Mitsu Pajero 2,8TD `95a.

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Teab keegi, mis see Pajero tehase mõõt on ka? Enne oli all 235/70/15 (tundusid ikka liiga madalad), nüüdseks all 31x10,5x15.
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

Originaalis peaks olema ettenähtud 265/70R15.
Sellised andmeid annab Mitsubishi kataloog!
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

jaan mmc kirjutas:Kohatist tossamist ja võimsuse kadumist võib põhjustada EGR.
Kas EGR klapp mitte sooja mootoriga välja ei lülitu?
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Kui vanem autu kulub see klapike natuke ära,ja siis enam ei sulgu.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Uko kirjutas:Kui vanem autu kulub see klapike natuke ära,ja siis enam ei sulgu.
Saan aru, et EGR klapi korrasolekut saab kontrollida ainult diagnostiga, või on mingi "mehhaaniline" kontrollimisvõimalus, nagu õhulugeja korral...et pistik prooviks tagant ära ja..?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

jaan mmc kirjutas:
TiitR kirjutas:
Uko kirjutas:Kui vanem autu kulub see klapike natuke ära,ja siis enam ei sulgu.
Saan aru, et EGR klapi korrasolekut saab kontrollida ainult diagnostiga, või on mingi "mehhaaniline" kontrollimisvõimalus, nagu õhulugeja korral...et pistik prooviks tagant ära ja..?

EGR laseb gaase ringlusse pigemini just töösoojal mootoril ja seda ühtlasel koormusel töötades nt. tühikäigul ja ühtlase kiirusega sõidul. Seda muidugi töö korras süsteemi puhul, EGR-i eesmärk on väljalaske gaaside suurem puhtus. Täpseid EGR-i töö parameetreid teadmata oleks vea olemasolu kahtluse korral seda lihtsaim kontrollida, gaaside tagastus toru sulgemisega, asendades nt. sisse laske kolektorisse viiva toru leht tihend umbse (avata) tihendiga, mis ei tekita ka muid komplikatsioone.
Kuna gaaside tagastus klappi avab vaakumil töötav membraan kamber võib EGR-i sulgeda ka vaakumi vooliku kinni pigistamisega, millest ei pruugi olla siiski abi kui klapp ise või seda liigutav membraan hermeetilised pole.
:shock: ...vot nüüd läks küll keeruliseks.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

jaan mmc kirjutas:Leia kellegi abiga üles EGR klapp ja pigista kinni või ühenda lahti selle küljes olev kummi voolik ja tee proovi sõit.
Vot see on juba selgem jutt...tänan. :D
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Tere jälle. Oma probleemile pole ma ikka lahendust leidnud, s.t. mingil suvalisel hetkel poob autol hinge kinni ja tomu on sel hetkel jätkuvalt taga. Sai uuritud ka kodanik Ptyyp`i poolt soovitatud mootorimehe käest inffi - tema soovitus oli, et ainult talda anda niikaua kui üleliigsest õlist asi puhas (no krt. ei tea ainult kaua ma seda veel tegema pean? :roll: ), sellest tulenevalt üks küss ka, et kas antud masinale on kütuse kulu 14,1 l/100km. (mõõdetud tankimisest tankimiseni) peale norm? tegu siis 99% linna/maastikusõiduga.
P.S mul sellel autol see kuu ka ÜV tulemas, tea kas saab läbigi üldse sellises seisus? Kusjuures kohapeal tuuritades midagi kinni ei poo ja toss on minimaalne :roll:
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Mine niisama kontrolli ÜV punktis enne. :wink:

zum
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

Minu masin võtab ka linnavahel umbes 13-14L / 100km!
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

Kas oled mootori õlikulu ka täheldanud?
Kas turbo puksid kontrollisid üle?
Võibolla on karteris surve sees! Sellised asjad tuleks mõnel mootorispetsjalistil üle lasta kontrollida! Helista vast saan aidata!
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Ptyyp kirjutas:Kas oled mootori õlikulu ka täheldanud?
Kas turbo puksid kontrollisid üle?
Võibolla on karteris surve sees! Sellised asjad tuleks mõnel mootorispetsjalistil üle lasta kontrollida! Helista vast saan aidata!
Õlikulu praktiliselt null peale seda kui õli normi lasin. turbopukse pole saanud lasta kontrollida veel. Karetris üleliigset survet pole, kuna käiva mootoriga olen eemaldanud õlivarda ja sealt peaks kohe auru tulema, mida aga pole. Panin ühte asja veel tähele, et ülalnimetatud anomaalia tekib, kui mootor on saavutanud töötemp....äkki ikkagi mingi a`la EGR-i klapp/õhulugeja vms., mis reageerivad temperatuurile?
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

Katseta see EGR siis ära! Võta klapi küljest väike vaakumvoolik lahti ja pane midagi voolikule ette, et õhku ei tõmbaks! Kas on muutusi?
Pilt
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Nii kui aega leian, proovin ära. Tänud Ptyyp.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Nii, eemaldasin siis EGR-i küljest vooliku lahti ja tegin selle pimedaks - voilaa, mootor töötab tõrgeteta :D, proovisin igast asendit, ka trassil käisin kimamas ..nüüd aga küsimus, et mis eesmärk sellel klapil siis tegelikult on ja kas niimoodi võib sõitu jätkata, kui seda voolikut seal pole? Ja igaks juhuks uurin, et kas keegi teab selle va EGR-i hinda?
Tiit.
Vasta

Mine “Mitsubishi”