Uaz mootori rem&tuunimine.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Oma viga.Kui sa kaane maha freesisid,siis need klapid lähevadki vastu kolbi,kui sa just kolvile klappide jaoks pesasid sisse ei freesi.Andres kirjutas:Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ibra, palun ära aja lolli juttu. Ja kui sa ei tea seda teemat süviti, siis palun ära postita! Klapi sisse kukkumine kehvade vedrude tõttu on praktika, mitte interneti BS.ibra kirjutas:Oma viga.Kui sa kaane maha freesisid,siis need klapid lähevadki vastu kolbi,kui sa just kolvile klappide jaoks pesasid sisse ei freesi.Andres kirjutas:Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
Sellisel juhul olex need klapid esimese käivituse juures juba pähe läinud. Asi siiski lahjades klapivedrudes.Gaz 24 mootorile täitsa saadaval äkilisemaid klapivedrusid (ehku isegi "Volgapoest").ibra kirjutas:Oma viga.Kui sa kaane maha freesisid,siis need klapid lähevadki vastu kolbi,kui sa just kolvile klappide jaoks pesasid sisse ei freesi.Andres kirjutas:Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Mina pole seda väitnud et kehvade vedrudega klapp alla ei kuku (loe korralikult postitust ja lähene teemasse süviti)Kukub küll. Mina rääkisin korralikest vedrudest ja olen ka korralike vedrudega klappe alla lasknud,aga ainult teisel mootoril ja klapivedru purunemise tõttu.Aga kolvi ja klapi vahele tuleb jätta rohkem ruumi ,kui kaant on maha freesitud ,mitte aga ainult nii,et mootorit tühjalt ringi ajades kolvid klappe ei puuduta. Igav teema.erik kirjutas:
Ibra, palun ära aja lolli juttu. Ja kui sa ei tea seda teemat süviti, siis palun ära postita! Klapi sisse kukkumine kehvade vedrude tõttu on praktika, mitte interneti BS.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kogu lugupidamise juures... Antud juhul on teemaks ikkagi uaz-i/gaz-i mootorid ja gaz-24 mootoritest on teatavasti kaks versiooni. 6,7 surveastmega, mis mõeldud tarbima bensiini oktaaniga 76 ja 8,2 surveastmega 95 (vanal ajal siis AI-93) bensu jaoks. Kogu erinevus nende mootorite puhul seisneb plokikaane kõrguses, mis esimesel juhul on 97,8 mm ja teisel 94,2 mm. Seejuures mootor ise on algselt projekteeritud Ai-93-le (see lahjem on lihtsalt väiksema dotanatsioonikindlusega kütusele tehtud defoss variant) ning isegi 8,2 surveastme puhul klapp ei ulatu kuidagi kolvini (asendis, mil klapivedru on täielikult kokkusurutud). Mis tähendab seda, et klapp ja kolb kohtuvad ainult juhul kui eelnevalt on juba midagi katki läinud. Vabandust teema läbustamise pärast...
Ainus positiivne aspekt minu postituse juures on, et teema algataja peaks siit oma esimesele küsimusele vastuse leidma:)
Ainus positiivne aspekt minu postituse juures on, et teema algataja peaks siit oma esimesele küsimusele vastuse leidma:)
Klapp ja kolb kohtuvad küll tingimustel,kui nõrgad vedrud ,kaant maha lihvitud ,väga suured pöörded jne ,sest klapp ei jõua kolvi eest ära minna.Aga et jutt käis tuunimisest ,vanasti öeldi forsseerimine,siis tuleb kasutada Gaz 24-10 vedrusid ja taldrikuid ,seal ju topelt vedrud.Andres kirjutas:Kogu lugupidamise juures... Antud juhul on teemaks ikkagi uaz-i/gaz-i mootorid ja gaz-24 mootoritest on teatavasti kaks versiooni. 6,7 surveastmega, mis mõeldud tarbima bensiini oktaaniga 76 ja 8,2 surveastmega 95 (vanal ajal siis AI-93) bensu jaoks. Kogu erinevus nende mootorite puhul seisneb plokikaane kõrguses, mis esimesel juhul on 97,8 mm ja teisel 94,2 mm. Seejuures mootor ise on algselt projekteeritud Ai-93-le (see lahjem on lihtsalt väiksema dotanatsioonikindlusega kütusele tehtud defoss variant) ning isegi 8,2 surveastme puhul klapp ei ulatu kuidagi kolvini (asendis, mil klapivedru on täielikult kokkusurutud). Mis tähendab seda, et klapp ja kolb kohtuvad ainult juhul kui eelnevalt on juba midagi katki läinud. Vabandust teema läbustamise pärast...
Ainus positiivne aspekt minu postituse juures on, et teema algataja peaks siit oma esimesele küsimusele vastuse leidma:)
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.