Kokkuvõtteks igal juhul suured tänud nõuandjatele ka siia poole.
Varsti lammutan ka esisilla samuti algosadeks laiali, eks siis juba tuleb siia samasse teemasse küsimusi küll ja veel

Moderaatorid: hulkur, Moderators
Mul on tagasilda minevate voolikute (pidur, lukk, tuulutus) kinnitus tõstetud silla difri korpuse peale. Seal on veidi paremini kaitstud võrreldes tehasekohaga sillasuka peal difri korpuse kõrval.voldemar kirjutas:... Silla tuulutuse toru tegin ka uue, sest see oli kinni jäänud ja ilmselt mingi roika taha katki läinud. Ilmselt see oligi kogu selle jama põhjustaja lõpuks ja ilmselt sai ka sealt katkise toru kaudu ka vesi silda, sest õli oli ikka päris huvitav ollus, mis sillast välja tuli...
margus61 kirjutas:Mul on tagasilda minevate voolikute (pidur, lukk, tuulutus) kinnitus tõstetud silla difri korpuse peale. Seal on veidi paremini kaitstud võrreldes tehasekohaga sillasuka peal difri korpuse kõrval.voldemar kirjutas:... Silla tuulutuse toru tegin ka uue, sest see oli kinni jäänud ja ilmselt mingi roika taha katki läinud. Ilmselt see oligi kogu selle jama põhjustaja lõpuks ja ilmselt sai ka sealt katkise toru kaudu ka vesi silda, sest õli oli ikka päris huvitav ollus, mis sillast välja tuli...
Kui sillas vesi sees olnud, siis kippus silla sukk seest rooste minema. Mille tulemusena luku lülitusmuhv enam vabalt liikuda ei tahtnud. Mille tulemusena sai lukul lülitushambad ümaraks/puruks lastud, kuna ei hambunud korralikult. Muhvi saab uue osta, aga luku teine pool on difriga ühes tükis ja jube kallis. Keevitamine on seni pidanud (tehti kusagil Suur-Sõjamäel ja korralikult).