Mitsu Pajero 2,8TD `95a.
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
jaan mmc kirjutas:TiitR kirjutas:Saan aru, et EGR klapi korrasolekut saab kontrollida ainult diagnostiga, või on mingi "mehhaaniline" kontrollimisvõimalus, nagu õhulugeja korral...et pistik prooviks tagant ära ja..?Uko kirjutas:Kui vanem autu kulub see klapike natuke ära,ja siis enam ei sulgu.
EGR laseb gaase ringlusse pigemini just töösoojal mootoril ja seda ühtlasel koormusel töötades nt. tühikäigul ja ühtlase kiirusega sõidul. Seda muidugi töö korras süsteemi puhul, EGR-i eesmärk on väljalaske gaaside suurem puhtus. Täpseid EGR-i töö parameetreid teadmata oleks vea olemasolu kahtluse korral seda lihtsaim kontrollida, gaaside tagastus toru sulgemisega, asendades nt. sisse laske kolektorisse viiva toru leht tihend umbse (avata) tihendiga, mis ei tekita ka muid komplikatsioone.
Kuna gaaside tagastus klappi avab vaakumil töötav membraan kamber võib EGR-i sulgeda ka vaakumi vooliku kinni pigistamisega, millest ei pruugi olla siiski abi kui klapp ise või seda liigutav membraan hermeetilised pole.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Tere jälle. Oma probleemile pole ma ikka lahendust leidnud, s.t. mingil suvalisel hetkel poob autol hinge kinni ja tomu on sel hetkel jätkuvalt taga. Sai uuritud ka kodanik Ptyyp`i poolt soovitatud mootorimehe käest inffi - tema soovitus oli, et ainult talda anda niikaua kui üleliigsest õlist asi puhas (no krt. ei tea ainult kaua ma seda veel tegema pean?
), sellest tulenevalt üks küss ka, et kas antud masinale on kütuse kulu 14,1 l/100km. (mõõdetud tankimisest tankimiseni) peale norm? tegu siis 99% linna/maastikusõiduga.
P.S mul sellel autol see kuu ka ÜV tulemas, tea kas saab läbigi üldse sellises seisus? Kusjuures kohapeal tuuritades midagi kinni ei poo ja toss on minimaalne
P.S mul sellel autol see kuu ka ÜV tulemas, tea kas saab läbigi üldse sellises seisus? Kusjuures kohapeal tuuritades midagi kinni ei poo ja toss on minimaalne
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Õlikulu praktiliselt null peale seda kui õli normi lasin. turbopukse pole saanud lasta kontrollida veel. Karetris üleliigset survet pole, kuna käiva mootoriga olen eemaldanud õlivarda ja sealt peaks kohe auru tulema, mida aga pole. Panin ühte asja veel tähele, et ülalnimetatud anomaalia tekib, kui mootor on saavutanud töötemp....äkki ikkagi mingi a`la EGR-i klapp/õhulugeja vms., mis reageerivad temperatuurile?Ptyyp kirjutas:Kas oled mootori õlikulu ka täheldanud?
Kas turbo puksid kontrollisid üle?
Võibolla on karteris surve sees! Sellised asjad tuleks mõnel mootorispetsjalistil üle lasta kontrollida! Helista vast saan aidata!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Nii, eemaldasin siis EGR-i küljest vooliku lahti ja tegin selle pimedaks - voilaa, mootor töötab tõrgeteta
, proovisin igast asendit, ka trassil käisin kimamas ..nüüd aga küsimus, et mis eesmärk sellel klapil siis tegelikult on ja kas niimoodi võib sõitu jätkata, kui seda voolikut seal pole? Ja igaks juhuks uurin, et kas keegi teab selle va EGR-i hinda?
Tiit.
Tiit.
