Fordi Diisli probleemid!

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
daf921
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 139
Liitunud: N Juul 31, 2008 9:09 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas daf921 »

:oops: vaata pumpa tulevad ja sealt väljuvad toruliited yle. Ühe liite sees peaks olema ylesurveklapp vms. vedruga ja kui see jamab,siis ongi asi selles samuses. leiad yles-vaheta vana pealt ringi ja proovi.
metskuldiga metsas jalutamas .....
Kasutaja avatar
Priitm
Rock Crawler
Postitusi: 564
Liitunud: T Okt 07, 2008 8:40 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Priitm »

Vana pump panin mootori lõhkuma, pole enam sõna kuulanud ja küte langes ka alla.enam ei taha tõesti peale panna kuna ei taha mootorist lahti saada.

Täna ei ole midagi teinud aga homme ehk on töötuju sees :beer:
Madu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: L Apr 26, 2008 12:37 pm
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Madu »

Ei tea konkreetset mootorit, aga vähemalt osadel pumpadel on võimalik ära vahetada pumpa siseneva kütuse toru ja tagasivoolu toru "poldid". Tagasivoolu oma on väga peenikese auguga võrreldes pealevoolu omaga. Kui need segi ajada siis ei saa kütet kätte ja jamab sarnaselt.
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Olen üpris kindel, et kisub õhku vahele kusagilt, julgeksin isegi arvata, et otsa simmer kulunud või mõreline.
Pane tagasivool klaas pudelisse ja vaata kas tuleb vahtu või mulle :idea:
Rautselt tuleb :D
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Madu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: L Apr 26, 2008 12:37 pm
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Madu »

allar kirjutas:Olen üpris kindel, et kisub õhku vahele kusagilt, julgeksin isegi arvata, et otsa simmer kulunud või mõreline.
Pane tagasivool klaas pudelisse ja vaata kas tuleb vahtu või mulle :idea:
Rautselt tuleb :D
Julgen vastu vaielda. Kui mootor jääb seisma selle pärast et tõmbas õhu vahele, siis ei saa teda kohe peale välja suremist mingil moel kohe starteriga uuesti käima. Suht kohe saab käima siis kui filter on umbes või eelpool mainitud sisse tuleva kütuse torul vale kinnitus väikese auguga. Siis jõuab sealt väikese koguse kütust läbi imeda etteande pumba poolt tekitatud surve/vaakumi tõttu. Käib, kuni seda vähest kogust jätkub ja sureb uuesti välja. Lähtudes väitest et teise auto peal töötas, välistaks tihendid pumba küljes. Samas on pumpa vahetades võimalik inimlik hajameelsus toru kinnitused segi ajada. Olen seda situatsiooni fiksinud.
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Priit82 »

Oli mul analoogne jama MB Vito bussil, tuli välja, et kütte paagis oli sõel, mis oli täiesti umbes puhastati see ära ja jamad olid möödas.
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
no fear
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Mär 20, 2008 9:41 am
Asukoht: Mulkland

Postitus Postitas no fear »

Mis tundemärgid täpselt vanal pumbal olid?
Mul ka selline jama tekkinud viimasel ajal, et ei käivitu enam hästi, pean starterit päris pikalt laskma ja siis paar korda gaasi vajutama, no siis puterdab käima ning must-sinine suits varjutab päikese.
Kas ongi pump täitsa õhtal? Lahti ma veel midagi kakkunud ei ole.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Kasutaja avatar
Priitm
Rock Crawler
Postitusi: 564
Liitunud: T Okt 07, 2008 8:40 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Priitm »

no fear kirjutas:Mis tundemärgid täpselt vanal pumbal olid?
Mul ka selline jama tekkinud viimasel ajal, et ei käivitu enam hästi, pean starterit päris pikalt laskma ja siis paar korda gaasi vajutama, no siis puterdab käima ning must-sinine suits varjutab päikese.
Kas ongi pump täitsa õhtal? Lahti ma veel midagi kakkunud ei ole.
Tere!

Mul vana pumbaga läks mootor laks ja laks käima aga algul pudistas nagu paar pütti ei töötaks ja siis järsku põõrded põhjas ja teha ei saanud midagi. ei aidanud isegi süüte välja keeramine!
Kasutaja avatar
Priitm
Rock Crawler
Postitusi: 564
Liitunud: T Okt 07, 2008 8:40 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Priitm »

Tänase seisuga auto töötab aga pole veel pärsi õige. Süüde vist vähe vale veel.

Otsest viga ei tea kuna väiksemaid vigu oli paar tk :
1) pumba pealmise kaane vahelt ajas kütet välja ja imes vist õhku ka :?: Sai pandud uus tihend.

2)Puhastasin kõik küttetorud ära ja sealt tuli ka ollust välja, filter oli ka umbes jälle.

päras seda läks käima ja jäi käima aga jõudu kole vähe. Juu süüde pole veel õige.

üks jäma veel ,et kui keeran pumbast kütet peale siis tuleb vana viga tagasi ,et töötab natukene ja siis sureb välja. Aga siis on jälle jõudu rohkem :? ( Ma juu pean pumbast seda küttekruvi väljapoole keerama ,et rohkem kätte saab. Mitte vastupidi?)

Kuidas ma saaks süüte paika panna? ,et ta enamvähem õige oleks?

Suured tänud!
JaanusLI
Fitting 44"
Postitusi: 403
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Postitus Postitas JaanusLI »

Mina keerasin ta nii palju vastu korpust, kui sai. ja siis tulebki see jõud, mida sa ootad!
Kasutaja avatar
RaidoKol
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: P Okt 30, 2005 7:48 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas RaidoKol »

JaanusLI kirjutas:Mina keerasin ta nii palju vastu korpust, kui sai. ja siis tulebki see jõud, mida sa ootad!
Päris nii see asi ikka ei käi. Kui keerad liiga nö ,,varaseks'' siis hakkab mootor lagisema, tundub küll natuke erksam, aga siis ei käivitu mootor nii hästi. Tuleb leida see kuldne kesktee. Isegi kui keerad 0.5mm annab juba tunda.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
JaanusLI
Fitting 44"
Postitusi: 403
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Postitus Postitas JaanusLI »

Ju mul see kesktee ongi seal lõpus, sest käivitub mootor väga hästi.
Kasutaja avatar
Priitm
Rock Crawler
Postitusi: 564
Liitunud: T Okt 07, 2008 8:40 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Priitm »

Ma algul keerasingi liiga varaseks , mootor oli nagu tõsine traktor ja minuarust seda jõukest pole ka juurte tulnud. Keerasin tagasi ja mootor tõõtab nüüd vähe paremini ja jõudu ka rohkem kui enne aga võrreldes eelmise pumbaga on vahe õõ ja päev.
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

Äkki vahetaks ka kütusefiltri ära,kui seal vesi sees käitub sama moodi,ja kui muidu umbes,siis ka samad sümptomid.
DIESEL POWER
Kasutaja avatar
Priitm
Rock Crawler
Postitusi: 564
Liitunud: T Okt 07, 2008 8:40 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Priitm »

lok665 kirjutas:Äkki vahetaks ka kütusefiltri ära,kui seal vesi sees käitub sama moodi,ja kui muidu umbes,siis ka samad sümptomid.
tere!

Kui mind mõtled siis sai juba uus pandud!
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”