Stabilisaatorvardad ?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
põle
Minu aparaadil võeti esimesel remondil esimene stabikas ära ja pole viga midagi! 
No ei kirjuta ju valesse kohta kuna algaja olen.
Kui oma cherokeel võtan mõlemad stabikad ära, siis mis juhtub 90km/h juures?
Metsas saan aru et parem aga mis maanteel juhtub. Pean ma oluliselt ettevaatlikum kurvis olema ja kas kaldumine on hull. Kumb olulisem on?
Ärge siis näkku lööge
Kui oma cherokeel võtan mõlemad stabikad ära, siis mis juhtub 90km/h juures?
Metsas saan aru et parem aga mis maanteel juhtub. Pean ma oluliselt ettevaatlikum kurvis olema ja kas kaldumine on hull. Kumb olulisem on?
Ärge siis näkku lööge
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Üldiselt tagumise võid minema visata sealt.
Esimene on soovitav alles jätta, kui maanteel ka liigud.
Siin juttu sellest.
zum
Esimene on soovitav alles jätta, kui maanteel ka liigud.
Siin juttu sellest.
zum
Ma mäletan kuskilt, et keegi just vastupidist juttu rääkis - esimene minema ja tagumine alles jätta. Aga võib-olla see oli seotud grandiga, millel keerdvedrudega tagasild...
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Tagasillal nagunii käik puudulik, seal ei anna selle äravõtmine erilist tulemust. Eesmise eemaldamine annab küll flexi juurde. Nii on Cheromehed ka siiani teinud.
Sa oleksid esimene, kes teistpidi teeb
Urmas, kes kavatseb nüüd kõik vardad tagasi kruvida ja siis sajaga mudas kimada. Ma arvan, et nii saab ikkagi parem kokkuvõttes. Eks näis!
Sa oleksid esimene, kes teistpidi teeb
Urmas, kes kavatseb nüüd kõik vardad tagasi kruvida ja siis sajaga mudas kimada. Ma arvan, et nii saab ikkagi parem kokkuvõttes. Eks näis!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
No kuda sa need tagasi kruvid, kui lehtvedrud spiraalide vastu vahetad. See peaks ju igal juhul teine maailm olema, nii, et tagasi minemisest pole juttu...urmas kirjutas:Urmas, kes kavatseb nüüd kõik vardad tagasi kruvida ja siis sajaga mudas kimada.
A mul ka stabikad alles. Panhardi kinnitus hetkel katki, aga selle planin ka külge tagasi keevitada. Tegelikult peaks esimesele stabikale lahutusvõimaluse tegema, odavaim liblikmutritega, siis saaks erinevuse ära proovida.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Eesti on mudane maa, mudas pole flexi vaja, küll aga on kiireks liikumiseks stabikaid vaja.yanekk kirjutas:Mis põhjusel siis vardad tagasi paned? Kas su isiklik kiuks või nõuab masin neid tagasi.urmas kirjutas:
Urmas, kes kavatseb nüüd kõik vardad tagasi kruvida ja siis sajaga mudas kimada. Ma arvan, et nii saab ikkagi parem kokkuvõttes. Eks näis!
Alansil näeme, Raisk!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
To Urmas ja Zum
Kaks erinevat koolkonda kokku saanud
Hea et ma ei ole veel kumbagi ära võtnud. Lõhnab aga selle järgi et arvamusi on palju ja ikkagi tuleb ise jalgratas leiutada.
Jäävad praegu alla. Eks lasen neid kordamööda lahti ja vaatan kumb mulle sobilikum on ära võtta.

Kaks erinevat koolkonda kokku saanud
Hea et ma ei ole veel kumbagi ära võtnud. Lõhnab aga selle järgi et arvamusi on palju ja ikkagi tuleb ise jalgratas leiutada.
Jäävad praegu alla. Eks lasen neid kordamööda lahti ja vaatan kumb mulle sobilikum on ära võtta.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Ega vist ühest tõde olegi, "stabikate" vajadus ja otstarbekus sõltub: kasutuskohast, auto laiusest ja -kaalust, raskuskeskme kõrgusest, vedrustuse käigust ja -jäikusest, rehvimõõdust ja -rõhust, sõidustiilist, juhi harjumusest ja veel paljudest väiksematest asjadest.
Ühe võimaliku "tuunimise" variandina on asendada originaalstabilisaator mõne elastsemaga, või siis jäigemaga. Talasildadega autodest vast LR vedrustus üks universaalsemaid nii teel kui poris ja sealt kannatab ka malli võtta. Lehtvedrudega MAASTIKUautol isiklikult stabilisaatorite mõtet ei näe, kui ei ole suuremat tõstet tehtud.
Ühe võimaliku "tuunimise" variandina on asendada originaalstabilisaator mõne elastsemaga, või siis jäigemaga. Talasildadega autodest vast LR vedrustus üks universaalsemaid nii teel kui poris ja sealt kannatab ka malli võtta. Lehtvedrudega MAASTIKUautol isiklikult stabilisaatorite mõtet ei näe, kui ei ole suuremat tõstet tehtud.
Tehtud, mõeldud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Näiteks Defenderid onläbi jalaoo toodetu nii stabikvarrasteta, tagumise varda, kui ka esimese vardaga. Olles sõitnud kõigi erinevate variantidega, siis kuni 33" rehviga ja kuni 110km/h liikudes mingit erilist vahet küll ei tundnud.totu kirjutas:Talasildadega autodest vast LR vedrustus üks universaalsemaid nii teel kui poris ja sealt kannatab ka malli võtta.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi