028488
ma nüüd tahax patrolit tõstma hakkata ja soovitatakse panna golf 1 tagavadrud silla ja raami vahele,et siis on maanteel ka hea sõita ja kõrgust tuleb ka piisavalt!
Ei taha vedrupakki tõstma hakkata,sest sõidan autoga igapäev ja öeldakse,et maantee peal on sitt sõita!
endal garaazi ple ja oskustest jääb ka vähex,et siis esialgne plaan on lasta teha tähetornis selle riko juures või mis ta nimi oligi!
äkki on mingeid paremaid variante?
Soovitage midagi head ja odavat!
ette tänades!
Ei taha vedrupakki tõstma hakkata,sest sõidan autoga igapäev ja öeldakse,et maantee peal on sitt sõita!
endal garaazi ple ja oskustest jääb ka vähex,et siis esialgne plaan on lasta teha tähetornis selle riko juures või mis ta nimi oligi!
äkki on mingeid paremaid variante?
Soovitage midagi head ja odavat!
ette tänades!
fullsize Chevy esimene kardaan on tehasest juba sellise ristigadiff kirjutas:jr, niikaua, kui ma pole oma silma ja k2ega seda topeltristi asja n2inud katsunud, mina sellesse ei usu. Vaata seda ehitust ...

et lihtsalt panna nagu 2 keerdvedru lehtvedrudele lisaks ?kala kirjutas:ma nüüd tahax patrolit tõstma hakkata ja soovitatakse panna golf 1 tagavadrud silla ja raami vahele,et siis on maanteel ka hea sõita ja kõrgust tuleb ka piisavalt!
Ei taha vedrupakki tõstma hakkata,sest sõidan autoga igapäev ja öeldakse,et maantee peal on sitt sõita!
kas porno eiole ?
kõrgust eiole kunagi "piisavalt" ja maanteel on maasturiga alati sitt sõita

79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Pista need lisakeerdverdrud endale sinnasamusesse, kui sellise vedrukombo teed. pane jah midagi juurde, mis okste taha kinni jääb ja lisaks sellele vedrulehed välja venitab.kala kirjutas:ma nüüd tahax patrolit tõstma hakkata ja soovitatakse panna golf 1 tagavadrud silla ja raami vahele,et siis on maanteel ka hea sõita ja kõrgust tuleb ka piisavalt!
Ei taha vedrupakki tõstma hakkata,sest sõidan autoga igapäev ja öeldakse,et maantee peal on sitt sõita!
endal garaazi ple ja oskustest jääb ka vähex,et siis esialgne plaan on lasta teha tähetornis selle riko juures või mis ta nimi oligi!
äkki on mingeid paremaid variante?
Soovitage midagi head ja odavat!
ette tänades!
Palju sa tõsta tahad? 10cm? Rohkem?
Mina käisin Tartus OÜ Vedrulehes. vanad lehed väänati pingist läbi osa vanu lehti asendati uutega. Kokku tuli tõstet 7cm. Maksis see kunagi 3000 krooni (4 paki töötlemine ja lisalehed). Siis tegin ka vedrulehekiiged nati pikemaks ja oligi 10cm käes ( http://www.4x4.ee/rigs/jr/patrol/mods/l ... _0001.html ).
+372 5028488
kunagi vb maxis 3k,aga praegu selline asi maksab umbes 5k hel sinna kunagi! ja need vedrud vajuvad ikkagi ära!
ja mis nendel spiraalidel viga on?????
Päris paljud soovitavad ju seda,et hea odav tõsta ja sealt peax tulema veits rohkem kui 10cm!!!
nagu ma sinust aru sain,et siis need kel autod spiraal vedrude peal,et need tulevad metsast tagasi ja hunnik oksi kaasas
ja mis nendel spiraalidel viga on?????
Päris paljud soovitavad ju seda,et hea odav tõsta ja sealt peax tulema veits rohkem kui 10cm!!!
nagu ma sinust aru sain,et siis need kel autod spiraal vedrude peal,et need tulevad metsast tagasi ja hunnik oksi kaasas

- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ma olen seda spiraalipaigaldust teinud üsna mitmele autole ja ise ka mitu aastat sõitnud. Kõik on siiani väga rahul olnud. Tõstet tuleb vahemikus 9-12cm, minu ja teiste jaoks on seda olnud piisavalt. Natuke jäigem jääb, kui originaal või painutatud vedru, aga see-eest võrratult stabiilsem. Ning raskemal maastikul on selline jäikus täiesti asja eest. Parim asi spiraalide lisamise juures on see, et koormus lehtvedrudele väheneb ning mitte kellelgi pole peale paigaldust enam ühtegi vedrulehte purunenud.
Minult on paigaldus koos materjalidega 3 kEEK.
Minult on paigaldus koos materjalidega 3 kEEK.
See minu jaoks suht sama lahendus, nagu närimiskummiga augu lappimine õhukummis ... ehk on odavam ja ajab asja ära...aga noh mul üldse oma maailm milles ma elan ja paljud vaatavad imelikult
Muidugi paneme spiraalid lehtedele lisaks ja võtame ära maasturile peamise omaduse, milleks on sillakäik. Topime aga võimalikult palju asju sinna silla ja raami vahele mis selle ära võtavad. Hea sillakäik on maastikul üks olulisemaid asju ja vahest isegi olulisem kui difrilukk kuna kontakt maapinnaga on olemas.
Kui sedasi üldse üritada tõsta, siis ainult õhkpatjadega, kuna viimased saab klappidega ilusti tööle panna ja flex jääb masinale alles.
Tahad hästi teha, siis viska need vedrulehed üldse juba vahelt minema ja pane jäigad diagad ja diag. vardad silda kinni hoidma + hangi vedrud mis on mõeldud 550kg püsiraskusele (noh massilt sama klassi masina keerdvedrud). Natuke rohkem keevitust ja lõikust on, aga selle eest saab tulemus olema hea. Vedrutorni kinnitamisel raami külge annad paraja kõrguse/tõste ja saab parem kui varem.
Ja infoks niipalju, et 2 aastaga vajus minu vedrulehetõste 1,5cm.

Muidugi paneme spiraalid lehtedele lisaks ja võtame ära maasturile peamise omaduse, milleks on sillakäik. Topime aga võimalikult palju asju sinna silla ja raami vahele mis selle ära võtavad. Hea sillakäik on maastikul üks olulisemaid asju ja vahest isegi olulisem kui difrilukk kuna kontakt maapinnaga on olemas.
Kui sedasi üldse üritada tõsta, siis ainult õhkpatjadega, kuna viimased saab klappidega ilusti tööle panna ja flex jääb masinale alles.
Tahad hästi teha, siis viska need vedrulehed üldse juba vahelt minema ja pane jäigad diagad ja diag. vardad silda kinni hoidma + hangi vedrud mis on mõeldud 550kg püsiraskusele (noh massilt sama klassi masina keerdvedrud). Natuke rohkem keevitust ja lõikust on, aga selle eest saab tulemus olema hea. Vedrutorni kinnitamisel raami külge annad paraja kõrguse/tõste ja saab parem kui varem.
Ja infoks niipalju, et 2 aastaga vajus minu vedrulehetõste 1,5cm.
+372 5028488
kas Tartu mehed hakkavad päris pilvedesse minema, et 5k palja painutamise eest juba tahavad
kui nii edasi läheb on varsti odavam EMU-d osta,kui patriooti mängida ja eestimaist eelistada
keerdvedru teema jätkuks .......olen söprade "pöderite" foorumites kohanud sellist lahendust kus on yks keerdvedru pandud keset silda..see variant ei peaks silla käiku eriti vähendama



keerdvedru teema jätkuks .......olen söprade "pöderite" foorumites kohanud sellist lahendust kus on yks keerdvedru pandud keset silda..see variant ei peaks silla käiku eriti vähendama

- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Põhiline spiraalipaigalduse juures on see, et kasutada ei tohi silindrilisi vedrusid. Vedrud, mis käivad raami ja silla vahel peavad kindlasti olema elliptilised, sest sellise kokkusurutud vedru paksus on minimaalne ja enam-vähem võrdne puhvri paksusega, mis silla vahelt niikuinii maha saab võetud. Nii et jutt sillakäigu kaotamisest ei pea paika. Muidugi võib ka õhkpatju kasutada, (neidki on võimalik minu käest saada) aga siis tuleb väljaminekuks juba hoopis teine summa... muidugi, lisamugavused on asjalikud, kui süsteemi survet saab sõidu ajal muuta...jr kirjutas:Muidugi paneme spiraalid lehtedele lisaks ja võtame ära maasturile peamise omaduse, milleks on sillakäik. Topime aga võimalikult palju asju sinna silla ja raami vahele mis selle ära võtavad. Hea sillakäik on maastikul üks olulisemaid asju ja vahest isegi olulisem kui difrilukk kuna kontakt maapinnaga on olemas.
Kui sedasi üldse üritada tõsta, siis ainult õhkpatjadega, kuna viimased saab klappidega ilusti tööle panna ja flex jääb masinale alles.