Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Noo, stabilisaatorvarda ülesanne on nimeski kirjas, hoida autot stabiilsena. Kurvides ja kiiresti sõites. Ilma selleta hakkab auto kurvis rohkem kalduma...
Samas metsas sõites on stabikavarras vastupidiselt sillakäigu piiraja ehk siis paha paha
Siiani maasturitel on need vardad lennanud kus kurat, seevastu buumer muutus ilma stabilisaatorvardata hirmus ebastabiilseks.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Stabilisaator kui selline ütleb oma nime poolest juba ju milleks ta leiutatud on
Ehk siis varras üritab hoida silda ja auto keret omavahel võimalikult paralleelses asendis. Maanteel hea..metsas mitte...mis siin veel arutada ?
Best
Virgo
MahviaDeTyrk kirjutas:
Kas se buumer on sul täissildadega või sillaga ?
Kas talasillaga auto siis sinu arvates kurvis ei kaldu?
Ei mitte seda - lihtsalt ma esitasin küsimuse konkreetselt täissildade kohta.
Sellest milline on stabika varraste tööpõhimõte lääbadega silla puhul saan ma ise kah aru.
Ausaltütelda ei jõua mulle ka see kohale kuidas stabilisaatorvarras täissilla käiku piirab.
MahviaDeTyrk kirjutas:
Ausaltütelda ei jõua mulle ka see kohale kuidas stabilisaatorvarras täissilla käiku piirab.
Scheisse...lay down ja vaata...varda keskmine osa kinnitub auto kere külge ja otsad kinnituvad silla külge....kuna tegemist on metallist valmistatud esemega siis see "ese" üritab no mather what oma esialgset kuju hoida. Ehk siis ühenda kaks asja omavahel ja vaata kui hästi nad üksteise suhtes liiguvad. Sellest ka asja idee...ralliautodel topelt stabika vardad et hoida keret maaga paralleelses asendis ja selle abil säilitada tasakaal,kiirus,juhitavus jne...metsas seevastu ruulib flex..mistõttu pole seda silda vaja stabiliseerida mitte millegi suhtes....
Virgo
Kui kinnituks tõesti kusagile auto raamile siis ma poleks küsinudki.
Kas ma olen loll ja esitasin küsimuse valesti .... - ilmselt.
Küsime siis uuesti ja teisiti - mis krdi moodi nimetatakse seda varrast mis on kahe silla otsa vahel (ja ei kinnitu raami külge, ja ei ole paraleelvarras) ja mis on selle otstarve ja tööpõhimõte ? (MQ160 esisild)
MahviaDeTyrk kirjutas:
Küsime siis uuesti ja teisiti - mis krdi moodi nimetatakse seda varrast mis on kahe silla otsa vahel (ja ei kinnitu raami külge, ja ei ole paraleelvarras) ja mis on selle otstarve ja tööpõhimõte ? (MQ160 esisild)
Anna pilti, nüüd on küll juhe koos mis kuradi varrast sa seal taga ajad.
Tee lihtsalt parem klõps pildil Copy Link Location ja Paste oma kirjutisse. Voila, tehtud ta ongi.
Seda siis juhul, kui pilt netis eelnevalt olemas. Kui ei ole, pead ta jah kuhugi oma albumiise riputama. Tee album näiteks siia http://pilt.delfi.ee/register/ tasuta!
Ka huviline pilti nägema!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Tegu stabilisaatorvardaga, mis kinnitub kahe kummpuksi ja metallklambriga silla külge. Otsad jooksevad käändmiku alt läbi silla taha ja sealt kinnituvad raami külge "kontidega".