3. leht 7-st
Postitatud: N Okt 28, 2010 7:14 pm
Postitas Ptyyp
differ kirjutas:Kas Pajero 2,8TD mootor on hammasrihma või ketiga?
Ketiga!
Postitatud: R Okt 29, 2010 1:19 pm
Postitas differ
Ptyyp kirjutas:differ kirjutas:Kas Pajero 2,8TD mootor on hammasrihma või ketiga?
Ketiga!
Kas kett vajab ka mingit hooldust? Pingutamist või vahetust teatud kilometraai möödudes.
Millist marki õli käib:
1. Käigukasti
2. Esisilda
3. Vahekasti
4. Keskmisse difrisse
5. Tagasilda/difrisse
Postitatud: R Okt 29, 2010 1:52 pm
Postitas taavik
Valvoline ütleb:
Mitsubishi
Pajero / Shogun
Pajero / Shogun 2.8 TD (1994-2001)
--------------------------------------------------------------------------------
Engine 4M40T + oil cooler Capacity 7,8 liter
Capacity 6,5 liter
Use: Normal
Service intervals:
Change 7500 km / 6 months
MaxLife 15W-40
VR1 Racing Oil 20W-50
All-Fleet 15W-40
Transmission, automatic Capacity 8,5 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 45000 km / 36 months
MaxLife ATF
Differential, rear (4x4) Capacity 3,2 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 30000 km / 24 months
Change 90000 km / 72 months
HP GL-5 80W-90
Differential, front (4x4) Capacity 1,2 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 30000 km / 24 months
Change 90000 km / 72 months
HP GL-5 80W-90
Transferbox Capacity 2,5 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 45000 km / 36 months
SynPower TDL 75W-90
DuraBlend GL-4 75W-80
DuraBlend GL-4 75W-90
Transmission, manual Capacity 3,7 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 45000 km / 36 months
SynPower TDL 75W-90
DuraBlend GL-4 75W-80
DuraBlend GL-4 75W-90
Hydraulic brakes/clutch system
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 30000 km / 24 months
Brake & Clutch Fluid DOT 3/4
Power steering
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 45000 km / 36 months
MaxLife ATF
ATF Type D
Grease Points/nipples, wheel bearings
Use: Normal
Service intervals:
Change 60000 km / 48 months
Multi Purpose Grease
Grease Points/nipples, others
Use: Normal
Service intervals:
Check 30000 km / 24 months
Multi Purpose Grease
Cooling system Capacity 8 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 60000 km / 48 months
Coolant Maxlife AF
Coolant AF Extreme
Coolant AF Extra
Steering box Capacity 0,21 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 45000 km / 36 months
HP GL-4 80W-90
Postitatud: R Okt 29, 2010 3:19 pm
Postitas differ
Tänud
Postitatud: R Okt 29, 2010 10:14 pm
Postitas Allar
differ kirjutas:Ptyyp kirjutas:differ kirjutas:Kas Pajero 2,8TD mootor on hammasrihma või ketiga?
Ketiga!
Kas kett vajab ka mingit hooldust? Pingutamist või vahetust teatud kilometraai möödudes.
Ketil hüdropinguti mis pingutab seni kuni kett, toimib,kui juba liiga külunud on siis
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=22714
Postitatud: R Okt 29, 2010 10:21 pm
Postitas Allar
differ kirjutas:taavik kirjutas:Milliseid polte sa sealt alumisest õõtsast kätte tahad saada?
Alumist õõtsa raami külge kinnitavaid polte. Tagumise poldi külge kinnitub ka torsiooni üks ots.

Mina ei saanudgi ühte tagumist polti kätte, vasak poolne tuli sõrmega välja aga paremat sai kuumutada ja ehmatada ja ei tulnudki, lõikasin raamil tüki küljest ja vedeleb koos sellega siiani garaazis riiuli all, aga ära sina nii tee, mul oli raamivahetus käsil ja siis võis lõikuda

Kuidas sa selle puksi mõtled sealt kätte saada autot ju koos raamiga pressialla ei pane.
Postitatud: L Okt 30, 2010 7:24 am
Postitas taavik
Unustasin varem mainida, et lõikasin ka mõlemad poldid koos raamiga välja.
Samuti oli raamivahetus käsil siis
Aga sa võid ju otsida remondimanuaali ja vaadata, mida seal lahenduseks pakutakse, kui õõts loksub.
Postitatud: L Okt 30, 2010 1:49 pm
Postitas differ
allar kirjutas:Kuidas sa selle puksi mõtled sealt kätte saada autot ju koos raamiga pressialla ei pane.
Manual pakub mingeid special toole selle puksi eemaldamiseks:

Postitatud: L Okt 30, 2010 10:39 pm
Postitas rt23
Need puksid kõigil vist suht kinni

Ise olen ühe poldi tervelt kätte saanud. Aga kui uus puks ja polt tuleb siis lõika polt mõlemast otsast relakaga läbi, saab õõtsa tervelt kätte vähemalt.
Postitatud: E Nov 01, 2010 7:28 am
Postitas differ
TiitR kirjutas:differ kirjutas:
Mida arvate probleemiks, kui külma mootoriga käivitada, siis 10-20 sekundit mootor natuke lonkab/puterdab ja ajab sinist suitsu?
Pakuks esimese hooga mõne kustunud eelsüüteküünla viga?
Nii, uurisin nüüd eelsüüteküünlaid. Visuaalsel vaatlusel selgus, et üks küünal on alles hiljaaegu vahetatud. Paistis välja praktiliselt tutikas. Aga kui ma ta välja keerasin ja pinge taha lükkasin, siis ta kerhelt soojaks läks, aga hõõguma ei hakanud. Teised kolm küünalt paistsid välja suht vanad ja roostesed, aga need hakkasid pingestades ilusti hõõguma. Tundub, et äsja vahetatud küünal on mingi odav ja ebakvaliteetne(ülaservas mingi roheline plastik ring), mis on juba läbi põlenud.
Postitatud: E Nov 01, 2010 7:53 am
Postitas differ
Uurisin veel armatuuris vilkuvate esisilla tulede probleemi. Kontrollisin seda sõlme(ei tea kuidas seda nimetatakse), mis lülitab vaakumiga esisilla sisse/välja:
Neliveo kangi liigutades liikus see (inglise keeles Shift rod) ilusti edasi-tagasi.
Kui pikalt ta üldse liikuma peaks? Minul liikus see 1,5-2cm. Aga esisilla tuled jäid ikkagi vilkuma. Kas võiks probleem olla pildil olevas lülitis(Free Wheel Engage Switch ), või selle ühendustes?

Postitatud: N Nov 04, 2010 7:43 pm
Postitas differ
Kes oskab öelda, mis asi hakkab undama kusagil mootori ja esiistmete vahelisel alal auto põhja all. Undamine hakkab kusagil 80 km/h 5nda käiguga ja väheneb kuni kadumiseni 90-100 km/h. Käigukastis, esisillas ja tagasillas õlid vahetatud. Vahekastis veel vahetamata, kuna poest sai vastav õli otsa. Aga vaevalt, et see vahekasti õliga seotud on? Undamine jääb järgi, kui gaasipedaali veidi vabastada ja tuleb tagasi kui gaasi anda.
Postitatud: N Nov 04, 2010 8:23 pm
Postitas Uko
Tagumine sild.
Postitatud: R Nov 05, 2010 12:05 am
Postitas Allar
[quote="differ. Visuaalsel vaatlusel selgus, et üks küünal on alles hiljaaegu vahetatud. Paistis välja praktiliselt tutikas. Aga kui ma ta välja keerasin ja pinge taha lükkasin, siis ta kerhelt soojaks läks, aga hõõguma ei hakanud. Teised kolm küünalt paistsid välja suht vanad ja roostesed, aga need hakkasid pingestades ilusti hõõguma. Tundub, et äsja vahetatud küünal on mingi odav ja ebakvaliteetne(ülaservas mingi roheline plastik ring), mis on juba läbi põlenud.[/quote]
Raudselt on se HkT küünal, mul läks neid kohe mitu, kestsid siis päev või 2.
Postitatud: R Nov 05, 2010 8:06 am
Postitas differ
Uko kirjutas:Tagumine sild.
Äkki veel mõni mõte?. See hääl ei tundu nagu tagasillast tulevat. Rohkem nagu jalge alt, või eest poolt.