Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Moderaatorid: jr, Moderators
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Mis tast ikka karastada...patrull82 kirjutas: Kas need pikendused tavalisest mustast metellist? Mingit karestust ei ole vaja teha?
Kas stabika varda tikk poldid ka vaja pikendada?
Meie ja jr tehnoloogia erinevus selles, et treitud sise- ja väliskeermega junnid kruvitakse esmalt amortide otsa ja punktitakse igaks juhuks kinni, jr seevastu vist lõikab originaalpoldi maha ja keevitab uue poldi.
Stabikavarda viskasime, jah, minema nii, et ei oska selle kohta midagi kosta.
Tugevad poldid 12.0 sordiga on isegi kõveraks läinud Patroli all. Ikka ju juhtub, et mõni palk sillavahele või kummpuhver otsad annab. Ikka tugev peab konstruktsioon olema. Auto on täpselt nii nõrk kui kõige nõrgem lüli. Lintraktori lindi poltidest said tehtud viimati pikenduspoldid ja need ka ahjus karastatud ning seejärel otse termiliselt töödeldud amordivarda külge keevitatud. Siiani on vastu pidanud...
Aga noh selle eest on ka mul raske jalg ja ega ma sõidu ajal autot ikka tagasi ei hoia kui juba minekuks läheb.
Aga päris kindlasti toimib ka stupiduseri variant, imeliselt lihtne teha ja samuti töötab!
See on jah juba minu viga, et ma kõike ülivõrdes ehitan.
Aga noh selle eest on ka mul raske jalg ja ega ma sõidu ajal autot ikka tagasi ei hoia kui juba minekuks läheb.
Aga päris kindlasti toimib ka stupiduseri variant, imeliselt lihtne teha ja samuti töötab!
See on jah juba minu viga, et ma kõike ülivõrdes ehitan.

+372 5028488
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Saab küll. Tehtud nii neid küll ümber. Mõistlikult ringi käia keevitamisega, ehk mitte liiga kuumaks lasta rauda ja saab hea küll.patrull82 kirjutas:Tere!
Jälle küsimus! Garaazi puhastades leidsin uued MB 123 gaas amordid, gabariit umbes sama mis Patrullil, amordi käik Patrolil 140 mm, MB omad 170mm, kuid alumine kinnitus teistsugune... kas üldse saab keevitada amordi korpuse alumise otsa, gaas ei plahvata?![]()
Ette tänades
Patrull82
+372 5028488
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Peab hakkama vedrude keeramisega tegelema. Peale vaadates tundub, et kui 1:1le kinnitused ümber tõsta(sooviga säilitada silla ja vedrude eelnev asend), siis tuleb jäigale kinnitusele ette ~10-15cm klots alla panna(=sama palju tõstet?). Kas keegi on kuidagi teisiti antud probleemi lahendanud? Kusagil netis kohtasin lahendust, kus kiige ülemine kinnitus raami sisse tehtud ja raami lõigatud, et liikumisruumi kiigele anda.
Mul on see pealehtede purunemis probleem lahendatud vähe teistmoodi ja oluliselt lihtsamalt kui kiige taha poole viimine,mis on BS minumeelest.FlammablE kirjutas:Peab hakkama vedrude keeramisega tegelema. Peale vaadates tundub, et kui 1:1le kinnitused ümber tõsta(sooviga säilitada silla ja vedrude eelnev asend), siis tuleb jäigale kinnitusele ette ~10-15cm klots alla panna(=sama palju tõstet?). Kas keegi on kuidagi teisiti antud probleemi lahendanud? Kusagil netis kohtasin lahendust, kus kiige ülemine kinnitus raami sisse tehtud ja raami lõigatud, et liikumisruumi kiigele anda.
Äkki pajatad lähemalt? Kiige tahapoole viimisega tekib minu arust ka probleem, et pidurdades tahab sild sõita auto alla ära, mille tõttu võivad tekkida suht huvitavad "juhitavusanomaaliad"
Positiivne võiks olla see, et vastu takistust sõites liigub sild tagasi ja üles, mis oleks nagu loogiline= sujuvam liikumisteekond.
