Stabilisaatorvardad ?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Talfu
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: R Veebr 23, 2007 9:56 am

põle

Postitus Postitas Talfu »

Minu aparaadil võeti esimesel remondil esimene stabikas ära ja pole viga midagi! 8)
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

No ei kirjuta ju valesse kohta kuna algaja olen.
Kui oma cherokeel võtan mõlemad stabikad ära, siis mis juhtub 90km/h juures?
Metsas saan aru et parem aga mis maanteel juhtub. Pean ma oluliselt ettevaatlikum kurvis olema ja kas kaldumine on hull. Kumb olulisem on?

Ärge siis näkku lööge :oops:
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Üldiselt tagumise võid minema visata sealt.
Esimene on soovitav alles jätta, kui maanteel ka liigud.
Siin juttu sellest.

zum
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Asjalik link ... tänud.
Ehk siis tagumine läheb Kuusankoskisse ja esimene jääb alles.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Tallinn tel:51909391

Postitus Postitas reimo »

Ma mäletan kuskilt, et keegi just vastupidist juttu rääkis - esimene minema ja tagumine alles jätta. Aga võib-olla see oli seotud grandiga, millel keerdvedrudega tagasild...
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Tagasillal nagunii käik puudulik, seal ei anna selle äravõtmine erilist tulemust. Eesmise eemaldamine annab küll flexi juurde. Nii on Cheromehed ka siiani teinud.
Sa oleksid esimene, kes teistpidi teeb :bang:

Urmas, kes kavatseb nüüd kõik vardad tagasi kruvida ja siis sajaga mudas kimada. Ma arvan, et nii saab ikkagi parem kokkuvõttes. Eks näis!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Tallinn tel:51909391

Postitus Postitas reimo »

urmas kirjutas:Urmas, kes kavatseb nüüd kõik vardad tagasi kruvida ja siis sajaga mudas kimada.
No kuda sa need tagasi kruvid, kui lehtvedrud spiraalide vastu vahetad. See peaks ju igal juhul teine maailm olema, nii, et tagasi minemisest pole juttu...
A mul ka stabikad alles. Panhardi kinnitus hetkel katki, aga selle planin ka külge tagasi keevitada. Tegelikult peaks esimesele stabikale lahutusvõimaluse tegema, odavaim liblikmutritega, siis saaks erinevuse ära proovida.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

urmas kirjutas:
Urmas, kes kavatseb nüüd kõik vardad tagasi kruvida ja siis sajaga mudas kimada. Ma arvan, et nii saab ikkagi parem kokkuvõttes. Eks näis!
Mis põhjusel siis vardad tagasi paned? Kas su isiklik kiuks või nõuab masin neid tagasi.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

yanekk kirjutas:
urmas kirjutas:
Urmas, kes kavatseb nüüd kõik vardad tagasi kruvida ja siis sajaga mudas kimada. Ma arvan, et nii saab ikkagi parem kokkuvõttes. Eks näis!
Mis põhjusel siis vardad tagasi paned? Kas su isiklik kiuks või nõuab masin neid tagasi.
Eesti on mudane maa, mudas pole flexi vaja, küll aga on kiireks liikumiseks stabikaid vaja.
Alansil näeme, Raisk!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

To Urmas ja Zum
Kaks erinevat koolkonda kokku saanud :lol:
Hea et ma ei ole veel kumbagi ära võtnud. Lõhnab aga selle järgi et arvamusi on palju ja ikkagi tuleb ise jalgratas leiutada.
Jäävad praegu alla. Eks lasen neid kordamööda lahti ja vaatan kumb mulle sobilikum on ära võtta.
:roll:
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Ega vist ühest tõde olegi, "stabikate" vajadus ja otstarbekus sõltub: kasutuskohast, auto laiusest ja -kaalust, raskuskeskme kõrgusest, vedrustuse käigust ja -jäikusest, rehvimõõdust ja -rõhust, sõidustiilist, juhi harjumusest ja veel paljudest väiksematest asjadest.
Ühe võimaliku "tuunimise" variandina on asendada originaalstabilisaator mõne elastsemaga, või siis jäigemaga. Talasildadega autodest vast LR vedrustus üks universaalsemaid nii teel kui poris ja sealt kannatab ka malli võtta. Lehtvedrudega MAASTIKUautol isiklikult stabilisaatorite mõtet ei näe, kui ei ole suuremat tõstet tehtud.
Tehtud, mõeldud.
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

mul grandil ees pole ja minu arust tunduvalt parem metsas ja linnas maanteel pole vahet, selle autoga kiirused nii suured ka pole.
Mihkel
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

totu kirjutas:Talasildadega autodest vast LR vedrustus üks universaalsemaid nii teel kui poris ja sealt kannatab ka malli võtta.
Näiteks Defenderid onläbi jalaoo toodetu nii stabikvarrasteta, tagumise varda, kui ka esimese vardaga. Olles sõitnud kõigi erinevate variantidega, siis kuni 33" rehviga ja kuni 110km/h liikudes mingit erilist vahet küll ei tundnud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Heh, ega sirgelt kiiresti sõites polegi vahet.

Vahe on ja päris suur. Kurvides kallab ilma varrasteta rohkem läbi. Ütleme nii, et Kapteni tüüpi inimesele sobib ilma varrasteta sõita.
+372 5028488
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

To jr
Kalamehele nagu ma olen (jalg reelingul küll k..tud) siis kõlab huvitavalt.
Õng aknast lehvima ja ... :twisted:

OK testin ise ära ja annan teada kumb siis mu meelest parem on maantee peal.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”