Uaz mootori rem&tuunimine.

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Andres
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: K Nov 01, 2006 4:26 pm

Postitus Postitas Andres »

Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Andres kirjutas:Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Oma viga.Kui sa kaane maha freesisid,siis need klapid lähevadki vastu kolbi,kui sa just kolvile klappide jaoks pesasid sisse ei freesi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

ibra kirjutas:
Andres kirjutas:Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Oma viga.Kui sa kaane maha freesisid,siis need klapid lähevadki vastu kolbi,kui sa just kolvile klappide jaoks pesasid sisse ei freesi.
Ibra, palun ära aja lolli juttu. Ja kui sa ei tea seda teemat süviti, siis palun ära postita! Klapi sisse kukkumine kehvade vedrude tõttu on praktika, mitte interneti BS.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Postitus Postitas carpets »

ibra kirjutas:
Andres kirjutas:Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Oma viga.Kui sa kaane maha freesisid,siis need klapid lähevadki vastu kolbi,kui sa just kolvile klappide jaoks pesasid sisse ei freesi.
Sellisel juhul olex need klapid esimese käivituse juures juba pähe läinud. Asi siiski lahjades klapivedrudes.Gaz 24 mootorile täitsa saadaval äkilisemaid klapivedrusid (ehku isegi "Volgapoest").
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

erik kirjutas:
Ibra, palun ära aja lolli juttu. Ja kui sa ei tea seda teemat süviti, siis palun ära postita! Klapi sisse kukkumine kehvade vedrude tõttu on praktika, mitte interneti BS.
Mina pole seda väitnud et kehvade vedrudega klapp alla ei kuku (loe korralikult postitust ja lähene teemasse süviti)Kukub küll. Mina rääkisin korralikest vedrudest ja olen ka korralike vedrudega klappe alla lasknud,aga ainult teisel mootoril ja klapivedru purunemise tõttu.Aga kolvi ja klapi vahele tuleb jätta rohkem ruumi ,kui kaant on maha freesitud ,mitte aga ainult nii,et mootorit tühjalt ringi ajades kolvid klappe ei puuduta. Igav teema.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Andres
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: K Nov 01, 2006 4:26 pm

Postitus Postitas Andres »

Kogu lugupidamise juures... Antud juhul on teemaks ikkagi uaz-i/gaz-i mootorid ja gaz-24 mootoritest on teatavasti kaks versiooni. 6,7 surveastmega, mis mõeldud tarbima bensiini oktaaniga 76 ja 8,2 surveastmega 95 (vanal ajal siis AI-93) bensu jaoks. Kogu erinevus nende mootorite puhul seisneb plokikaane kõrguses, mis esimesel juhul on 97,8 mm ja teisel 94,2 mm. Seejuures mootor ise on algselt projekteeritud Ai-93-le (see lahjem on lihtsalt väiksema dotanatsioonikindlusega kütusele tehtud defoss variant) ning isegi 8,2 surveastme puhul klapp ei ulatu kuidagi kolvini (asendis, mil klapivedru on täielikult kokkusurutud). Mis tähendab seda, et klapp ja kolb kohtuvad ainult juhul kui eelnevalt on juba midagi katki läinud. Vabandust teema läbustamise pärast...

Ainus positiivne aspekt minu postituse juures on, et teema algataja peaks siit oma esimesele küsimusele vastuse leidma:)
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Andres kirjutas:Kogu lugupidamise juures... Antud juhul on teemaks ikkagi uaz-i/gaz-i mootorid ja gaz-24 mootoritest on teatavasti kaks versiooni. 6,7 surveastmega, mis mõeldud tarbima bensiini oktaaniga 76 ja 8,2 surveastmega 95 (vanal ajal siis AI-93) bensu jaoks. Kogu erinevus nende mootorite puhul seisneb plokikaane kõrguses, mis esimesel juhul on 97,8 mm ja teisel 94,2 mm. Seejuures mootor ise on algselt projekteeritud Ai-93-le (see lahjem on lihtsalt väiksema dotanatsioonikindlusega kütusele tehtud defoss variant) ning isegi 8,2 surveastme puhul klapp ei ulatu kuidagi kolvini (asendis, mil klapivedru on täielikult kokkusurutud). Mis tähendab seda, et klapp ja kolb kohtuvad ainult juhul kui eelnevalt on juba midagi katki läinud. Vabandust teema läbustamise pärast...

Ainus positiivne aspekt minu postituse juures on, et teema algataja peaks siit oma esimesele küsimusele vastuse leidma:)
Klapp ja kolb kohtuvad küll tingimustel,kui nõrgad vedrud ,kaant maha lihvitud ,väga suured pöörded jne ,sest klapp ei jõua kolvi eest ära minna.Aga et jutt käis tuunimisest ,vanasti öeldi forsseerimine,siis tuleb kasutada Gaz 24-10 vedrusid ja taldrikuid ,seal ju topelt vedrud.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
kotkas
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: K Aug 20, 2008 10:14 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas kotkas »

Meil sai kaan 5mm õhemaks, töötab väga hästi ja kestnud u. 20 000km
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”